Så deilig! Det er stort behov for det her ogsåHeeerlig.. vært å klippet håret
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig! Det er stort behov for det her ogsåHeeerlig.. vært å klippet håret
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Lurer på hvordan det går med kvalmen folkens? Og for dere som er bedre; når tid begynte det å slippe taket? Vet det nok er litt annerledes for meg siden jeg har ekstrem svangerskapskvalme. Men greitt med noen små håp underveis Ligger dag ut og dag inn, bruker all energi på å få i meg mat å drikke. Ganske lei..
Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Lurer på hvordan det går med kvalmen folkens? Og for dere som er bedre; når tid begynte det å slippe taket? Vet det nok er litt annerledes for meg siden jeg har ekstrem svangerskapskvalme. Men greitt med noen små håp underveis Ligger dag ut og dag inn, bruker all energi på å få i meg mat å drikke. Ganske lei..
Det trengtes her å jaSå deilig! Det er stort behov for det her også
Kvalmen har heldigvis sluppet taket. Er kunn kvalm viss det går for lang tid mellom hvert måltid Trodde aldri kvalmen skulle forsvinne, og ville helst bare sove hele tiden for å slippe kvalmen, men fikk medisin for det,men nå trenger eg ikke gå på det merLurer på hvordan det går med kvalmen folkens? Og for dere som er bedre; når tid begynte det å slippe taket? Vet det nok er litt annerledes for meg siden jeg har ekstrem svangerskapskvalme. Men greitt med noen små håp underveis Ligger dag ut og dag inn, bruker all energi på å få i meg mat å drikke. Ganske lei..
Kvalmen har heldigvis sluppet taket. Er kunn kvalm viss det går for lang tid mellom hvert måltid Trodde aldri kvalmen skulle forsvinne, og ville helst bare sove hele tiden for å slippe kvalmen, men fikk medisin for det,men nå trenger eg ikke gå på det mer
Kvalmen begynte å slippe taket uten medisin i uke 10. Håper virkelig kvalmen din slipper taket snart så du kan leve litt igjen. Hvor langt på vei er du?
Uff, man ser ikke mye positivt på ting når kvalmen hele tiden er der. Jeg selv takler kvalme ekstremt dårlig!12 uker på mandag. Desverre slapp det ikke før uke 17 i mine 2 forrige svangerskap... Håper jo selvsagt det kan slippe litt før denne gang. Går også på medisiner, men desverre ikke god nok effekt. Men slipper i alle fall sykehus nå som jeg går på 2 forskjellige..
Uff da, skjønner du blir engstelig. Krysser alt for at alt er i ordenEr så bekymret for lille! I går kveld fikk jeg sinnsyke magesmerter som varte hele natten. Ringte legen da jeg sto opp og fikk komme dit. Smertene er nesten borte nå, men blodprøven var visst ikke helt ok. Har fått henvisning til ul i morgen for å se om alt er bra med lille. Huff, er så bekymret
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Tror jeg er superheldig! Har ikke vært kvalm en dag! Har vært ubeskrivelig trøtt og uvvel, men aldri kvalm Tenker på dere som er kvalmeLurer på hvordan det går med kvalmen folkens? Og for dere som er bedre; når tid begynte det å slippe taket? Vet det nok er litt annerledes for meg siden jeg har ekstrem svangerskapskvalme. Men greitt med noen små håp underveis Ligger dag ut og dag inn, bruker all energi på å få i meg mat å drikke. Ganske lei..