Skal til legen kl.15.00 idag og få høre hjertelyd Gleder meg veldig samtidig som jeg gruer meg, er jo alltid en redsel der for om noe skulle være galt. Er det vanlig å høre når jeg er komt så langt som jeg er, jeg er 12+1 idag ??
Eller er det mulighet for å ikke høre ? At det er for tidlig ?
Er jo litt redd også fordi jeg må gå alene Ingen som hadde mulighet å være med meg idag pga jobb. Samboer har så mye på jobb for tiden så han hadde ikke mullighet, men ultralyd vil han reise på om han så må droppe jobben den dagen
Lurer også på hvor tidlig dere fikk time til UL, av dere som har venta til den ordinære i uke 17-19. ? Kan jeg spørre nå om å få en dato ? Eller er det for tidlig ?
Ups, ble visst litt masse spørsmål men men
Eller er det mulighet for å ikke høre ? At det er for tidlig ?
Er jo litt redd også fordi jeg må gå alene Ingen som hadde mulighet å være med meg idag pga jobb. Samboer har så mye på jobb for tiden så han hadde ikke mullighet, men ultralyd vil han reise på om han så må droppe jobben den dagen
Lurer også på hvor tidlig dere fikk time til UL, av dere som har venta til den ordinære i uke 17-19. ? Kan jeg spørre nå om å få en dato ? Eller er det for tidlig ?
Ups, ble visst litt masse spørsmål men men