Skravletråd

Fikk forresten endelig overtalt legen til å få høre hjertelyd. Men ho hadde ikke tid før på tirsdag i uka som kommer. Og da er jeg 12+1. Ho har vært så skeptisk tidligere når jeg har spurt for ho mener det var for tidlig. Men nå fikk jeg endelig! Håper jeg hører hjertelyden da, viss ikke blir jeg nok lei meg. Blir nok stressa da Selvom jeg vet at det kan være for tidlig å høre.

Tidlig Ul i morgen! Er så utrolig spent, men nervøs. Håper alt er bra med lille spiren min.
Vi har tenkt å gjøre det ofesielt i løpet av helgen om alt er fint, selv om jeg er 11 uker. Synd dere det er for tidlig?

Sent from my iPhone using BV Forum

Åå så spennede :)
Nei jeg synes ikke det er for tidlig, hadde selv tenkt å røpe det over helga, men nå venter jeg på svar om jeg har fått ny jobb, og da vil jeg vente med å si noe før jeg evt får jobben :)

Tidlig Ul i morgen! Er så utrolig spent, men nervøs. Håper alt er bra med lille spiren min.
Vi har tenkt å gjøre det ofesielt i løpet av helgen om alt er fint, selv om jeg er 11 uker. Synd dere det er for tidlig?

Nei det syns jeg ikke :)

Venter på å få besøk av en liten baby!

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Åå så spennede :)
Nei jeg synes ikke det er for tidlig, hadde selv tenkt å røpe det over helga, men nå venter jeg på svar om jeg har fått ny jobb, og da vil jeg vente med å si noe før jeg evt får jobben :)
Ny jobb er spennende! Jeg var veldig i tvil om når jeg skulle si det til sjefen siden jeg ikke hadde fast jobb! Vi er mange i kø! Men var godt å si det, hjalp når ting ble tilrettelagt :)
Lykke til, håper du får den! :)

Siden jeg har vært så bekymret i det siste og hatt en dårlig følelse dro vi på ultralyd i dag. Vi fikk se en veldig aktiv liten krabat som sprellet med både armer og bein. Alt så heldigvis veldig fint ut med lille <3

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Siden jeg har vært så bekymret i det siste og hatt en dårlig følelse dro vi på ultralyd i dag. Vi fikk se en veldig aktiv liten krabat som sprellet med både armer og bein. Alt så heldigvis veldig fint ut med lille <3

Ikke greit å gå og være bekymret. Så greit å få det sjekket. Flott at alt sto bra til :)

Ny jobb er spennende! Jeg var veldig i tvil om når jeg skulle si det til sjefen siden jeg ikke hadde fast jobb! Vi er mange i kø! Men var godt å si det, hjalp når ting ble tilrettelagt :)
Lykke til, håper du får den! :)

Ja håper jeg får den :-) Uff ja det er litt skummelt å si det. Men godt når det er gjort! Bedre å få sagt det og slippe å gå å bekymre seg. :-) Tusen takk! :-)

Har ikke sagt det på jobb, vikariatet er slutt denne mnd så har ikke tenkt å si noe til min nåværende leder... Så får jeg ta det problemet hvis jeg finner ny jobb;)

Så flott, da kan du slappe av litt:)

Nå er det tid for svangerskapskontroll nr 2, håper alle får en fin dag :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app[/quote

Så godt å høre at alt er fint :) Det er godt å få bekreftet at alt er som det skal :)!

Hadde noen fortalt meg hvor mange bekymringer jeg kom til å få når jeg ble gravid, da hadde ikke jeg trodd dem! Tenkte at det var rosenrødt og fint , men har ikke vært annet enn bekymret !!

Jeg har hatt i noen veker. Er sykemeldt pga det. De sier det ikke skal ha noe å si, men jeg syns det er så skummel. I går så tok jeg det med ro, men da overlappet den ene kynneren etter den andre. Kjente at jeg ikke var mye høg i hatten.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Jeg har hatt i noen veker. Er sykemeldt pga det. De sier det ikke skal ha noe å si, men jeg syns det er så skummel. I går så tok jeg det med ro, men da overlappet den ene kynneren etter den andre. Kjente at jeg ikke var mye høg i hatten.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
Godt å høre at det er flere. For jeg har gått fra å ha det litt på morgenen , til å nå ha det i løpet av dagen også. Syntes det er så tidlig.

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Skulle bretta klær og vaska huset- frister mest å sove - jeg er såååå sliten. Kjennes ut som jeg har hatt en heftig treningsøkt, men det har jeg ikke hAtt på noen mnd..:b

Skulle bretta klær og vaska huset- frister mest å sove - jeg er såååå sliten. Kjennes ut som jeg har hatt en heftig treningsøkt, men det har jeg ikke hAtt på noen mnd..:b
Me to.... men det blir sofaen! Kan ta igjen litt huslige sysler til helgen;)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Back
Topp