Skravletråd

Greit å bo på landet av og til. Måtte ha lappen når jeg ble 18, ellers hadde det blitt mye gåturer. :p Vi snakker 3-4 bussavganger til dagen :p

Greit å bo på landet av og til. Måtte ha lappen når jeg ble 18, ellers hadde det blitt mye gåturer. :p Vi snakker 3-4 bussavganger til dagen :p
bor på landet. upraktisk uten ja. nesten ingen busser som går. heldigvis 10-12 min å gå på jobb:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Flere som har en vond rygg for tiden?

Det hjelper jo mye :) Jeg hadde sikkert brukt 2-3 timer :p Hadde blitt god trim da. :P
men nytter ikke å planlegge så mye desverre, skal jeg noen sted så må jeg være avhengi av andre liksom. så må få rompa igir å ta lappen. står ikke på øvelsekjøring ihvertfall;)

Flere som har en vond rygg for tiden?

Mye vondt i korsryggen hvertfall.. Utrolig slitsomt når jeg står på jobb feks :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Mye vondt i korsryggen hvertfall.. Utrolig slitsomt når jeg står på jobb feks :)

kjenner det etter en dag på jobb ja, ryggen krangler sikkelig.

Jenter dere må ta vare på dere selv og sitte ned av og til i løpet av en arbeidsdag;)

Jenter dere må ta vare på dere selv og sitte ned av og til i løpet av en arbeidsdag;)

For min del er det å sitte vondest. Bekkenet har blitt helt ubrukelig på bare noen dager jo :(
Beste for meg er å stå eller ligge. Når jeg sitter kommer jeg meg knapt opp :(

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Mye vondt i ryggen ja :) men har nok mye med at eg løfter mye på frøkna på 11 mndr :)

Sent from my iPad using BV Forum

Ser den, kan du ikkje få tilrettelagt? :)

er to avdelinger så er på den med letteste brukerene. så fått litt tilrettelagt men. vanskelig på sykehjem.

I dag er jeg altså bunnløs!

Konstant sulten, men har ikke lyst på noe.

Frokost: en halv vaffelplate med prim.
Lunsj, fruktsalat bestående av 1/2 appelsin, 1 grønt eple og 1 lien banan. Spiste kun bananen for eplet smakte jkart og appelsinen vassent.
Prøvde meg på en brødskive med kokt skinke og tomat isteden og den gikk ned.
Så har jeg spist to is..

Har kjøleskapet fullt av godsaker og har ikke lyst på noe -.- Luksusproblem? :confused:

er to avdelinger så er på den med letteste brukerene. så fått litt tilrettelagt men. vanskelig på sykehjem.

Okei så kjedeligt då ..

I dag er jeg altså bunnløs!

Konstant sulten, men har ikke lyst på noe.

Frokost: en halv vaffelplate med prim.
Lunsj, fruktsalat bestående av 1/2 appelsin, 1 grønt eple og 1 lien banan. Spiste kun bananen for eplet smakte jkart og appelsinen vassent.
Prøvde meg på en brødskive med kokt skinke og tomat isteden og den gikk ned.
Så har jeg spist to is..

Har kjøleskapet fullt av godsaker og har ikke lyst på noe -.- Luksusproblem? :confused:

Ikkje rart du e sulten når du har spist så lite ;) hehe
Eg har spist to skiver t frokost,
To ostesmørbrød til lunsj og ska snart ha burgere t middag :P

Ikkje rart du e sulten når du har spist så lite ;) hehe
Eg har spist to skiver t frokost,
To ostesmørbrød til lunsj og ska snart ha burgere t middag :p

Hadde jeg enda hatt lyst på mat :( ooh jeg spiste to sjokoladeruter og.. viiiktig :p
Tror det blir påfyll av flytende næring (nutridrink) til kvelds... *sukk*

Tror jeg skal lage hjemmelaget grønnsaksuppe å ha stående til i morgen så jeg har noe lettvint å bare varme opp da.
Har til og med vaffelrøre i kjøleskapet, men selv ikke det fristet :(

Hadde jeg enda hatt lyst på mat :( ooh jeg spiste to sjokoladeruter og.. viiiktig :p
Tror det blir påfyll av flytende næring (nutridrink) til kvelds... *sukk*

Tror jeg skal lage hjemmelaget grønnsaksuppe å ha stående til i morgen så jeg har noe lettvint å bare varme opp da.
Har til og med vaffelrøre i kjøleskapet, men selv ikke det fristet :(

Kjedeligt når ingenting frister! Sist eg va gravid spiste eg bare ristede skiver m smør og tyntynt lag m syltetøy :P

Huff ja, hadde det bare vært så lett :( har værken tid eller samvittighet til å sette meg noen dager på jobb. Merker at kroppen ikke er som den var før!!

Back
Topp