Skravletråd

Har fredagsfølelse i dag.. litt kjipt når det fortsatt er 4 dager igjen til helg. Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til ferie :)
Vi skal ett par turer til Danmark også ha besøk av søstrene mine med fam. Herlige tider :)

Har dere lagt ferie planer?

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Wuhuuuu! Bachelor-oppgaven er levert! Nå har jeg bare en siste hjemmeeksamen igjen om 2uker, som vil si at det er 3uker til 3måneders feeeeerieeee :D :D eller feri og feri, minstemann har ikke bhg plass og eldste vil nok være en del hjemme han også, så håper på fint vær så vi kan være mye ute ❤️ når skal dere andre ha ferie?

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️
Har feri i 4 uker fra uke 31 :D men må ta det som det kommer både før å etter da har en tung jobb.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har feri i 4 uker fra uke 31 :D men må ta det som det kommer både før å etter da har en tung jobb.

Da har jeg en feri uke til god som jeg kommer til å ta ut før permisjon.

Wuhuuuu! Bachelor-oppgaven er levert! Nå har jeg bare en siste hjemmeeksamen igjen om 2uker, som vil si at det er 3uker til 3måneders feeeeerieeee :D :D eller feri og feri, minstemann har ikke bhg plass og eldste vil nok være en del hjemme han også, så håper på fint vær så vi kan være mye ute ❤️ når skal dere andre ha ferie?

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️
Grattis, en ting mindre å bekymre seg for;)

Ferie ja... Begynner i ny jobb, så blir nok dårlig med ferie på meg i år. Er heldigvis jeg som styrer timelistene så får jobbe en del kvelder så jeg kan nyte strand og sol før jobb :)

27.12.14
02.06.10

Du kan nok høre den før det:) er forskjellig fra person til person. Men før uke 10 er svært sjeldent.

27.12.14
02.06.10
Okei :-) Ja for hadde vært litt rart viss jeg måtte ha venta så lenge, det skjer ikke! Jeg skal til legen uka etter 17.Mai, og da er jeg i uke 9. Og da kommer jeg til å spørre om å få komme tilbake om en uke eller to for å få høre. :-)

Okei :-) Ja for hadde vært litt rart viss jeg måtte ha venta så lenge, det skjer ikke! Jeg skal til legen uka etter 17.Mai, og da er jeg i uke 9. Og da kommer jeg til å spørre om å få komme tilbake om en uke eller to for å få høre. :-)
Du kan jo spørre, meen du kan nok ikke forvente å få det. Er ikke vanlig å være hos lege el jordmor oftere enn en gang i måneden. Om du får ny time i uke 13 er det stor sjangs for å få høre...

27.12.14
02.06.10

Du kan jo spørre, meen du kan nok ikke forvente å få det. Er ikke vanlig å være hos lege el jordmor oftere enn en gang i måneden. Om du får ny time i uke 13 er det stor sjangs for å få høre...

27.12.14
02.06.10
Ja, jeg kommer til å spørre hvertfall så ser jeg hva legen sier :-)

Ja, jeg kommer til å spørre hvertfall så ser jeg hva legen sier :-)
Jordmor hos oss hører ikke etter hjertelyden før etter uke 12. Svært skjeldent hører man den i uke 9. Kommer helt ann på hvordan babyen ligger.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jordmor hos oss hører ikke etter hjertelyden før etter uke 12. Svært skjeldent hører man den i uke 9. Kommer helt ann på hvordan babyen ligger.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja, men jeg kan spørre om å få høre rundt uke 12 :-) Ser nå hva jeg får til svar. Er jo bare så spent, det er jo første gangen for meg. Og jeg er veldig utålmodig hehe :-)

Ja, men jeg kan spørre om å få høre rundt uke 12 :) Ser nå hva jeg får til svar. Er jo bare så spent, det er jo første gangen for meg. Og jeg er veldig utålmodig hehe :)
skjønner godt du er utålmodig :) Å ingenting er som første gangen du får høre hjertelyden. Det er helt magisk :D:Heartred

Sitter på nattvakt å er allerede trøtt ;o

Det e nok de som har vært på tidlig ultralyd ;)

babyjente 27 Juli ♡
Legen fant hjertelyd i uke 8 (pluss etterllerannet) hos meg. Han sa på forhånd at om vi ikke fant hjertelyden så var det helt vanlig, og jeg måtte ikke bli bekymret.. Men jeg ble flyttet tilbake på OUL da, så mulig det var uke 9. ;)

skjønner godt du er utålmodig :) Å ingenting er som første gangen du får høre hjertelyden. Det er helt magisk :D:Heartred
Jaa, eier ikke tålmodighet! Og hvertfall ikke når jeg så gjerne vil høre den fine hjertelyden <3 Jeg kommer til å gråte av den enorme gleden når jeg hører den første gangeb :D <3

Ferie ja... Begynner i ny jobb, så blir nok dårlig med ferie på meg i år. Er heldigvis jeg som styrer timelistene så får jobbe en del kvelder så jeg kan nyte strand og sol før jobb :)

27.12.14
02.06.10

du har krav på ferie og plikter faktisk å ta ut noe selv om du er i ny jobb.
Dersom du har opptjent rett til feriepenger i fjor skal du ha tilsvarende ferie i år.
Man må søke om å ikke ta ut ferie og mangel på feriepenger fra året før kan være en begrunnelse.

Var gjennom dette i fjor etter bytte av arbeidsgiver og de trakk meg 5 uker i lønn som jeg måtte krangle for å få tilbakebetalt fordi jeg hadde kun krav om å ta ut to :)

du har krav på ferie og plikter faktisk å ta ut noe selv om du er i ny jobb.
Dersom du har opptjent rett til feriepenger i fjor skal du ha tilsvarende ferie i år.
Man må søke om å ikke ta ut ferie og mangel på feriepenger fra året før kan være en begrunnelse.

Var gjennom dette i fjor etter bytte av arbeidsgiver og de trakk meg 5 uker i lønn som jeg måtte krangle for å få tilbakebetalt fordi jeg hadde kun krav om å ta ut to :)
Ja, jeg hadde hatt krav på det om jeg hadde vært i full jobb, men jeg var fulltidsstudent i halvannet år frem til jul, så har nok ikke krav på noe desverre :(

27.12.14
02.06.10

Back
Topp