Skravletråd

Herre guuud !! Jeg lærer aldri. Nok en gang har jeg sett på fødeavdelingen , og jeg gruer meg bare mer og mer til fødsel hver gang jeg ser på det. :P

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
satser på fødsel er ok når vi først ligger der... Ikke så mange alternativer da, selv om jeg gruer meg til den delen... Håper jeg er så lei av å være gravid at det ikke betyr noe da;)

Sent from my iPhone using BV Forum

satser på fødsel er ok når vi først ligger der... Ikke så mange alternativer da, selv om jeg gruer meg til den delen... Håper jeg er så lei av å være gravid at det ikke betyr noe da;)

Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe :) nei ikke mye valg gitt :) joda det går nok fint :) jeg hadde en drømme fødsel sist, så skjønner ikke hva jeg gruer meg til :P

Er på jobb. Er sulten og lei. 45 min igjen. Måtte tiden bare fly. Hehe

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

I morgen skal jeg spandere middag på samboeren ute. Så hvis noen har tips til restauranter i Trondheim så hadde jeg blitt veldig glad :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

I morgen skal jeg spandere middag på samboeren ute. Så hvis noen har tips til restauranter i Trondheim så hadde jeg blitt veldig glad :)

Åh, så koselig da! :) han er heldig! Vi liker Frida godt, utrolig god meksikansk mat i fjordgata. Ellers har de veldig god tapas på Bakgården i kjøpmannsgata, og god asiatisk mat/sushi på bryggen :) Åh, nå fikk jeg lyst til å spise ute :b får spare de pengene til ferietur om 3 uker;)

Vi var i Trondheim i for sommer og spiste thailandsk mat på en liten bortgjemt sak rett over gata for mikrobryggeriet. Nydelig godt:)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

God morgen jenter! Siste skoledag med elevene er her, så i dag blir det avslutning med synging og godterispising! Onsdag er det ferie :-D

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jeg lurer på om jeg skal gå i kjelleren og se gjennom babyklær etter storebror idag.....

Noen som har den lilla gravid appen?
Hvorfor skifter den ikke over til 2 trimester? :(

Den skiftet på meg da jeg var 14+0. Hvor langt er du?

♡ Venter en skatt i Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Kan man ta karusell når eg er 3 mnd på vei? :)
Det kommer litt an på hva slags karusell, tror jeg. Mener det skal stå informasjon ved alle godkjente karuseller, om hvem den er tillatt for. Alder, funksjonsnivå, høyde og sånt. Tror det av og til står noe om graviditet der også.

Vi pleier ofte å spise på Frati i munkegata eller på Graffi :)

Må si meg fornøyd med å ha vasket hele badet + 2 maskiner med klær, støvsuget hele leiligheten, betalt en haug med regninger (like kjipt hver gang å se store beløp gå ut av kontoen), ryddet og tørket støv i stua og laget hjemmelaget kylling nuggets til middag. Resten av kvelden skal jeg kun ligge på sofaen å være lat og kose meg med orange is the new black :)

DIGGER sladderkjerringer... hører "rykter" om baby på vei det var hun og hun som hadde sakt det.. Morsomt å bo på bygda...:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

De siste 2-3 ukene så har jeg fått VELDIG sterke strekkesmerter når jeg reiser meg for fort eller beveger meg for fort. Var ikke så vonde før. Er det normalt at det blir litt værre?
Jeg er 14 uker idag :-)

Back
Topp