Oppdaget nå, at nå kan man faktisk se en liten babymage <3
Og den har kommet bare på et par dager
Og den har kommet bare på et par dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har jeg også hatt mitt første møte med doen jeg skylder på mannen her altså!! For jeg har lagt dårlig i nesten hele dag, og kjent jo lengre og lengre det har gått siden jeg fikk i meg mat, jo dårligere har jeg blitt. Og jeg har bedt han gå på butikken siden jeg ikke orker, men først NÅ gikk han. Har jo ikke spist siden jeg lagde noen lapper i formiddag
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Håper du blir bedre da Men hvor lenge virker den kvalmestillende IV?Ja. Fått en liter væske, fortsatt like tørr i munnen. Får snart kvalmestillende IV. Håper det hjelper
Fikk UL da, og sett bankende hjerte
Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Siden du har vært på ul syns jeg du bør gjøre det! Så gøyVurderer å fortelle barna om babyen i magen i helga.... De er mellom ti og seks år. Er 10+5 i dag...
Er det i tidligste laget? Har vært på ul å sett et hjerte som banket...
Håper du blir bedre da Men hvor lenge virker den kvalmestillende IV?
Åå, så bra da Tenker det var godt!
Man vet det er vår i lufta og at vegvesenet forbereder til 17 mai. De koster veiene.
Men nå sitter jeg her å nyser og nyser.. Tror det støve de koster opp kommer inn vinduet. Nyst siden de kjørte forbi her..
Masse lykke til!!20 min til ul! Får håpe det fortsatt er en mageboer her...
27.12.14
02.06.10
Masse masse lykke til!!!20 min til ul! Får håpe det fortsatt er en mageboer her...
27.12.14
02.06.10
Okei Og tablettene funker godt eller? Jeg er desperat nå. Har ringt legen, men fastlwgen var ikke der, så dem skulle få en turnuslege til å ringe meg opp igjen. Bør jeg si at jeg vil inn på sykehuset for å få hjelp der? Eller skal jeg bare si at jeg har kastet opp og får såvidt i meg mat?Ikke så lenge. Men kommer ut av den vonde sirkelen. Følger på med tabletter
Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Hurra fantastiske nyheter .Hurra! Bankende hjerte funnet helt utrolig etter så store blødninger... Skal på ny ul om en uke for å se at det fortsatt er som det skal
27.12.14
02.06.10
Krysser fingrene for deg ♡20 min til ul! Får håpe det fortsatt er en mageboer her...
27.12.14
02.06.10
Så etter på at de hadde funnet bankende hjerte, så BRA : D ♡♡Krysser fingrene for deg ♡
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hurra! Bankende hjerte funnet helt utrolig etter så store blødninger... Skal på ny ul om en uke for å se at det fortsatt er som det skal
27.12.14
02.06.10
Så fantastisk! HurraHurra! Bankende hjerte funnet helt utrolig etter så store blødninger... Skal på ny ul om en uke for å se at det fortsatt er som det skal
27.12.14
02.06.10