Min kom tre dager før termin sist... Og det var første
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
Hadde vært gøy å om begge ble desemberbabyer då
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min kom tre dager før termin sist... Og det var første
♡Jente 05.07.2013♡
Da får hun komme veldig tidlig. Ikke kult med midt i romjulen. Vi følger hverandre greit da, med både juli-13 og desember-14 babyerHadde vært gøy å om begge ble desemberbabyer då
Sent from my iPad using BV Forum
Da får hun komme veldig tidlig. Ikke kult med midt i romjulen. Vi følger hverandre greit da, med både juli-13 og desember-14 babyer
♡Jente 05.07.2013♡
Helt vanlig å kjenne spark/dult alt fra uke 15-20 første gang. Spesielt som førstegangs er det ikke sikkert mqn registrerer første gang det er bevegelse nettopp fordi det er første og man vet ikke hva man skal kjenne etter. Tror jeg har begynt å kjenne så smått litt mwn er fortsatt ikke sikker. Er 18+3 i dag. Tror du kan ta det med ro og heller værw glad for at den lille ikke bruker blæra som trampoline haha som alle som har vært gravide før sier: "det kommer tidsnok, bare vent så blir du lei"Er det noen som kjenner spark nå? Jeg er 16+5, og kjenner ingenting enda Har prøvd å ligge helt musestille å prøve å kjenne etter om det er noe bevegelse inni der, men ingenting. Og ser det er noen som allerede kjenner det utenpå som er like langt som meg. Jeg blir litt stressa og blir jo redd for at det er noe gale Men det er vell kanskje vanlig? Er min første graviditet.
Nei er nettopp det, vet jo ikke helt hva jeg skal kjenne etter. Å så spennende da Da skal du vell på UL snart da?Helt vanlig å kjenne spark/dult alt fra uke 15-20 første gang. Spesielt som førstegangs er det ikke sikkert mqn registrerer første gang det er bevegelse nettopp fordi det er første og man vet ikke hva man skal kjenne etter. Tror jeg har begynt å kjenne så smått litt mwn er fortsatt ikke sikker. Er 18+3 i dag. Tror du kan ta det med ro og heller værw glad for at den lille ikke bruker blæra som trampoline haha som alle som har vært gravide før sier: "det kommer tidsnok, bare vent så blir du lei"
Er 18+ 5 idag og førstegangs kjenner ikke noe enda, men det kommer når tiden er moden for detNei er nettopp det, vet jo ikke helt hva jeg skal kjenne etter. Å så spennende da Da skal du vell på UL snart da?
Ja huff, føler jeg går nok på do, men er nok mange som har det værre Ja helt sant
Ja helt santEr 18+ 5 idag og førstegangs kjenner ikke noe enda, men det kommer når tiden er moden for det
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg er ca like langt som deg og er utrolig i tvil om det er liv jeg kjenner eller bare andre ting!! Blir ikke klok på hva jeg skal kjenne etter på ! Vi får vel bare smøre oss med tålmodighetEr det noen som kjenner spark nå? Jeg er 16+5, og kjenner ingenting enda Har prøvd å ligge helt musestille å prøve å kjenne etter om det er noe bevegelse inni der, men ingenting. Og ser det er noen som allerede kjenner det utenpå som er like langt som meg. Jeg blir litt stressa og blir jo redd for at det er noe gale Men det er vell kanskje vanlig? Er min første graviditet.
Når på dagen skal du på ul imorgen?? Jeg både gleder og gruer meg til min time imorgen .Kjenner jeg ikke var helt klar for å stå opp 0630 i dag.
Sa til ungene at vi kunne begynne så smått å øve på å stå opp tidlig neste uke siden uka etter er barnahage start etter de har hatt ferie.. Mente jo ikke de måtte opp tidlig i dag for det
Blir TIDLIG natta på meg i dag ( Håper jeg ) langa dag med mye kjøring til ultralyden.
Jeg har time 9.30 så får det unnagjort før jeg pleier å være stått oppkl 13 har jeg time. Gruer og gleder meg jeg også.