Hmm, håper mine holder seg Føler seg så masse finere med så fine neglerMine ble sterkere i begynnelsen, men nå er de tilbake til normalen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm, håper mine holder seg Føler seg så masse finere med så fine neglerMine ble sterkere i begynnelsen, men nå er de tilbake til normalen.
Ja er jo superfint med lange fine neglerSist hadde jeg sååå fine negler, har ikke blitt sånn enda, men håper det kommer etterhvert!
02.06.10
God morgen Snart kjøre ungene i barnehagen, så skal man opp på labriatoret for å ta blodprøver.*jippii*
Tror jeg skal prøve å få et par timer til på øyet etter det frem til gubben skal på jobb.
Håper dere alle får en fin dag
Lykke til til dere som skal på UL i dag.
Så spennende da! Hva slags forskning er det?Hurra de ringte nettopp fra sykehuset og gav meg en ny ultralyd der siden jeg stiller opp i forskningen til hun ene legen så 12 juni er det tid for en ny ul gleder meg. Denne tar en hel time. Alle mål skal måles nøye , fra alle vinkler
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Jeg vet egentlig ikke . Siden jeg bare fikk ett kjapt spørsmål når jeg var på ul i uke 7Så spennende da! Hva slags forskning er det?
02.06.10
Så moro!Hurra de ringte nettopp fra sykehuset og gav meg en ny ultralyd der siden jeg stiller opp i forskningen til hun ene legen så 12 juni er det tid for en ny ul gleder meg. Denne tar en hel time. Alle mål skal måles nøye , fra alle vinkler
Spennende da! Viktig å være med på sånt så legene kan bli enda bedreJeg vet egentlig ikke . Siden jeg bare fikk ett kjapt spørsmål når jeg var på ul i uke 7
Men hun som driver med forskningen jobber på assistert befruktningsavdelingen. Og siden det måtte være i uke 13, regner jeg med det er noe med størrelse og utvikling akkurat den uken . Skal høre når jeg er der
Ja det tenker jeg og og samtidig hadde vi jo tenkt til å ha en ul rundt uke 12-13 uansett. Og når vi da kan få det gratis, samtidig som legen selv får noe igjen for det, så er det bare vinn vinn situasjon.Spennende da! Viktig å være med på sånt så legene kan bli enda bedre
02.06.10
Gratis er braJa det tenker jeg og og samtidig hadde vi jo tenkt til å ha en ul rundt uke 12-13 uansett. Og når vi da kan få det gratis, samtidig som legen selv får noe igjen for det, så er det bare vinn vinn situasjon.
De regner ut hvor langt du er på vei utfra første dag i siste mens.Kanskje litt dumt spørsmål fra ei som er førstegangs gravid, men hvordan sjekker legen hvor langt jeg er på vei uten at jeg har vært på UL? Jeg er 9uker på vei, og lurer bare på om legen kan sjekke det uten UL? Kan dem ikke regne det ut på en eller annen måte?
Åja, men da vet eg jo det selv. For vet hvilken dag jeg begynte min siste mens.De regner ut hvor langt du er på vei utfra første dag i siste mens.
02.06.10
Mens termin endres ikke om man vet nøyaktig hvilken dag det var men terminen kan endre seg etter man har vært på ul.Åja, men da vet eg jo det selv. For vet hvilken dag jeg begynte min siste mens.
Ser bare at mange her inne på babyverden har fått ny mens termin?
Derfor ble jeg usikker skjønner du