Skravletråd

Ul om to timer... Er så spent på om blødningene har hatt noen betydning og om alt er bra med lille spire:)

27.12.14
02.06.10
Lykke til :) gleder meg til oppdatering!!

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Lykke til Tinkerbell!

1. Mann skal bli storebror

Åh, så herlig! Ja, du må gjerne fortsette å være her, desember liker deg også! :-D

Var nettopp på do, og der var det jammen komt litt rødt blod i Trusa.. Men har ikke noe smerter, og det var ikke mye blod. Dette er andre gangen jeg blør i svangerskapet, men det er vell normalt.. Tok en test, sånn billigstrimmel, den var positiv. Har jeg grunn til å bekymre meg?

Var nettopp på do, og der var det jammen komt litt rødt blod i Trusa.. Men har ikke noe smerter, og det var ikke mye blod. Dette er andre gangen jeg blør i svangerskapet, men det er vell normalt.. Tok en test, sånn billigstrimmel, den var positiv. Har jeg grunn til å bekymre meg?
Tror ikke du har grunn til å bekymre deg, så vanlig og ufarlig som det ofte er. Dersom det tar seg opp hadde jeg kontaktet lege. Det går nok helt fint :)

Nå dro nettopp kjæresten på fotballkamp, så nå er det bare meg i huset - skal ta meg en tur på butikkenog kjøpe noe godt, også kose meg med hjemmespa og Greys anatomy :-D håper alle har en fin kveld, og at dere finner tid til dere selv oppi alle forberedelsene til 17.mai :-))

Back
Topp