Skravletråd

Lurer på om det er noen av dere som har fått en slags stikkende smerte i magen som iler oppover til brystkassa? Jeg har hatt det dem siste dagene, ganske ubehagelig når det først stikker. Kjennes som en kniv.

Huff er det noen som har en ide for en bryllupslek? Venninnen min gifter seg i morgen, også lurte hun meg til å ha en lek. Men jeg er helt blank!!! noen som er kreative?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har faktisk kjent liv på utsiden idag, to-tre ganger ved to anledninger :) herlighet for en herlig følelse. Trodde jeg måtte vente noen uker ennå før jeg kom til å kjenne det . Spesielt siden jeg ikke har kjent liv så veldig mange dager liksom :)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Huff er det noen som har en ide for en bryllupslek? Venninnen min gifter seg i morgen, også lurte hun meg til å ha en lek. Men jeg er helt blank!!! noen som er kreative?

Jeg kan ingen :( Prøvd Google?

Lurer på om det er noen av dere som har fått en slags stikkende smerte i magen som iler oppover til brystkassa? Jeg har hatt det dem siste dagene, ganske ubehagelig når det først stikker. Kjennes som en kniv.
Ikke så langt opp. Men det høres ut som noe som vokser og strekker seg.

Hvis du er bekymret ring legevakt og spør.

Blæ... Skikkelig kjipt å våkne opp med smerter i rygg, skulder og ene siden.. Ska jo bake masse i dag! Ska ha bursdagsselskap for å feire frøkna som blir 1 år om 3 uker :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har de siste dagene våknet opp og vært nummen i de to minste fingrene på høyrehånda..synes det er skikkelig ekkelt :/

Har begynt og pakke til vi drar til Hellas på tirsdag, men sliter med og finne noe som passer. Bikiniene ser ut som er 4 nr for små, overdelene stopper ved navlen og alle skjørt blir miniskjørt, ikke spesielt Nice ;)

Ul i morgen!! Gru/gleder meg så!!

Jeg har i hele dag hatt en slags verkende smerte i høgre side av korsryggen som går nedover låret, og er ganske ubehagelig. Og den ble verre nå utover kvelden. Hva er dette?
Jeg leste litt innpå nettet nå om bekkenløsning, kan det være det ? Uff, det håper jeg ikke!

Jeg våkner om natten av at hele armen er sovnet vekk. Og da har jeg ikke en gang lagt på den :( skikkelig ekkelt :(

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Be legen sjekke deg for Carpal tunnel syndrom (tror jeg det heter)

Jeg har de siste dagene våknet opp og vært nummen i de to minste fingrene på høyrehånda..synes det er skikkelig ekkelt :/
Du og.. få legen til å sjekke for Carpal Tunnel..

Det er en relativt "vanlig" bivirkning av å gå gravid, men noen sliter gjerne lengre med men jeg forstår det slik at om det skulle være dette finnes det behandling.

Hei, sniker fra januar :) Kan fort hende jeg havner i desember, har termin 2. Januar. Fødte 3 dager før termin med førstemann og var på tidlig ul forrige uke og hun var enig i terminen, men hvis hun skulle flytte meg ble det to dager og da havner vi jammen på nyttårsaften gitt!

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Back
Topp