Skravletråd

sterkere negler? det hadde vært flott;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

God morgen :) Snart kjøre ungene i barnehagen, så skal man opp på labriatoret for å ta blodprøver.*jippii*
Tror jeg skal prøve å få et par timer til på øyet etter det frem til gubben skal på jobb. :P

Håper dere alle får en fin dag :)
Lykke til til dere som skal på UL i dag.

God morgen :) Snart kjøre ungene i barnehagen, så skal man opp på labriatoret for å ta blodprøver.*jippii*
Tror jeg skal prøve å få et par timer til på øyet etter det frem til gubben skal på jobb. :p

Håper dere alle får en fin dag :)
Lykke til til dere som skal på UL i dag.

Her er mann og ungen sendt i barnehage og på jobb og min plan er å brette en uanstendig stor haug med klær og vaske enda fler..og kanskje slår jeg til å støvsuger huset mens jeg holder på :D

Men først.. sove litt til! haha.
Jeg er så trøtt etter 17 mai og kjennes ut som jeg har treningsverk i hele kroppen når jg har sittet stille litt og så rører på meg.

Hurra :-) de ringte nettopp fra sykehuset og gav meg en ny ultralyd der :) siden jeg stiller opp i forskningen til hun ene legen :) så 12 juni er det tid for en ny ul :-) gleder meg. Denne tar en hel time. Alle mål skal måles nøye , fra alle vinkler :)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Hurra :-) de ringte nettopp fra sykehuset og gav meg en ny ultralyd der :) siden jeg stiller opp i forskningen til hun ene legen :) så 12 juni er det tid for en ny ul :-) gleder meg. Denne tar en hel time. Alle mål skal måles nøye , fra alle vinkler :)

Så spennende da! Hva slags forskning er det?

02.06.10

Så spennende da! Hva slags forskning er det?

02.06.10
Jeg vet egentlig ikke . Siden jeg bare fikk ett kjapt spørsmål når jeg var på ul i uke 7 :)
Men hun som driver med forskningen jobber på assistert befruktningsavdelingen. Og siden det måtte være i uke 13, regner jeg med det er noe med størrelse og utvikling akkurat den uken . Skal høre når jeg er der :)

Så moro!

Jeg vet egentlig ikke . Siden jeg bare fikk ett kjapt spørsmål når jeg var på ul i uke 7 :)
Men hun som driver med forskningen jobber på assistert befruktningsavdelingen. Og siden det måtte være i uke 13, regner jeg med det er noe med størrelse og utvikling akkurat den uken . Skal høre når jeg er der :)

Spennende da! Viktig å være med på sånt så legene kan bli enda bedre:)

02.06.10

Spennende da! Viktig å være med på sånt så legene kan bli enda bedre:)

02.06.10
Ja det tenker jeg og :-) og samtidig hadde vi jo tenkt til å ha en ul rundt uke 12-13 uansett. Og når vi da kan få det gratis, samtidig som legen selv får noe igjen for det, så er det bare vinn vinn situasjon. :D

Ja det tenker jeg og :-) og samtidig hadde vi jo tenkt til å ha en ul rundt uke 12-13 uansett. Og når vi da kan få det gratis, samtidig som legen selv får noe igjen for det, så er det bare vinn vinn situasjon. :D

Gratis er bra;)
Jeg også var med på forskningsprosjekt med første mann, der ble i alt 3 ul, det gjorde ikke noe:)
Så kanskje skal i ta flere siden også

Da var jeg i gang igjen.... Samme som når jeg skulle ha førstemann.... Drømmer så innmari ofte at jeg plutselig står der med et barn i armene, uten å ha kjøpt en eneste ting!! :eek: Sist hjalp det å kjøpe en stellekommode, da slutta jeg å drømme. Tror jeg får kjøpe noe jeg, selv om det er veldig tidlig... Det er jo nesten som å ha nr en en gang til... Mangler alt;)

Kanskje litt dumt spørsmål fra ei som er førstegangs gravid, men hvordan sjekker legen hvor langt jeg er på vei uten at jeg har vært på UL? Jeg er 9uker på vei, og lurer bare på om legen kan sjekke det uten UL? Kan dem ikke regne det ut på en eller annen måte?

Kanskje litt dumt spørsmål fra ei som er førstegangs gravid, men hvordan sjekker legen hvor langt jeg er på vei uten at jeg har vært på UL? Jeg er 9uker på vei, og lurer bare på om legen kan sjekke det uten UL? Kan dem ikke regne det ut på en eller annen måte?
De regner ut hvor langt du er på vei utfra første dag i siste mens.

02.06.10

Haha! Klarte å stå opp å kjøre min kjære til bussen i dag, UTEN å spy :P så spørs det om det holder eller om det kommer senere når jeg har sove litt mer... For fryktelig trøtt ja! 10 uker i dag også! Juhuu!! 2 uker igjen til første etappe er unnagjort :D

Desember 2014

Bruker App

Åja, men da vet eg jo det selv. For vet hvilken dag jeg begynte min siste mens.
Ser bare at mange her inne på babyverden har fått ny mens termin?
Derfor ble jeg usikker skjønner du :-)
Mens termin endres ikke om man vet nøyaktig hvilken dag det var:) men terminen kan endre seg etter man har vært på ul.

02.06.10

De endrer ofte termin selvom du vet hvilke dag første mens var :)
Hos meg feks kommer de ikke til å endre termin i det hele tatt. Men dette pga jeg har hatt assister befruktning, og da vet de jo nøyaktig når egget ble befruktet :)

Back
Topp