Skravletråd

Uff, har akkurat hatt en relativt stor blødning og mye smerter i magen. Dro på legevakta å det eneste de kunne si var at jeg nok hadde mistet, men at det ikke var noe de kunne gjøre for å finne ut mer i dag. Jeg måtte dra til legen i morgen... Synes det var rart de ikke kunne sende meg på sykehuset for å få endelig beskjed?!

Hun avsluttet med å si at jeg bare måtte ta ibux og paracet for smertene!! Merkelig, man skal jo aldri ta ibux når man dr gravid??

Frustrert!!

27.12.14
02.06.10
Åh nei. Hvordan går det med deg?

Åh. Nå vet jeg at jeg klager uten grunn, men jeg føler meg ikke gravid :-( Er ganske trøtt, og innimellom har jeg mensliknende kramper i magen.. er bare så redd for å komme på ul neste uke og se at det ikke er noe liv der :-( får bare prøve å smøre meg med tålmodighet og slappe av frem til neste onsdag :-) krysser fingrene for at alt er bra :-)

Så sitter jeg her da, like uviten som før jeg dro til legen. Ikke får jeg ultralyd fordi jeg bare er 7 uker, så vi må bare vente å se. De ville ta blodprøver, men jeg har stor angst for det, så det går ikke. Bare hyperventilerer.

De mener det er en av to muligheter, enten har jeg mistet, ellers har jeg en graviditet utenfor livmor:(

Forstår ikke hvorfor jeg ikke kan få ul å få svar på dette med en gang. De vil jeg skal vente til over helgen å se hva som skjer...

27.12.14
02.06.10

Så sitter jeg her da, like uviten som før jeg dro til legen. Ikke får jeg ultralyd fordi jeg bare er 7 uker, så vi må bare vente å se. De ville ta blodprøver, men jeg har stor angst for det, så det går ikke. Bare hyperventilerer.

De mener det er en av to muligheter, enten har jeg mistet, ellers har jeg en graviditet utenfor livmor:(

Forstår ikke hvorfor jeg ikke kan få ul å få svar på dette med en gang. De vil jeg skal vente til over helgen å se hva som skjer...

27.12.14
02.06.10
Hvorfor tar ikke lege tidlig graviditet alvorlig? Jeg skjønner det ikke. Har du mulighet til å bestille privat? Så du hvertfall kan få ett svar?
Er ikke menneskelig å skulle gå så lenge i uvisshet :(

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

27.12.14
02.06.10
Jeg må si jeg er litt sjokkert over hvordan de håndterer dette! Man kan ikke gå i flere dager uten å vite! Og når man er 7 uker skal man vell kunne se det man trenger på ul?

Hvorfor tar ikke lege tidlig graviditet alvorlig? Jeg skjønner det ikke. Har du mulighet til å bestille privat? Så du hvertfall kan få ett svar?
Er ikke menneskelig å skulle gå så lenge i uvisshet :(

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Det er lange ventelister hos de private her desverre:( så er det mange her som kun tar imot ved henvisning. Jeg skal prøve å ringe litt rundt for å skjekke. Har ikke noe imot å kjøre litt om jeg må det. Blir gal av å ikke vite:( synes det er skikkelig dårlig behandlig. Føler meg så maktesløs :,(

27.12.14
02.06.10

Jeg må si jeg er litt sjokkert over hvordan de håndterer dette! Man kan ikke gå i flere dager uten å vite! Og når man er 7 uker skal man vell kunne se det man trenger på ul?
De skal jo kunne se om det er riktig størrelse etter uke og om hjertet slår mener jeg... Ifølge den dumme legen jeg var hos kan man ikke regne seg som gravid før uke 12. Intill det mente hjn man var gravid på prøve. Tenk å si noe sånt!

27.12.14
02.06.10

De skal jo kunne se om det er riktig størrelse etter uke og om hjertet slår mener jeg... Ifølge den dumme legen jeg var hos kan man ikke regne seg som gravid før uke 12. Intill det mente hjn man var gravid på prøve. Tenk å si noe sånt!

27.12.14
02.06.10
:eek: Det er det dummeste jeg har hørt! Noe så usympatisk! Uff, jeg blir lei meg på dine vegner som må forholde deg til en sånn lege i denne situasjonen.. :( Tror jeg hadde klaga temmelig fort.. Og ultralyd burde jo du ha fått allerede i natt etter min mening..

:eek: Det er det dummeste jeg har hørt! Noe så usympatisk! Uff, jeg blir lei meg på dine vegner som må forholde deg til en sånn lege i denne situasjonen.. :( Tror jeg hadde klaga temmelig fort.. Og ultralyd burde jo du ha fått allerede i natt etter min mening..
Tok som en selvfølge at jeg ville bli sendt rett på ul, men nei da... Nå har jeg fått kontakt med jordmor og hun skulle prøve å ordne en time hos gyn til meg! Får håpe det ordner seg. Orker ikke, ikke vite mer...

27.12.14
02.06.10

Hva spiser dere i løpet av en dag?
En bra dag: en skive og juice og vitaminer til frokost. En skive eller frukt. En liten porsjon middag og frukt til kvelds.

I dag: et glass sjokomelk og vitaminer. En handfull nøtter og en porsjon fruktsalat. Blir forhåpentligvis en liten baguette til middag.

Back
Topp