No e d endelig snart leggetid! en litt kjølig dag m regn hadde passet fint no gitt
Sent from my iPad using BV Forum
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Piksi daa... Du må bare slenge beina på bordet og ta kvelden med ro vet du Men flink da!Gutta har dratt på hytta idag så jeg skulle kose meg hjemme etter jobb i dag, det ble 2,5t luking og vanning av blomster ute, 1,5 t klippe plen, 2 timer rydding inne!
Det var den koselige kvelden
Gleder meg sånn til UL i mårra Dette har jeg venta på lenge! Blir en lang dag med først UL , så jobb til 20.00. Heldigvis helg etter i mårra
Tusen takkLykke til
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Det positive er jo at du har fått det fint både ute og inne, men du må jo slappe av litt ogsåGutta har dratt på hytta idag så jeg skulle kose meg hjemme etter jobb i dag, det ble 2,5t luking og vanning av blomster ute, 1,5 t klippe plen, 2 timer rydding inne!
Det var den koselige kvelden
greit med ekstra ulVært på ultralyd idag Alt såg bra ut, men må tilbake på onsdag fordi den lille var så aktiv inni der at ho fikk ikke tatt skikkelige mål av hjertet og hode. Og kjønnet var ikke enkelt å se heller. Så da er det bare å vente til onsdag da
Absolutt! Kanskje vi er heldige å får se kjønn dagreit med ekstra ul
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
krysser fingrene )Absolutt! Kanskje vi er heldige å får se kjønn da
vanlig mat sikkertHar noen av dere noen tips til noe jeg bør la være å spise å drikke før UL? Noe som gjør at den kanskje ikke er så aktiv/urolig inni der?
Søsteren til samboeren sa jeg ikke burde spise noe søtt før jeg reiste på UL, men dette sa ho ikke før etterpå vi hadde vært der, og jeg spiste jo nugatti på rundstykke til frokost
Flere som blir kvalm på kveldene nå? Hele uka har det skjedd her. Spesielt rundt sengetid. Får prøve å finne roen. Får få meg litt søvn. Har vel en liten en som vil opp om 6 timer.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app