Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi brukte vanlig Libero babyolje i badebalja, men ikke for mye for da blir de for glatteNoen tips om hva som er nødvendig av stelleprodukter til babyen i starten til en førstegangsgravid? Er så utrolig mye på markedet av ulike kremer og oljer, men er alt nødvendig? Sett en del på Green People serien, som visstnok skal være veldig rene produkter
Vi brukte vanlig Libero babyolje i badebalja, men ikke for mye for da blir de for glatte
Så slet vi med og finne våtservietter han ikke reagerte på så vi endte opp med sånn stor pakke med tørre barneservietter som de har på Rimi og vetet bare de i varmt vann.
Inotynol.... var den beste sårsalva vi fant, sinksalve syns jeg var litt ugreit.
Så fant vi sånne gassbinnballer, sånne små i pakke på apoteket, som ikke loer, som jeg syns var supre til og rense navlen med eller det som skulle falle av da
Og Q-tipsene vi kjøpte ble bare kastet, kun en varm klut og liten mannsfingre til og vaske ytterst i øret.
sign.Takk for svar Så babyolje, våtservietter, sårsalve, noe å rense navle med og eventuelt kluter og håndklær og slikt som dere stort sett brukte? Ser jo shampooer, kremer og oljer i alle varianter, og som førstegangs er det så vanskelig å vite hva man faktisk trenger og som ikke bare blir stående
Sent from my iPhone using BV Forum
Med førstemann hadde vi maaaasse som ikke ble brukt...Takk for svar Så babyolje, våtservietter, sårsalve, noe å rense navle med og eventuelt kluter og håndklær og slikt som dere stort sett brukte? Ser jo shampooer, kremer og oljer i alle varianter, og som førstegangs er det så vanskelig å vite hva man faktisk trenger og som ikke bare blir stående
Sent from my iPhone using BV Forum
hadde de ikke ammeinnlegg der da,)?Med førstemann hadde vi maaaasse som ikke ble brukt...
Etter litt prøving og feiling har vi endt opp med dette: babyolje og babywash, innotyol(rumpesalve) og fet krem til tørr hud (har et eksembarn, og bruker locobase)
Bruker olje og babyvask fra libero (det var disse mine tålte, og syns prisen er grei til storforbruk. Syns engangskluter med lunkent vann og babyolje tar bæsj er suverent mye bedre enn våtservietter - blir mye raskere reint)
Evt har coop en fin serie som heter änglamark - den er minst like billig, og scorer visstnok bedre på naturvennlighet enn libero. Hadde nok brukt den hvis de solgte den her. Har hamstra når jeg har vært innom dn coop...
Vi måtte ha babyvask til hår, for de hadde mye hår, og fikk lett skurv i babytida.
Andre ting: neglsaks med butte ender (fikk ikke til den rivinga...), nesespray(saltvann spes for baby), små myke vaskekluter, store gulpekluter, engangs ammeinnlegg (de skal med i fødebagen!!!Fikk melk to timer etter fødselen sist, og ikke gøy å gå rundt på føden med våt genser...)
Brukte våtservietter når lille bæsj om natta, har jo ikke vann på soverommet, og fint å kunne stelle uten alt for mye flytting og vekking av både baby og mor.
Nope...hadde de ikke ammeinnlegg der da,)?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Med førstemann hadde vi maaaasse som ikke ble brukt...
Etter litt prøving og feiling har vi endt opp med dette: babyolje og babywash, innotyol(rumpesalve) og fet krem til tørr hud (har et eksembarn, og bruker locobase)
Bruker olje og babyvask fra libero (det var disse mine tålte, og syns prisen er grei til storforbruk. Syns engangskluter med lunkent vann og babyolje tar bæsj er suverent mye bedre enn våtservietter - blir mye raskere reint)
Evt har coop en fin serie som heter änglamark - den er minst like billig, og scorer visstnok bedre på naturvennlighet enn libero. Hadde nok brukt den hvis de solgte den her. Har hamstra når jeg har vært innom dn coop...
Vi måtte ha babyvask til hår, for de hadde mye hår, og fikk lett skurv i babytida.
Andre ting: neglsaks med butte ender (fikk ikke til den rivinga...), nesespray(saltvann spes for baby), små myke vaskekluter, store gulpekluter, engangs ammeinnlegg (de skal med i fødebagen!!!Fikk melk to timer etter fødselen sist, og ikke gøy å gå rundt på føden med våt genser...)
Brukte våtservietter når lille bæsj om natta, har jo ikke vann på soverommet, og fint å kunne stelle uten alt for mye flytting og vekking av både baby og mor.
å.. rart. greit å ha med da ja.Nope...