Skravletråd

Skal til legen kl.15.00 idag og få høre hjertelyd :D Gleder meg veldig samtidig som jeg gruer meg, er jo alltid en redsel der for om noe skulle være galt. Er det vanlig å høre når jeg er komt så langt som jeg er, jeg er 12+1 idag :-) ??
Eller er det mulighet for å ikke høre ? At det er for tidlig ?
Er jo litt redd også fordi jeg må gå alene :( Ingen som hadde mulighet å være med meg idag pga jobb. Samboer har så mye på jobb for tiden så han hadde ikke mullighet, men ultralyd vil han reise på om han så må droppe jobben den dagen :)

Lurer også på hvor tidlig dere fikk time til UL, av dere som har venta til den ordinære i uke 17-19. ? Kan jeg spørre nå om å få en dato ? Eller er det for tidlig ?

Ups, ble visst litt masse spørsmål men men :-)

Tror sofan blir min venn i dag. :(

Skal til legen kl.15.00 idag og få høre hjertelyd :D Gleder meg veldig samtidig som jeg gruer meg, er jo alltid en redsel der for om noe skulle være galt. Er det vanlig å høre når jeg er komt så langt som jeg er, jeg er 12+1 idag :-) ??
Er jo litt redd også fordi jeg må gå alene :( Ingen som hadde mulighet å være med meg idag pga jobb. Samboer har så mye på jobb for tiden så han hadde ikke mullighet, men ultralyd vil han reise på om han så må droppe jobben den dagen :)

Lurer også på hvor tidlig dere fikk time til UL, av dere som har venta til den ordinære i uke 17-19. ? Kan jeg spørre nå om å få en dato ? Eller er det for tidlig ?

Skal selv spørre imorgen om henvisningen min har blitt sendt.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Regner med du allerede har vært der nå, men med meg fant de ikke hjertelyd i uke 12+2. En uke etterpå derimot var lyden der med en gang:-) en som et glad i å gjemme seg her tydeligvis:-p

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Ivei å ta blodprøve snart..

Det er så koselig. Satt å håpte på det i går, men nei då.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Kjempe fin blodprosent og urinprøven var hel negativ :))

Regner med du allerede har vært der nå, men med meg fant de ikke hjertelyd i uke 12+2. En uke etterpå derimot var lyden der med en gang:) en som et glad i å gjemme seg her tydeligvis:p

Så bra dei fant hjertelyd til slutt da, og at alt var bra :-)
Tok litt tid før legen fant hjertelyden, men plutselig hørte man det kjempegodt! Og legen sa at han eller hun trives nok veldig godt inni magen for hjertelyden var så sterk og fin :D Så jeg er kjempeglad!

Fortalte omverdenen på facebook om at vi venter en liten julebaby igår, og all oppmerksomheten vi har fått på det er helt overveldene, alle er så glade på våre vegne :D Storstas å endelig kunne fortelle det til folk!
Så koselig:)

Jeg skal på fredag. Er da 12 uker! Er også kjempe spent på om jeg får høre!! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Koselig?? :( Er kjemperedd når det lyner! Huff
Elsker det jeg. Sitte inne på loftstovå å høre når det regner, smeller og lyner. Har gjort det siden jeg var liten, bare då sprang jeg ut. Minsta mi er lik. Er ut å kosa seg, men eldsta hun er redd.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Jeg skal på fredag. Er da 12 uker! Er også kjempe spent på om jeg får høre!! :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Åh så kjekt! :-) Håper du får høre, de fleste gjør vell det når man er så langt på vei, men er jo noen som hører seint :-) Krysser fingrene for at du hører hjertelyden i mårra :-)

Lurer på hvordan det går med kvalmen folkens? Og for dere som er bedre; når tid begynte det å slippe taket? Vet det nok er litt annerledes for meg siden jeg har ekstrem svangerskapskvalme. Men greitt med noen små håp underveis :) Ligger dag ut og dag inn, bruker all energi på å få i meg mat å drikke. Ganske lei.. :(

Lurer på hvordan det går med kvalmen folkens? Og for dere som er bedre; når tid begynte det å slippe taket? Vet det nok er litt annerledes for meg siden jeg har ekstrem svangerskapskvalme. Men greitt med noen små håp underveis :) Ligger dag ut og dag inn, bruker all energi på å få i meg mat å drikke. Ganske lei.. :(

Huff så leit. Får håpe det roer seg litt snart for deg.

Heeerlig.. vært å klippet håret :D

Back
Topp