Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til håper alt er bra med lille spirenUl om to timer... Er så spent på om blødningene har hatt noen betydning og om alt er bra med lille spire
27.12.14
02.06.10
Lykke til gleder meg til oppdatering!!Ul om to timer... Er så spent på om blødningene har hatt noen betydning og om alt er bra med lille spire
27.12.14
02.06.10
Krysser alt som kan kryssesUl om to timer... Er så spent på om blødningene har hatt noen betydning og om alt er bra med lille spire
27.12.14
02.06.10
Lykke til!!Ul om to timer... Er så spent på om blødningene har hatt noen betydning og om alt er bra med lille spire
27.12.14
02.06.10
Masse lykke til Krysser fingrene for degUl om to timer... Er så spent på om blødningene har hatt noen betydning og om alt er bra med lille spire
27.12.14
02.06.10
Meen, jeg kan vel bli her likevell?! Liker meg på desember jeg jeg fikk ny ul i uke 12 for å sjekke at vekst igjen. Hun ville ikke flytte terminen min endaDa er jeg tilbake alt så bra ut, vekst og hjerteslag men kan se ut til at jeg må forlate dere likevell... Termin er flyttet til 1. Januar!!
27.12.14
02.06.10
Såå bra at alt såg bra ut Tenker det var godt å få bekreftet.Da er jeg tilbake alt så bra ut, vekst og hjerteslag men kan se ut til at jeg må forlate dere likevell... Termin er flyttet til 1. Januar!!
27.12.14
02.06.10
Ja det var godt! Godt å se at h*n har blitt størreSåå bra at alt såg bra ut Tenker det var godt å få bekreftet.
Fint at alt så bra ut, men du kan vel fortsette her allikevelDa er jeg tilbake alt så bra ut, vekst og hjerteslag men kan se ut til at jeg må forlate dere likevell... Termin er flyttet til 1. Januar!!
27.12.14
02.06.10
Så flott at alt ser bra utMeen, jeg kan vel bli her likevell?! Liker meg på desember jeg jeg fikk ny ul i uke 12 for å sjekke at vekst igjen. Hun ville ikke flytte terminen min enda
02.06.10
Bli her)))Meen, jeg kan vel bli her likevell?! Liker meg på desember jeg jeg fikk ny ul i uke 12 for å sjekke at vekst igjen. Hun ville ikke flytte terminen min enda
02.06.10
Tror ikke du har grunn til å bekymre deg, så vanlig og ufarlig som det ofte er. Dersom det tar seg opp hadde jeg kontaktet lege. Det går nok helt fintVar nettopp på do, og der var det jammen komt litt rødt blod i Trusa.. Men har ikke noe smerter, og det var ikke mye blod. Dette er andre gangen jeg blør i svangerskapet, men det er vell normalt.. Tok en test, sånn billigstrimmel, den var positiv. Har jeg grunn til å bekymre meg?
Ja håper det helt ufarligTror ikke du har grunn til å bekymre deg, så vanlig og ufarlig som det ofte er. Dersom det tar seg opp hadde jeg kontaktet lege. Det går nok helt fint