Skravletråd

No e d endelig snart leggetid! :P en litt kjølig dag m regn hadde passet fint no gitt :P

Sent from my iPad using BV Forum

Så typisk meg og samboeren når vi skal noe. Jeg greide selvfølgelig å glemme helsekortet mitt da vi skulle på ul. Så ba jeg samboeren ta med seg opplysningsskjemaet vi har fylt ut, men han tok feil papirer. Haha, av og til så må jeg bare le litt av oss :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vært på shopping i dag, fått tak på mammabukse på hm til 100kr og fikk ny jakke av gubben. Trengte en alværs jakke, å tilfeldigvis vant han gavekort på 1000kr på g-Max i går :P så da ble det ny jakke på meg gitt ❤️
Vet ikke om det har salg overalt på hm, men var hvertfall mye salg på sørlandsentert i kr.sand :)

Desember 2014

Bruker App

Da tar jeg natt. Det regner ute i kveld. Så nå sliter jeg med pusten. Like greit å bare legge seg da.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gutta har dratt på hytta idag så jeg skulle kose meg hjemme etter jobb i dag, det ble 2,5t luking og vanning av blomster ute, 1,5 t klippe plen, 2 timer rydding inne!
Det var den koselige kvelden:(

Gutta har dratt på hytta idag så jeg skulle kose meg hjemme etter jobb i dag, det ble 2,5t luking og vanning av blomster ute, 1,5 t klippe plen, 2 timer rydding inne!
Piksi daa... Du må bare slenge beina på bordet og ta kvelden med ro vet du ;) Men flink da! :)

Gleder meg sånn til UL i mårra :D Dette har jeg venta på lenge! Blir en lang dag med først UL , så jobb til 20.00. Heldigvis helg etter i mårra :D

Gleder meg sånn til UL i mårra :D Dette har jeg venta på lenge! Blir en lang dag med først UL , så jobb til 20.00. Heldigvis helg etter i mårra :D

Lykke til :)

Det positive er jo at du har fått det fint både ute og inne, men du må jo slappe av litt også :)

Vært på ultralyd idag :-) Alt såg bra ut, men må tilbake på onsdag fordi den lille var så aktiv inni der at ho fikk ikke tatt skikkelige mål av hjertet og hode. Og kjønnet var ikke enkelt å se heller. Så da er det bare å vente til onsdag da :-)

Vært på ultralyd idag :-) Alt såg bra ut, men må tilbake på onsdag fordi den lille var så aktiv inni der at ho fikk ikke tatt skikkelige mål av hjertet og hode. Og kjønnet var ikke enkelt å se heller. Så da er det bare å vente til onsdag da :-)
greit med ekstra ul:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Flere som blir kvalm på kveldene nå? Hele uka har det skjedd her. Spesielt rundt sengetid. Får prøve å finne roen. Får få meg litt søvn. Har vel en liten en som vil opp om 6 timer.

Har noen av dere noen tips til noe jeg bør la være å spise å drikke før UL? Noe som gjør at den kanskje ikke er så aktiv/urolig inni der?
Søsteren til samboeren sa jeg ikke burde spise noe søtt før jeg reiste på UL, men dette sa ho ikke før etterpå vi hadde vært der, og jeg spiste jo nugatti på rundstykke til frokost :p

Har noen av dere noen tips til noe jeg bør la være å spise å drikke før UL? Noe som gjør at den kanskje ikke er så aktiv/urolig inni der?
Søsteren til samboeren sa jeg ikke burde spise noe søtt før jeg reiste på UL, men dette sa ho ikke før etterpå vi hadde vært der, og jeg spiste jo nugatti på rundstykke til frokost :p
vanlig mat sikkert:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Flere som blir kvalm på kveldene nå? Hele uka har det skjedd her. Spesielt rundt sengetid. Får prøve å finne roen. Får få meg litt søvn. Har vel en liten en som vil opp om 6 timer.

Jeg er fortsatt kvalm hele dagen jeg.. Men dog mye bedre enn tidligere. Blir dårligere ved mangel på søvn.. Men jeg er fortsatt sykemeldt pga dette..

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Herregud for et matvrak jeg er. Lagde meg fish and chips til middag i 3 tiden. Klokka 6 var jeg sulten igjen, så da ble det flintstek og potetsalat. Og nå sitter jeg å små spiser kjeks. Jaja, er man gravid så er man gravid :p

Back
Topp