Skravletråd

Lurer på en ting.
Jeg satt i sofaen tidligere ikveld, og fikk leamus på venstre side nede på magen. Så fikk jeg en følelse av at det kan være babyen, men det kjentes akkurat slik som vanlig leamus bruker å gjøre, som en fiskehale som slår frem og tilbake. Var over på 2 sekund. Og ikke fått noe mer etter det.
Hva tror dere, var det bare vanlig leamus eller var det bevegelse fra lille i magen? :-) Jeg er 16+1 :-)

Vanskelig å si igrunn, men leamus pleier da å vare litt lenger? Kan godt hende det var bevegelser du kjente, er ikke umulig siden du er 16uker :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vanskelig å si igrunn, men leamus pleier da å vare litt lenger? Kan godt hende det var bevegelser du kjente, er ikke umulig siden du er 16uker :)

Nei med meg bruker leamus å vare bare noen sekunder. Går å kjenner etter bevegelse hele tiden, har så lyst å kjenne noe snart :) Er utålmodig! Håper det var bevegelse jeg kjente, og at jeg får kjenne det igjen snart :-)

Hei, sniker fra januar :) Kan fort hende jeg havner i desember, har termin 2. Januar. Fødte 3 dager før termin med førstemann og var på tidlig ul forrige uke og hun var enig i terminen, men hvis hun skulle flytte meg ble det to dager og da havner vi jammen på nyttårsaften gitt!

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
Velkommen skal du være :)

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Hei, sniker fra januar :) Kan fort hende jeg havner i desember, har termin 2. Januar. Fødte 3 dager før termin med førstemann og var på tidlig ul forrige uke og hun var enig i terminen, men hvis hun skulle flytte meg ble det to dager og da havner vi jammen på nyttårsaften gitt!

♡Jente 05.07.2013♡
Velkommen skal du være:))

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Huleboer og jo :D Velkommen hit :D
Hehe, jepp! Henger fortsatt med;)
Hvis ikke Molly føder alt for tidlig og havner i desember, er jeg redd jeg blir i januar altså, men vil snike litt her siden det er fler her som er like langt som meg :p

♡Jente 05.07.2013♡

Er det noen her som har opplevd at det til tider kan gjøre litt "vondt" når den lille sparker? Ikke direkte vondt, men mer ubehagelig. Kjenner flere "dunk" etter hverandre nå som er litt ubehagelige sånn i midten under navelen. Er det flere som har det sånn? Er førstegangs og er så mye jeg lurer på hehe :)

Er det noen her som har opplevd at det til tider kan gjøre litt "vondt" når den lille sparker? Ikke direkte vondt, men mer ubehagelig. Kjenner flere "dunk" etter hverandre nå som er litt ubehagelige sånn i midten under navelen. Er det flere som har det sånn? Er førstegangs og er så mye jeg lurer på hehe :)

Hvor langt er du på vei. Jeg er 15+0 i dag og ikke kjent spark enda. Husker ikke helt hvor langt jeg var på vei da jeg kjente det med første, men tror det var rundt uke 19-20. Kan ikke huske at jeg fikk vondt da, men kunne absolutt treffe skikkelig slik at jeg skatt til og sa: "aaaaa..."
Det var ikke før mange uker etter dette at det virkelig begynte å gjøre vondt. Først håper man å kjenne spark og man synes det er stas, så begynner det å bli ubehagelig, så blir man litt lei av at ungen sparker hele tiden, så blir man sprø av at det faktisk gjør direkte vondt, så håper man bare ungen snart blir født :D
Håper dette ga deg noen svar.

♡Jente 05.07.2013♡

Hvor langt er du på vei. Jeg er 15+0 i dag og ikke kjent spark enda. Husker ikke helt hvor langt jeg var på vei da jeg kjente det med første, men tror det var rundt uke 19-20. Kan ikke huske at jeg fikk vondt da, men kunne absolutt treffe skikkelig slik at jeg skatt til og sa: "aaaaa..."
Det var ikke før mange uker etter dette at det virkelig begynte å gjøre vondt. Først håper man å kjenne spark og man synes det er stas, så begynner det å bli ubehagelig, så blir man litt lei av at ungen sparker hele tiden, så blir man sprø av at det faktisk gjør direkte vondt, så håper man bare ungen snart blir født :D
Håper dette ga deg noen svar.

♡Jente 05.07.2013♡

Jeg er 18 og en halv uke på vei :) det gjør jo ikke direkte vondt men vondt/ubehagelig var den eneste passende beskrivelsen :) er litt sånn ubehagelige dunk kan jeg vel si :) men skal ikke klage, det er bare deilig å føle den lille hver dag <3

Har hatt en del luft i magen i kveld. Nå som jeg var klar for å legge meg så våkna lillebror.. Han var ikke klar for å sove igjen. Typpisk.

Jeg er 18 og en halv uke på vei :) det gjør jo ikke direkte vondt men vondt/ubehagelig var den eneste passende beskrivelsen :) er litt sånn ubehagelige dunk kan jeg vel si :) men skal ikke klage, det er bare deilig å føle den lille hver dag <3

Det er helt normalt hvertfall:D

♡Jente 05.07.2013♡

Hehe, jepp! Henger fortsatt med;)
Hvis ikke Molly føder alt for tidlig og havner i desember, er jeg redd jeg blir i januar altså, men vil snike litt her siden det er fler her som er like langt som meg :p

♡Jente 05.07.2013♡

Jo flere jo bedre.. og vi var vel usedvanlig mange som havnet på desember fra FS :D
Jeg blir like glad hver gang jeg ser noen som flytter i terminforum... :D

Er det en selvfølge at alle ska få ta på magen?
idag å "hvordan går det med deeeere? graaaatulere "

Er det en selvfølge at alle ska få ta på magen?
idag å "hvordan går det med deeeere? graaaatulere "

Så absolutt ikke en selvfølge nei! Man har like mye rett på sin egen kropp som tidligere :)

-appen

♡Jente 05.07.2013♡

Syns du kan flytte inn her eg! :D

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har jo veldig lyst til det pga deg, vi får se når ungen kommer først og hva oul sier 4. august :p

♡Jente 05.07.2013♡

Terminen min ble flytta t 30 nov :P men fødte en uke over termin sist og så holde meg her eg :)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp