Tusen takk ))Lykke til
♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡
Taster på appen
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk ))Lykke til
♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡
Taster på appen
Det er det nok. Både sparkene og pulsen til baby ligger godt under navelen her. Visste ikke at de lå så lavt, såpass lenge, flr jeg ble gravid. Men om man ser på skisser av baby og livmor fra disse ukene så stemmer det godt.Har i ett par timer kjent noen små dult i magen. Som om babyen dulter borti magen. Men kjenner det kunn helt nederst på magen, men det er vell vanlig? Er 18 uker nå
Lykke til!!Ææh, oul idag!! Gleder meg til se lille
Sent from my iPhone using BV Forum
Lykke tilÆæh, oul idag!! Gleder meg til se lille
Sent from my iPhone using BV Forum
Åh. Hærlig altså Nei eg heller visste ikke at det lå så lavt før nå liksomDet er det nok. Både sparkene og pulsen til baby ligger godt under navelen her. Visste ikke at de lå så lavt, såpass lenge, flr jeg ble gravid. Men om man ser på skisser av baby og livmor fra disse ukene så stemmer det godt.
Hehe hvilken serie?Burde virkelig finne senga. Men jeg har funnet en serie på Netflix å greier ikke legge den fra meg. Snart sett 10 episoder på to kvelder.
Kommer til å angre veldig i morgen om jeg ikke legger meg snart
Witches of east end het denHehe hvilken serie?
lykke til, fikk heller ikke stort med søvn natt til mandag neiHerregud, er så spent på ultralyden i morgen tidlig at jeg ikke får sove
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Tvitvi!Herregud, er så spent på ultralyden i morgen tidlig at jeg ikke får sove
Lykke til på ULHerregud, er så spent på ultralyden i morgen tidlig at jeg ikke får sove