Skravletråd

Har i ett par timer kjent noen små dult i magen. Som om babyen dulter borti magen. Men kjenner det kunn helt nederst på magen, men det er vell vanlig? :-) Er 18 uker nå :-)

Har i ett par timer kjent noen små dult i magen. Som om babyen dulter borti magen. Men kjenner det kunn helt nederst på magen, men det er vell vanlig? :-) Er 18 uker nå :-)
Det er det nok. :) Både sparkene og pulsen til baby ligger godt under navelen her. Visste ikke at de lå så lavt, såpass lenge, flr jeg ble gravid. :) Men om man ser på skisser av baby og livmor fra disse ukene så stemmer det godt.

Ææh, oul idag!! Gleder meg til se lille :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Latskap: når du er for trøtt til å flytte deg fra kontorstolen og over i senga (50 cm).. og egentlig burde du spist lunsj, men da må du gå ned en hel trapp og faktisk lage mat... -.-

*stønn*

Det er det nok. :) Både sparkene og pulsen til baby ligger godt under navelen her. Visste ikke at de lå så lavt, såpass lenge, flr jeg ble gravid. :) Men om man ser på skisser av baby og livmor fra disse ukene så stemmer det godt.
Åh. Hærlig altså :D Nei eg heller visste ikke at det lå så lavt før nå liksom :-)

Nå har vi nettopp hentet barnevogn. En grå emmaljunga city cross og jeg elsker den! Gleder meg sånn til å trilletur med lille <3

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Da er man tilbake fra hytta som ikke hadde mobil dekning. Hva har jeg gått glipp av?

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Burde virkelig finne senga. Men jeg har funnet en serie på Netflix å greier ikke legge den fra meg. Snart sett 10 episoder på to kvelder. :P
Kommer til å angre veldig i morgen om jeg ikke legger meg snart :P

Herregud, er så spent på ultralyden i morgen tidlig at jeg ikke får sove :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

I dag er det 0 energi i kroppen min. Tror mine to søte små har tatt den fra meg, for de har alt for mye :P
Er det ikke natta snart ? :P hihi 7 timer igjen.. Nedtellingen har begynt :P

Hjelp. Det er godt med finvær ja, men en mellomting hadde vært fint. Blir helt uvel av denne ekstremvarmen :p

Back
Topp