Noen som gidder å gå å tisse for meg? Nå har jeg snakket om at jeg ikke er så tissa trengt mer og hva skjer da... jo, jeg har sikkert løpt opp trappen 3 ganger siste 2 timene og nå gidder jeg ikke i protest!!! Sukk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som gidder å dra til legen å ta celleprøve for meg?!
Når jeg var på kontroll forrige uke fikk jeg beskjed om å komme igjen idag for å ta det, og jeg har grua meg hele uke og nå har jeg vondt i magen!!
Så bra!!Takk jenter
Da har vi vært på ul, og alt stod bare bra til
Venter et nissetroll i slutten av desember
Han sa det var fordi jeg skulle vært og tatt det for to år siden.....Jeg skjønner ikke hvorfor de vil ha celleprøver nå.
Trodde sjansen var større for å se feilaktig celledeling fordi man er gravid.
Lykke til i morgen <3
:OHan sa det var fordi jeg skulle vært og tatt det for to år siden.....
Det er fint du er så flink, jeg fikk jo den leksa om hvor viktig prøve dette er som er så viktig for å oppdage endringer på tidlig stadie. Han sa man bør ta det hvert 3. År. Jeg ble konsert for noen år siden, så jeg bet jo hvor viktig det er, men bare hater det!!!!:O
Jeg tar årlig pga kreft i familien.
legen min spurte meg når jeg var der på første time å da sa jeg at jeg ikke villle nå, da sa hun at det var helt greit å ta det etter graviditeten.Jeg skjønner ikke hvorfor de vil ha celleprøver nå.
Trodde sjansen var større for å se feilaktig celledeling fordi man er gravid.
Lykke til i morgen <3
Gå deg en tur drikk masse vannNoen som har tips til oppblåst mage og mageknipe
Sent from my iPhone using BV Forum
Gå deg en tur drikk masse vann
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Har du en helsekost i nærheten,Det gjør jeg allerede! drikker rundt 3 liter og går turer med hunden men ser ikke ut til å hjelpe
Sent from my iPhone using BV Forum