Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse god bedring til deg Håper du blir fort bra igjenTror man bare finner senga. Ikke helt i slag i kveld kjenner jeg. Håper ikke jeg blir alt for tett i løpet av natta.
Frister så lite å være syk nå rett før 17 mai gitt.
Okei, eg har bare lest at noen har fått høre hjertelyden allerede i uke 7. Men jeg får bare vente, er nok det beste
JaDet e nok de som har vært på tidlig ultralyd
babyjente 27 Juli ♡
Takk er heldigvis oppegående og ingen feber. Men hoster som gal.Masse god bedring til deg Håper du blir fort bra igjen
Det er bra da Huff, hostingen er ikke noe godt, håper den stikker av snartTakk er heldigvis oppegående og ingen feber. Men hoster som gal.
Okei. Jeg bare har sett flere her inne som har fått det så tidlig, så vil jeg også.. Men må nok kanskje vente noen uker da
Åja Da har jeg nok missforstått. Men trodde virkelig man kunne få høre hjertelyd før uke 17-18 uten at en må betale dyre dommer for privat UL. Veldig lenge å vente synes jeg, vil jo vite om alt står bra til før den tid!På ultralyd kan de sjekke om hjertet slår og høre hjertelyden, men med doppler er det for tidlig
Greide å hoste opp frokosten før jeg dro på jobb. Så gruer meg jo nesten til å spise :/Det er bra da Huff, hostingen er ikke noe godt, håper den stikker av snart
Wuhuuuu! Bachelor-oppgaven er levert! Nå har jeg bare en siste hjemmeeksamen igjen om 2uker, som vil si at det er 3uker til 3måneders feeeeerieeee eller feri og feri, minstemann har ikke bhg plass og eldste vil nok være en del hjemme han også, så håper på fint vær så vi kan være mye ute når skal dere andre ha ferie?
To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14
Huff, så kjedelig :/ Håper du blir bedreGreide å hoste opp frokosten før jeg dro på jobb. Så gruer meg jo nesten til å spise :/
takkHuff, så kjedelig :/ Håper du blir bedre
Det varierer veldig med begge deler.Spørr å graver litt jeg, kjeder meg
Men hvor tidlig er det normalt at man blir hard nederst i magen? Og har lest at brystvortene skal bli mørkere, mine er ikke blitt det.
Herrefred da Masse god bedring til degGreide å hoste opp frokosten før jeg dro på jobb. Så gruer meg jo nesten til å spise :/
Vi tar ferie i midten av juliWuhuuuu! Bachelor-oppgaven er levert! Nå har jeg bare en siste hjemmeeksamen igjen om 2uker, som vil si at det er 3uker til 3måneders feeeeerieeee eller feri og feri, minstemann har ikke bhg plass og eldste vil nok være en del hjemme han også, så håper på fint vær så vi kan være mye ute når skal dere andre ha ferie?
To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14
Tusen takkHerrefred da Masse god bedring til deg
Jeg bor her ja, så koselig det hadde vært uff jeg hadde slitt med en fysisk tung jobb og jeg har bare 2barn utenom, du er god hvis du holder utSå herlig da
Jeg har ikke satt meg opp på noe ferie enda. Jeg jobber så lenge kroppen min sier at jeg klarer det. Regner med det blir en gang i juli/august. (Har en fysisk tung jobb).
Så blir det en liten ferietur til Stavanger i begynnelsen på august. Bor ikke du der? Skulle fått til et magetreff?!
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen
Du kan nok høre den før det er forskjellig fra person til person. Men før uke 10 er svært sjeldent.Åja Da har jeg nok missforstått. Men trodde virkelig man kunne få høre hjertelyd før uke 17-18 uten at en må betale dyre dommer for privat UL. Veldig lenge å vente synes jeg, vil jo vite om alt står bra til før den tid!