Skravletråd

Noen som gidder å gå å tisse for meg? :p Nå har jeg snakket om at jeg ikke er så tissa trengt mer og hva skjer da... jo, jeg har sikkert løpt opp trappen 3 ganger siste 2 timene og nå gidder jeg ikke i protest!!! Sukk

Noen som gidder å dra til legen å ta celleprøve for meg?!:(
Når jeg var på kontroll forrige uke fikk jeg beskjed om å komme igjen idag for å ta det, og jeg har grua meg hele uke og nå har jeg vondt i magen!!:(

Noen som gidder å dra til legen å ta celleprøve for meg?!:(
Når jeg var på kontroll forrige uke fikk jeg beskjed om å komme igjen idag for å ta det, og jeg har grua meg hele uke og nå har jeg vondt i magen!!:(

Jeg skjønner ikke hvorfor de vil ha celleprøver nå.
Trodde sjansen var større for å se feilaktig celledeling fordi man er gravid.
Lykke til i morgen <3

Hallooo!!! Ny her :) tester bare hva brukernavnet mitt er :p gammel bruker og fant ikke innstillingene på appen :p

Jente 2010 og 2012

Lykke til i morgen <3
Han sa det var fordi jeg skulle vært og tatt det for to år siden.....

:O

Jeg tar årlig pga kreft i familien.
Det er fint du er så flink, jeg fikk jo den leksa om hvor viktig prøve dette er som er så viktig for å oppdage endringer på tidlig stadie. Han sa man bør ta det hvert 3. År. Jeg ble konsert for noen år siden, så jeg bet jo hvor viktig det er, men bare hater det!!!!

Lykke til i morgen <3
legen min spurte meg når jeg var der på første time å da sa jeg at jeg ikke villle nå, da sa hun at det var helt greit å ta det etter graviditeten.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da har jeg kommet hjem fra første møte med fosterdiagnostikk, Der fikk jeg vite et tidlig ultralyd hadde regnet ut første dag på siste men er fremskyndet med 3 dager etter ultralyd i uka 8..
Jaja, da er det jo mulig termin blir flyttet noen dager frem da ? :-)
Venter nå da på time til ultralyd ifm fosterdiagnostikken :-)

Noen som har tips til oppblåst mage og mageknipe

Sent from my iPhone using BV Forum

Off, den siste tiden har jeg ikke orket å sjekke hva som har skjedd her engang :P Trøtt og fullt opp med eksamenslesning.. Men nå gleder jeg meg masse til imorgen siden vi skal på tidlig UL :D Blir så spennende :D

Gå deg en tur:) drikk masse vann:)

Det gjør jeg allerede! drikker rundt 3 liter og går turer med hunden men ser ikke ut til å hjelpe

Criminal mind så natta etterpå:)

Puppene er sååå ømme! Vondt å ta av Bh-en og å gå uten bh.
Ellers har jeg innimellom noen helt sinnsyke vonde strekk smerter når jeg skal reise meg, eller bevege meg om jeg sitter i sofaen.
Kvalmen er blitt minska ned etter.jeg begynte å ta medisin. Men har vært veldig urolig i magen i helgen, og igår var første gang jeg måtte spurte til do for å kaste opp på morningen. Ikke noe særlig.
Er idag 10+2 :-) Bare 11 dager til jeg har nådd 12ukers grensa :D

God natt alle sammen :) Regner med at ungene ikke bryr seg om rød dag i morgen ,så er vel bare å studere innsiden av øyelokkene noen timer før man brutalt må opp av senga før halv 7. *gjesp*

Det gjør jeg allerede! drikker rundt 3 liter og går turer med hunden men ser ikke ut til å hjelpe

Har du en helsekost i nærheten,
Fruktfiber som du får kjøpt der kan du spise litt av :) Svisker eller plommer.
Hvis du spiser yoghurt kan du kjøpe havrekli og spise 2 ss havrekli i et lite beger yoghurt :)

Back
Topp