Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun mista dessverreNoen som vet hva som skjedde med Lykkelig82?
Hun mista dessverre
Gratulere og velkommen.Heihei. Hopper inn hit jeg Har termin i starten-midten av desember. Menstermin 6, men tipper jeg blir satt litt tilbake som sist. Ser ut som dere er noen trivelig skravledamer- så jeg gleder meg til å bli bedre kjent med dere!!
Gratulere og velkommen.
Så mange nye idag da
Går også på phenergan, og sover stort sett mens mannen er på jobb og ungene er i barnehagen ja...men får i meg litt mat, og spyr stort sett FØR jeg skal spise, så lite går tapt Bedre å sove enn å kjenne på kvalmen spør du meg... Jeg tar en tablett morgen og en kveld. Hvor mye tar du?Fyyy Søren å trøtt jeg blir av kvalmestillende jeg fikk med legen Dem heter Phenergan, noen flere som bruker disse som blir himla trøtt av Dei? Jeg er trøtt hele dagen nå, og ho på apoteket sa jeg kunne bli litt trøtt. Men skal ABSOLUTT ikke klage, for så lenge jeg ikke er kvalm er jeg fornøyd Og får i meg mat, jippiii!
Hehe bra det ikke bare er meg som blir trøtt av dem. Uff spyr du selv om du tar tablettene? :SGår også på phenergan, og sover stort sett mens mannen er på jobb og ungene er i barnehagen ja...men får i meg litt mat, og spyr stort sett FØR jeg skal spise, så lite går tapt Bedre å sove enn å kjenne på kvalmen spør du meg... Jeg tar en tablett morgen og en kveld. Hvor mye tar du?
Ja, er fortsatt kvalm og spyr sjøl om jeg tar medisin. Tør ikke tenke på hvordan det ville vært uten Er trøtt hele døgnet ja...Og ja, sove er garantert bedre enn å være kvalm!!! Bare lurte på om det var normalt å være døsig hele døgnet når man går på den medisinen?
Uff så forferdelig :/ Jeg blir heldigvis bra av medisinen, skal heller klare å tåle den trettheten. Er kunn om morningen jeg er litt kvalm, men ikke så ille nå lengre. Mer sånn urolig i magen, helt til jeg får i meg ett par brødskiver, så er jeg bra resten dagen Håper du snart blir bedre! Kjedelig å være slik altså :/ Good bedring <3Ja, er fortsatt kvalm og spyr sjøl om jeg tar medisin. Tør ikke tenke på hvordan det ville vært uten Er trøtt hele døgnet ja...
Jo du kan ringe jordmor selv er jo vanlig å være til kontroll en gang i måneden, uke 25 er jo kjeeempe lenge til!!Kan man sjekke hjertelyd hos jordmor?
Når jeg var med legen denne uken, syntes hun det var altfor tidlig å høre hjertelyden, jeg er 7+5 idag. Og ho henviste med ikke til Jordmor før i uke 25 g Var ikke det veeeldig sent? Kan ikke jeg kontakte jordmor selv, og få en time med ho? Og få sjekket hjertelyd med henne istedenfor?
Okei da gjør jeg det i morgen Men kan jeg sjekke hjertelyd der også? Så tidlig liksom, eller må jeg ha en grunn for å få høre dt så tidlig i svangerskapet?Jo du kan ringe jordmor selv er jo vanlig å være til kontroll en gang i måneden, uke 25 er jo kjeeempe lenge til!!
27.12.14
02.06.10
Kan man sjekke hjertelyd hos jordmor?
Når jeg var med legen denne uken, syntes hun det var altfor tidlig å høre hjertelyden, jeg er 7+5 idag. Og ho henviste med ikke til Jordmor før i uke 25 g Var ikke det veeeldig sent? Kan ikke jeg kontakte jordmor selv, og få en time med ho? Og få sjekket hjertelyd med henne istedenfor?
Så kjedelig altså! Jeg venter ikke så lenge, så jeg skal ringe i morgen Skal du vente så lenge eller kommer du til å ringe før den tid?Eg fikk heller ikkje time hos jordmor før i uke 25 Var visst noe nytt de hadde begynt med..
babyjente 27 Juli ♡
Såg nå at du skal ha allerede i Juli så da har du nok vært ned jordmor hehe
Takk for det!Uff så forferdelig :/ Jeg blir heldigvis bra av medisinen, skal heller klare å tåle den trettheten. Er kunn om morningen jeg er litt kvalm, men ikke så ille nå lengre. Mer sånn urolig i magen, helt til jeg får i meg ett par brødskiver, så er jeg bra resten dagen Håper du snart blir bedre! Kjedelig å være slik altså :/ Good bedring <3