Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan ingen Prøvd Google?Huff er det noen som har en ide for en bryllupslek? Venninnen min gifter seg i morgen, også lurte hun meg til å ha en lek. Men jeg er helt blank!!! noen som er kreative?
Sent from my iPhone using BV Forum
Det er morroLå på ryggen å kjente masse bevegelser her om dagen. Kikket på magen, og jammen meg så var det litt bevegelse som viste på utsiden. Stas
Ikke så langt opp. Men det høres ut som noe som vokser og strekker seg.Lurer på om det er noen av dere som har fått en slags stikkende smerte i magen som iler oppover til brystkassa? Jeg har hatt det dem siste dagene, ganske ubehagelig når det først stikker. Kjennes som en kniv.
Ja det er nok kanskje detIkke så langt opp. Men det høres ut som noe som vokser og strekker seg.
Hvis du er bekymret ring legevakt og spør.
Jeg våkner om natten av at hele armen er sovnet vekk. Og da har jeg ikke en gang lagt på den skikkelig ekkeltJeg har de siste dagene våknet opp og vært nummen i de to minste fingrene på høyrehånda..synes det er skikkelig ekkelt :/
Masse lykke tilUl i morgen!! Gru/gleder meg så!!
Det blir så gøy, tvitviUl i morgen!! Gru/gleder meg så!!
Masse lykke til!Ul i morgen!! Gru/gleder meg så!!
Be legen sjekke deg for Carpal tunnel syndrom (tror jeg det heter)Jeg våkner om natten av at hele armen er sovnet vekk. Og da har jeg ikke en gang lagt på den skikkelig ekkelt
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Du og.. få legen til å sjekke for Carpal Tunnel..Jeg har de siste dagene våknet opp og vært nummen i de to minste fingrene på høyrehånda..synes det er skikkelig ekkelt :/