Skravletråd

Lurer på hvordan det går med kvalmen folkens? Og for dere som er bedre; når tid begynte det å slippe taket? Vet det nok er litt annerledes for meg siden jeg har ekstrem svangerskapskvalme. Men greitt med noen små håp underveis :) Ligger dag ut og dag inn, bruker all energi på å få i meg mat å drikke. Ganske lei.. :(

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Håper du blir bedre snart:) Jeg var konstant kvalm fra uke 6 til uke 11, da begynte kvalmen å slippe taket. Nå er jeg i uke 12. Kvalmen kommer stort sett kun når det går for lang tid mellom hvert måltid eller av enkelte lukter.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Lurer på hvordan det går med kvalmen folkens? Og for dere som er bedre; når tid begynte det å slippe taket? Vet det nok er litt annerledes for meg siden jeg har ekstrem svangerskapskvalme. Men greitt med noen små håp underveis :) Ligger dag ut og dag inn, bruker all energi på å få i meg mat å drikke. Ganske lei.. :(

Jeg har ENDELIG kommet meg litt etter å ha vært kvalm fra ca uke 7-8 til 13, nå er jeg i uke 14 og kvalmen melder seg kun hvis jeg er for dårlig til å spise å blir sulten :). Håper det blir bedre for deg etterhvert også, slitsomt å holde på sånn..

Kvalmen har heldigvis sluppet taket. Er kunn kvalm viss det går for lang tid mellom hvert måltid :-) Trodde aldri kvalmen skulle forsvinne, og ville helst bare sove hele tiden for å slippe kvalmen, men fikk medisin for det,men nå trenger eg ikke gå på det mer :-)
Kvalmen begynte å slippe taket uten medisin i uke 10. Håper virkelig kvalmen din slipper taket snart så du kan leve litt igjen. Hvor langt på vei er du?

Gleder meg til å høre hjerte lyd, legen sa det var for tidlig, uke 12 men tror hun regnet feil. Skal neste gang i uke 18, også har jeg vært på ultralyd, hjertet banket da;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kvalmen har heldigvis sluppet taket. Er kunn kvalm viss det går for lang tid mellom hvert måltid :-) Trodde aldri kvalmen skulle forsvinne, og ville helst bare sove hele tiden for å slippe kvalmen, men fikk medisin for det,men nå trenger eg ikke gå på det mer :-)
Kvalmen begynte å slippe taket uten medisin i uke 10. Håper virkelig kvalmen din slipper taket snart så du kan leve litt igjen. Hvor langt på vei er du?

12 uker på mandag. Desverre slapp det ikke før uke 17 i mine 2 forrige svangerskap... Håper jo selvsagt det kan slippe litt før denne gang. Går også på medisiner, men desverre ikke god nok effekt. Men slipper i alle fall sykehus nå som jeg går på 2 forskjellige..

Noen som har tips til barnevennlig hotell i Oslo og omegn? Vi skal reise i bil fra Trondheim til Kristiandsand på ferie i sommer- og trenger en stopp langs veien. Helst ønsker vi basseng som er barnevennlig, men så lenge det er en plass ungene får "løpt fra seg" så er vi fornøyde :) Gardermoen er tidligste vi vil stoppe :)

Edderkoppen hotell skal være barnevennlig. Svigers reiser der i helgå med eldsta dattera vårs. Jeg vet ikke så mye om det, men de har valgt det for det er barnevennlig og tilrettelagt for barn. Og de skjekker hoteller grundig før de reiser.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

12 uker på mandag. Desverre slapp det ikke før uke 17 i mine 2 forrige svangerskap... Håper jo selvsagt det kan slippe litt før denne gang. Går også på medisiner, men desverre ikke god nok effekt. Men slipper i alle fall sykehus nå som jeg går på 2 forskjellige..

Uff, man ser ikke mye positivt på ting når kvalmen hele tiden er der. Jeg selv takler kvalme ekstremt dårlig!
Trøst deg med at du nærmer deg 17 uker med stormskritt da, hold ut! :-) Jeg føler med deg. Håper du slipper å måtte vente like lenge dette svangerskapet.

I morgen har kjære endelig en velfortjent fridag! Det blir fort litt kjedelig i lengden når samboeren jobber fra 15:00 til etter midnatt hver eneste dag. Morgendagen skal virkelig nytes:)

Er så bekymret for lille! I går kveld fikk jeg sinnsyke magesmerter som varte hele natten. Ringte legen da jeg sto opp og fikk komme dit. Smertene er nesten borte nå, men blodprøven var visst ikke helt ok. Har fått henvisning til ul i morgen for å se om alt er bra med lille. Huff, er så bekymret:(

Er så bekymret for lille! I går kveld fikk jeg sinnsyke magesmerter som varte hele natten. Ringte legen da jeg sto opp og fikk komme dit. Smertene er nesten borte nå, men blodprøven var visst ikke helt ok. Har fått henvisning til ul i morgen for å se om alt er bra med lille. Huff, er så bekymret:(

Uff da, skjønner du blir engstelig. Krysser alt for at alt er i orden

Så godt å høre alt var bra med den lille;)

Føler jeg bare spiser i dag :P er på min 6 brødskive siden kl 12 i dag.

Tror jeg er superheldig! Har ikke vært kvalm en dag! Har vært ubeskrivelig trøtt og uvvel, men aldri kvalm ☺️ Tenker på dere som er kvalme

Herre guuud !! Jeg lærer aldri. Nok en gang har jeg sett på fødeavdelingen , og jeg gruer meg bare mer og mer til fødsel hver gang jeg ser på det. :P

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Back
Topp