Skravletråd

Jeg var på første kontroll på mandag. Ble innvendig ultralyd og er lite hjerte banket så fint på skjermen

Hvor langt er du på vei?
Har bestilt tidlig ul i morgen, er bare 6+2 i dag.. Klare ikke slå meg til ro liksom..

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Kanal fem i 10 tiden og så e d på ettermiddagen kl 17.25 :)

babyjente 27 Juli ♡

Da har jeg vært med legen. Legen mente det var altfor tidlig å høre noe, så ho ville vente litt med det.
Jeg skal tilbake om 2 uker for litt prøver og slikt.
Men jeg merker at kvalmen min blir verre og verre, og har nå fått sykemelding. Men ho vile jeg skulle ringe tibake viss jeg bl dårligere og ikke fikk i meg mat, for da måtte jeg innlegges.

Akkuratt nå vil jeg heller innlegges da jeg er så kvalm, og sliiiter veldig med å få i meg mat, får kunn i meg brødskive, og nå vokser det i munn på meg :/ Til middag nå klarte jeg å presse i meg en liten skål tomatsuppe med makaroni og en gulrot ved siden av. Jeg er såå lei av å være kvalm nå :( Vil heller bare legges inn og heller få intravinøst ...

Da har jeg vært med legen. Legen mente det var altfor tidlig å høre noe, så ho ville vente litt med det.
Jeg skal tilbake om 2 uker for litt prøver og slikt.
Men jeg merker at kvalmen min blir verre og verre, og har nå fått sykemelding. Men ho vile jeg skulle ringe tibake viss jeg bl dårligere og ikke fikk i meg mat, for da måtte jeg innlegges.

Akkuratt nå vil jeg heller innlegges da jeg er så kvalm, og sliiiter veldig med å få i meg mat, får kunn i meg brødskive, og nå vokser det i munn på meg :/ Til middag nå klarte jeg å presse i meg en liten skål tomatsuppe med makaroni og en gulrot ved siden av. Jeg er såå lei av å være kvalm nå :( Vil heller bare legges inn og heller få intravinøst ...

Har fått god hjelp på sykehuset jeg. Anbefaler det :) Får kvalmestillende iv, som er søvndyssende. Deilig å sove bort et par timer kvalme :) Spyr du?

Spyr opp en del av det lille jeg spiser, men det går bra så lenge jeg holder på noe. Når jeg spyr opp alt blir det tur til sykehuset :)

Jepp, er gal etter det jeg også!! Er syden-chips for meg :p

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
Her er det Englandspotetgull;-) hamstrer alltid når vi er der.
Walkers salt and vinegar. Ingen over, ingen ved siden:-D

Har fått god hjelp på sykehuset jeg. Anbefaler det :) Får kvalmestillende iv, som er søvndyssende. Deilig å sove bort et par timer kvalme :) Spyr du?

Spyr opp en del av det lille jeg spiser, men det går bra så lenge jeg holder på noe. Når jeg spyr opp alt blir det tur til sykehuset :)

Hva måtte til for at du fikk komme på sykehuset? Ringte du de bare eller hva? Jeg vil egentlig helst det altså.
Får man noe kvalmestillende med apoteket eller noe? Jeg klarer ikke denne kvalmen jeg :( Nei spyr ikke, bare ekstremt kvalm. Prøver så godt jeg kan å holde meg unna spying, for ellers må jeg prøve å ete på nytt. Og eg får nesten ikke i meg mat så.. :/
Har kjøpt saltsyre som jeg skal prøve å hive innpå imårra tidlig før jeg står opp.

Uff, har akkurat hatt en relativt stor blødning og mye smerter i magen. Dro på legevakta å det eneste de kunne si var at jeg nok hadde mistet, men at det ikke var noe de kunne gjøre for å finne ut mer i dag. Jeg måtte dra til legen i morgen... Synes det var rart de ikke kunne sende meg på sykehuset for å få endelig beskjed?!

Hun avsluttet med å si at jeg bare måtte ta ibux og paracet for smertene!! Merkelig, man skal jo aldri ta ibux når man dr gravid??

Frustrert!!

27.12.14
02.06.10

Uff, har akkurat hatt en relativt stor blødning og mye smerter i magen. Dro på legevakta å det eneste de kunne si var at jeg nok hadde mistet, men at det ikke var noe de kunne gjøre for å finne ut mer i dag. Jeg måtte dra til legen i morgen... Synes det var rart de ikke kunne sende meg på sykehuset for å få endelig beskjed?!

Hun avsluttet med å si at jeg bare måtte ta ibux og paracet for smertene!! Merkelig, man skal jo aldri ta ibux når man dr gravid??

Frustrert!!

27.12.14
02.06.10
Rart de ikke tok UL for å bekrefte / avskrefte det!
Håper det bare var en blødning og at den lille spiren har klort seg fast <3

Lykkelig gravid ❤️

Frustrert!!

27.12.14
02.06.10
Huff da, at man kan behandle mennesker sånn! Rart man ikke blir sendt videre for å svar på sånt med engang. Håper du får bedre hjelp hos lege idag.
Og krysser fingra for at det har gått bra!

Frustrert!!

27.12.14
02.06.10
Uff!! Forstår meg virkelig ikke på legevakten sin oppførsel mot gravide :(

Håper du får svar idag! Lykke til!

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Uff!! Forstår meg virkelig ikke på legevakten sin oppførsel mot gravide :(

Håper du får svar idag! Lykke til!

Er på vei til legen nå. Tror det venter meg dårlige nyheter... Føler det på kroppen :( har blødd mer i natt og har fortsatt vondt i magen.

27.12.14
02.06.10

Er på vei til legen nå. Tror det venter meg dårlige nyheter... Føler det på kroppen :( har blødd mer i natt og har fortsatt vondt i magen.

27.12.14
02.06.10
Håper på gode nyheter ♡

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

27.12.14
02.06.10
:( liker ikke. Håper du får henvisning til ul, idag! Så du slipper å gå i uvisshet! Og håper du tar feil med de dårlige nyhetene ! ❤️

27.12.14
02.06.10

Å nei :( Masse lykke til

Back
Topp