På bursdagen minFått innkalling til UL idag Er så glad! 24 Juli 30 dager til bare, håper tiden flyyr avgårde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På bursdagen minFått innkalling til UL idag Er så glad! 24 Juli 30 dager til bare, håper tiden flyyr avgårde
Så kjekt!På bursdagen min
graffi er det nydelig mat ;oVi pleier ofte å spise på Frati i munkegata eller på Graffi
3 dager etter megFått innkalling til UL idag Er så glad! 24 Juli 30 dager til bare, håper tiden flyyr avgårde
graffi er det nydelig mat ;o
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Åå derfor jaIkke så rart siden samboeren min jobber der hehe
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Jeg har begynt å glede meg grusomt mye til jul! Går rundt å nynner på julesanger og har lyst på julemat. Haha. Sikkert fordi jeg vet at babyen kommer da
Oi det hørtes ordentlig deilig utSiste arbeidsdag unnagjort! Nå venter litt over seks uker med avslapping :-D
Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Jeg ogsåJeg har begynt å glede meg grusomt mye til jul! Går rundt å nynner på julesanger og har lyst på julemat. Haha. Sikkert fordi jeg vet at babyen kommer da
Jeg har også den 24 juli Grugleder megFått innkalling til UL idag Er så glad! 24 Juli 30 dager til bare, håper tiden flyyr avgårde
Åå så gøy!Jeg har også den 24 juli Grugleder meg