Skravletråd

Spørr å graver litt jeg, kjeder meg :p
Men hvor tidlig er det normalt at man blir hard nederst i magen? Og har lest at brystvortene skal bli mørkere, mine er ikke blitt det.

Okei. Jeg bare har sett flere her inne som har fått det så tidlig, så vil jeg også.. Men må nok kanskje vente noen uker da :)

På ultralyd kan de sjekke om hjertet slår og høre hjertelyden, men med doppler er det for tidlig :)

På ultralyd kan de sjekke om hjertet slår og høre hjertelyden, men med doppler er det for tidlig :)
Åja :-) Da har jeg nok missforstått. Men trodde virkelig man kunne få høre hjertelyd før uke 17-18 uten at en må betale dyre dommer for privat UL. Veldig lenge å vente synes jeg, vil jo vite om alt står bra til før den tid!

Wuhuuuu! Bachelor-oppgaven er levert! Nå har jeg bare en siste hjemmeeksamen igjen om 2uker, som vil si at det er 3uker til 3måneders feeeeerieeee :D :D eller feri og feri, minstemann har ikke bhg plass og eldste vil nok være en del hjemme han også, så håper på fint vær så vi kan være mye ute ❤️ når skal dere andre ha ferie?

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Det er bra da :) Huff, hostingen er ikke noe godt, håper den stikker av snart :)
Greide å hoste opp frokosten før jeg dro på jobb. Så gruer meg jo nesten til å spise :/

Wuhuuuu! Bachelor-oppgaven er levert! Nå har jeg bare en siste hjemmeeksamen igjen om 2uker, som vil si at det er 3uker til 3måneders feeeeerieeee :D :D eller feri og feri, minstemann har ikke bhg plass og eldste vil nok være en del hjemme han også, så håper på fint vær så vi kan være mye ute ❤️ når skal dere andre ha ferie?

Så herlig da :) :)

Jeg har ikke satt meg opp på noe ferie enda. Jeg jobber så lenge kroppen min sier at jeg klarer det. Regner med det blir en gang i juli/august. (Har en fysisk tung jobb).

Så blir det en liten ferietur til Stavanger i begynnelsen på august. Bor ikke du der? Skulle fått til et magetreff?! :)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Spørr å graver litt jeg, kjeder meg :p
Men hvor tidlig er det normalt at man blir hard nederst i magen? Og har lest at brystvortene skal bli mørkere, mine er ikke blitt det.
Det varierer veldig med begge deler.

Jeg barer mitt andre barn og begynte å merke at livmoren var kommet over skambenet i uke 8 eller 9.
Areola har ikke blitt spesielt mørkere hos meg og trenger ikke bli det :)

Vi tar ferie i midten av juli :)
Da får jentungen starta sfo 1 august :)

Så herlig da :) :)

Jeg har ikke satt meg opp på noe ferie enda. Jeg jobber så lenge kroppen min sier at jeg klarer det. Regner med det blir en gang i juli/august. (Har en fysisk tung jobb).

Så blir det en liten ferietur til Stavanger i begynnelsen på august. Bor ikke du der? Skulle fått til et magetreff?! :)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
Jeg bor her ja, så koselig det hadde vært :) uff jeg hadde slitt med en fysisk tung jobb og jeg har bare 2barn utenom, du er god hvis du holder ut :) :)

Åja :-) Da har jeg nok missforstått. Men trodde virkelig man kunne få høre hjertelyd før uke 17-18 uten at en må betale dyre dommer for privat UL. Veldig lenge å vente synes jeg, vil jo vite om alt står bra til før den tid!
Du kan nok høre den før det:) er forskjellig fra person til person. Men før uke 10 er svært sjeldent.

27.12.14
02.06.10

Back
Topp