ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Man kan spise fenalår hvis det er stekt sant?
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh nei. Hvordan går det med deg?Uff, har akkurat hatt en relativt stor blødning og mye smerter i magen. Dro på legevakta å det eneste de kunne si var at jeg nok hadde mistet, men at det ikke var noe de kunne gjøre for å finne ut mer i dag. Jeg måtte dra til legen i morgen... Synes det var rart de ikke kunne sende meg på sykehuset for å få endelig beskjed?!
Hun avsluttet med å si at jeg bare måtte ta ibux og paracet for smertene!! Merkelig, man skal jo aldri ta ibux når man dr gravid??
Frustrert!!
27.12.14
02.06.10
JaMan kan spise fenalår hvis det er stekt sant?
Hurra :-D da skal svigermor få varme litt til meg på 17 mai så jeg slipper å bli så misunnelig
Syns jeg spiser noe hele tiden..Hva spiser dere i løpet av en dag?
Heldige deg isåfall Her får jeg nesten ikke ned noeSyns jeg spiser noe hele tiden..
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Er vel en mellom ting som er best. Tror jeg blir stor nok jaHeldige deg isåfall Her får jeg nesten ikke ned noe
Ja er nok det Håper bare kvalmen ikke blir så lenge hos meg..Er vel en mellom ting som er best. Tror jeg blir stor nok ja
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hvorfor tar ikke lege tidlig graviditet alvorlig? Jeg skjønner det ikke. Har du mulighet til å bestille privat? Så du hvertfall kan få ett svar?Så sitter jeg her da, like uviten som før jeg dro til legen. Ikke får jeg ultralyd fordi jeg bare er 7 uker, så vi må bare vente å se. De ville ta blodprøver, men jeg har stor angst for det, så det går ikke. Bare hyperventilerer.
De mener det er en av to muligheter, enten har jeg mistet, ellers har jeg en graviditet utenfor livmor
Forstår ikke hvorfor jeg ikke kan få ul å få svar på dette med en gang. De vil jeg skal vente til over helgen å se hva som skjer...
27.12.14
02.06.10
Jeg må si jeg er litt sjokkert over hvordan de håndterer dette! Man kan ikke gå i flere dager uten å vite! Og når man er 7 uker skal man vell kunne se det man trenger på ul?Så sitter jeg her da, like uviten som før jeg dro til legen. Ikke får jeg ultralyd fordi jeg bare er 7 uker, så vi må bare vente å se. De ville ta blodprøver, men jeg har stor angst for det, så det går ikke. Bare hyperventilerer.
De mener det er en av to muligheter, enten har jeg mistet, ellers har jeg en graviditet utenfor livmor
Forstår ikke hvorfor jeg ikke kan få ul å få svar på dette med en gang. De vil jeg skal vente til over helgen å se hva som skjer...
27.12.14
02.06.10
Det er lange ventelister hos de private her desverre så er det mange her som kun tar imot ved henvisning. Jeg skal prøve å ringe litt rundt for å skjekke. Har ikke noe imot å kjøre litt om jeg må det. Blir gal av å ikke vite synes det er skikkelig dårlig behandlig. Føler meg så maktesløs :,(Hvorfor tar ikke lege tidlig graviditet alvorlig? Jeg skjønner det ikke. Har du mulighet til å bestille privat? Så du hvertfall kan få ett svar?
Er ikke menneskelig å skulle gå så lenge i uvisshet
De skal jo kunne se om det er riktig størrelse etter uke og om hjertet slår mener jeg... Ifølge den dumme legen jeg var hos kan man ikke regne seg som gravid før uke 12. Intill det mente hjn man var gravid på prøve. Tenk å si noe sånt!Jeg må si jeg er litt sjokkert over hvordan de håndterer dette! Man kan ikke gå i flere dager uten å vite! Og når man er 7 uker skal man vell kunne se det man trenger på ul?
Det er det dummeste jeg har hørt! Noe så usympatisk! Uff, jeg blir lei meg på dine vegner som må forholde deg til en sånn lege i denne situasjonen.. Tror jeg hadde klaga temmelig fort.. Og ultralyd burde jo du ha fått allerede i natt etter min mening..De skal jo kunne se om det er riktig størrelse etter uke og om hjertet slår mener jeg... Ifølge den dumme legen jeg var hos kan man ikke regne seg som gravid før uke 12. Intill det mente hjn man var gravid på prøve. Tenk å si noe sånt!
27.12.14
02.06.10
Tok som en selvfølge at jeg ville bli sendt rett på ul, men nei da... Nå har jeg fått kontakt med jordmor og hun skulle prøve å ordne en time hos gyn til meg! Får håpe det ordner seg. Orker ikke, ikke vite mer...Det er det dummeste jeg har hørt! Noe så usympatisk! Uff, jeg blir lei meg på dine vegner som må forholde deg til en sånn lege i denne situasjonen.. Tror jeg hadde klaga temmelig fort.. Og ultralyd burde jo du ha fått allerede i natt etter min mening..
En bra dag: en skive og juice og vitaminer til frokost. En skive eller frukt. En liten porsjon middag og frukt til kvelds.Hva spiser dere i løpet av en dag?
Da har jeg fått ul i morgen! Skal bli godt å få noen svarTok som en selvfølge at jeg ville bli sendt rett på ul, men nei da... Nå har jeg fått kontakt med jordmor og hun skulle prøve å ordne en time hos gyn til meg! Får håpe det ordner seg. Orker ikke, ikke vite mer...
27.12.14
02.06.10
Så bra. Krysser fingrene for deg!!Da har jeg fått ul i morgen! Skal bli godt å få noen svar
27.12.14
02.06.10