Skravletråd

Da har jeg fått ul i morgen! Skal bli godt å få noen svar :)

27.12.14
02.06.10
Så bra du får hjelp. Er jo umenneskelig og gå rundt slik og ikke vite.
Håper du får se en liten minibaby med bankende hjerte.
Blør du enda?

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Så bra du får hjelp. Er jo umenneskelig og gå rundt slik og ikke vite.
Håper du får se en liten minibaby med bankende hjerte.
Blør du enda?

Blør litt, men det svært lite. Men har fortsatt vondt. Spesielt ved den ene eggstokken, så er redd det kan være graviditet utenfor livmor.. Uansett hva det er skal det bli godt å få svar!

27.12.14
02.06.10

Da har jeg fått ul i morgen! Skal bli godt å få noen svar :)

27.12.14
02.06.10
Dette var forferdelig triste nyheter ! Men var nettopp ei inne på november som våkna av at hun fossblødde! Og det viste seg der at det bare var et blodkar eller noe sånn som brast! Håper det gjelder for deg også!!! Masse lykke til i morgen ! Krysser fingrene for deg :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

En bra dag: en skive og juice og vitaminer til frokost. En skive eller frukt. En liten porsjon middag og frukt til kvelds.

I dag: et glass sjokomelk og vitaminer. En handfull nøtter og en porsjon fruktsalat. Blir forhåpentligvis en liten baguette til middag.
Okei er ikke bare meg som får i meg lite da.

Idag har jeg spist to spelt rundstykker til frokost med vann vedsiden av. Så til middag spiste jeg nå ett knekkebrød og Smoothie. Så blir det nok en frukt til mellommåltid. Og ett lite måltid før kvelds blir nok knekkebrød. Og kvelds blir nok idag speltrundstykke.

Uff, så grusomt Tinkerbell. Godt du har fått time til ul i morgen. :) så krysser vi fingrene for at alt er bra med den lille.. ❤️

Synes forresten legen din var en dritt. Jeg ville prøvd å bytte.. Hadde en sånn lege når jeg var gravid første gangen og jeg byttet med en gang. Angrer ikke et sekund. Greit at risikoen er stor før uke 12, men det gjør ikke håpet, bekymringene og sorgene våre noe mindre. Skjønner godt at man ikke kan henvise bare fordi man "vil", men når man har grunn til å bekymre seg så burde man ta hensyn til det...

Håper alt er bra med spiren din. Lykke til i morgen! ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff, så grusomt Tinkerbell. Godt du har fått time til ul i morgen. :) så krysser vi fingrene for at alt er bra med den lille.. ❤️

Synes forresten legen din var en dritt. Jeg ville prøvd å bytte.. Hadde en sånn lege når jeg var gravid første gangen og jeg byttet med en gang. Angrer ikke et sekund. Greit at risikoen er stor før uke 12, men det gjør ikke håpet, bekymringene og sorgene våre noe mindre. Skjønner godt at man ikke kan henvise bare fordi man "vil", men når man har grunn til å bekymre seg så burde man ta hensyn til det...

Håper alt er bra med spiren din. Lykke til i morgen! ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum
Hun er ikke egentlig legen min, da hadde jeg byttet! Legen min er i permisjon, så derfor er jeg stuck med dårlige vikarer og turnusleger...

27.12.14
02.06.10

Da kom endelig brevet fra Nasjonalt senter for fosterdiagnostikk! Time 20. Mai!
Det skal bli så godt å endelig bli ferdig med det. Går jo hele tiden og lurer på om vi skal ha barn eller om vi må avslutte sv.skapet... Skjønner jo at dette ikke er 100% sikkert uansett, men blir vel litt klokere. Dette er frivillig valgt, men pga høy alder og med tre barn mellom ti og seks år så syns jeg vi skylder dem å ta hensyn. Et liv med et barn med ekstra behov blir for belastende for oss alle nå...
Håper veldig på å bli firebarnsmor i begynnelsen av desember:Heartbigred

Blir siste gang jeg putter i meg Smoothie nå i disse kvalme tider :o Ble veldig kvalm sånn plutselig, og orket ikke kvalmen så stakk fingrene i halsen. Har litt lyst på kjøtteig å spagetti faktisk, så mannen skal lage det til middag. Håper jeg får i.meg litt, hadde blitt veldig glad da! Ikke fått i meg middag på nesten 2 uker!!

Blir siste gang jeg putter i meg Smoothie nå i disse kvalme tider :o Ble veldig kvalm sånn plutselig, og orket ikke kvalmen så stakk fingrene i halsen. Har litt lyst på kjøtteig å spagetti faktisk, så mannen skal lage det til middag. Håper jeg får i.meg litt, hadde blitt veldig glad da! Ikke fått i meg middag på nesten 2 uker!!

Huff kvalme er pyton.
Jeg ble innlagt i dag for væskebehandling. Spist i dag; ingenting, kastet opp 7 ganger.
I går; bittelitt middag og en banan, kastet opp alt og mere til.

Livet er tungt akkurat nå :(

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Huff kvalme er pyton.
Jeg ble innlagt i dag for væskebehandling. Spist i dag; ingenting, kastet opp 7 ganger.

Nei uff så grusomt :( Det må være helt forferdelig! Er du innlagt nå eller?
Kvalme er helt grusomt, føler ingen glede nå altså!!

Nei uff så grusomt :( Det må være helt forferdelig! Er du innlagt nå eller?
Kvalme er helt grusomt, føler ingen glede nå altså!!

Ja. Fått en liter væske, fortsatt like tørr i munnen. Får snart kvalmestillende IV. Håper det hjelper :)

Fikk UL da, og sett bankende hjerte :)

Huff kvalme er pyton.

Huff trøsteklem til deg <3

Tenker dere å ha bare ull første tiden eller? :)

Ikke bare ull nei, men har 2 novemberbarn og brukte mye ull på de første vinteren så blir nok sånn denne gang og.

Hehe, synes det er så mange fine klær som ikke er i ull også så vil ha litt annet :P Men vet ikke hvor praktisk det er :)

Back
Topp