Skravletråd

Hadde vært gøy å om begge ble desemberbabyer då ;)

Sent from my iPad using BV Forum
Da får hun komme veldig tidlig. Ikke kult med midt i romjulen. Vi følger hverandre greit da, med både juli-13 og desember-14 babyer :D

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Da får hun komme veldig tidlig. Ikke kult med midt i romjulen. Vi følger hverandre greit da, med både juli-13 og desember-14 babyer :D

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Ser den :)

Sent from my iPad using BV Forum

Er det noen som kjenner spark nå? Jeg er 16+5, og kjenner ingenting enda :( Har prøvd å ligge helt musestille å prøve å kjenne etter om det er noe bevegelse inni der, men ingenting. Og ser det er noen som allerede kjenner det utenpå som er like langt som meg. Jeg blir litt stressa og blir jo redd for at det er noe gale :( Men det er vell kanskje vanlig? Er min første graviditet.

Er det noen som kjenner spark nå? Jeg er 16+5, og kjenner ingenting enda :( Har prøvd å ligge helt musestille å prøve å kjenne etter om det er noe bevegelse inni der, men ingenting. Og ser det er noen som allerede kjenner det utenpå som er like langt som meg. Jeg blir litt stressa og blir jo redd for at det er noe gale :( Men det er vell kanskje vanlig? Er min første graviditet.
Helt vanlig å kjenne spark/dult alt fra uke 15-20 første gang. Spesielt som førstegangs er det ikke sikkert mqn registrerer første gang det er bevegelse nettopp fordi det er første og man vet ikke hva man skal kjenne etter. Tror jeg har begynt å kjenne så smått litt mwn er fortsatt ikke sikker. Er 18+3 i dag. Tror du kan ta det med ro og heller værw glad for at den lille ikke bruker blæra som trampoline haha :P som alle som har vært gravide før sier: "det kommer tidsnok, bare vent så blir du lei" :)

Helt vanlig å kjenne spark/dult alt fra uke 15-20 første gang. Spesielt som førstegangs er det ikke sikkert mqn registrerer første gang det er bevegelse nettopp fordi det er første og man vet ikke hva man skal kjenne etter. Tror jeg har begynt å kjenne så smått litt mwn er fortsatt ikke sikker. Er 18+3 i dag. Tror du kan ta det med ro og heller værw glad for at den lille ikke bruker blæra som trampoline haha :p som alle som har vært gravide før sier: "det kommer tidsnok, bare vent så blir du lei" :)
Nei er nettopp det, vet jo ikke helt hva jeg skal kjenne etter. Å så spennende da :-) Da skal du vell på UL snart da? :D
Ja huff, føler jeg går nok på do, men er nok mange som har det værre :p Ja helt sant :-)

Jeg kjeder meg noe helt forferdelig i kveld. Føler meg så rastløs.
Bare lyst å få ungene i seng så jeg kan sette meg ned med beina på borde og finne frem strikking å se en serie eller noe.
Vet jo det er bra å kjede seg litt innimellom, men hjelpes så kjedelig det er :P hihi

Nei er nettopp det, vet jo ikke helt hva jeg skal kjenne etter. Å så spennende da :-) Da skal du vell på UL snart da? :D
Ja huff, føler jeg går nok på do, men er nok mange som har det værre :p Ja helt sant :-)
Er 18+ 5 idag og førstegangs kjenner ikke noe enda, men det kommer når tiden er moden for det;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Igår kjente jeg noe rart nederst i magen, akkurat som det vibrere, skjedde 2dager etter hverandre, så stoppet det, og har ikke skjedd igjen. Vet ikke om det var babyen eller ikke, skjedde så fort :p

Men har ett spørsmål, igår var jeg på fjelltur og klarte å falle å gikk rett på rompa, litt etterpå fikk jeg voldsomme smerter i venstre side av magen. Bør jeg bekymre meg, ringe legen å spørre om å få komme å høre hjertelyden for å se at alt er bra eller la være???

Da var jeg tilbake på jobb etter 4 deilige ferieuker! Gikk ovverraskende bra! Til tross for en hektisk akutt dag! Blir spennende å se hvordan hofter og rygg vil henge med

Nyttårsgave i vente

Jeg er ca like langt som deg og er utrolig i tvil om det er liv jeg kjenner eller bare andre ting!! Blir ikke klok på hva jeg skal kjenne etter på ! Vi får vel bare smøre oss med tålmodighet ;)

Nyttårsgave i vente

Var med legen idag siden jeg falt igår, og der kom hjertelyden med en gang :D Åh, ble så lettet! Fikk lyst å gråte så glad som jeg ble!

Veldig spent på Oul på torsdag. Forje gang så ble jeg satt tilbake nesten 14 dager.
Men Vannet gikk 10 dager før oul termindagen. Han ble født 4 dager etter vannavgang.
Håper virkelig ikke jeg får samme beskjeden denne gangen. Trenger noen oppturer nå synes jeg.

Som jeg gleder meg på ferie!!! Skal jobbe neste uke så er det 4 uker feire. Men har nattvaktshelg først da :/ så blir ikke ferie før 07.30 mandagsmorgen :/ men men..

Kjenner jeg ikke var helt klar for å stå opp 0630 i dag.
Sa til ungene at vi kunne begynne så smått å øve på å stå opp tidlig neste uke siden uka etter er barnahage start etter de har hatt ferie.. Mente jo ikke de måtte opp tidlig i dag for det :P
Blir TIDLIG natta på meg i dag ( Håper jeg ) langa dag med mye kjøring til ultralyden.

Kjenner jeg ikke var helt klar for å stå opp 0630 i dag.
Sa til ungene at vi kunne begynne så smått å øve på å stå opp tidlig neste uke siden uka etter er barnahage start etter de har hatt ferie.. Mente jo ikke de måtte opp tidlig i dag for det :P
Blir TIDLIG natta på meg i dag ( Håper jeg ) langa dag med mye kjøring til ultralyden.
Når på dagen skal du på ul imorgen?? Jeg både gleder og gruer meg til min time imorgen .

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

kl 13 har jeg time. Gruer og gleder meg jeg også.

Back
Topp