Skravletråd

Virker som om trøttheten er kommet tilbake. Flere som opplever det ?
Jeg har ikke vært så trøtt i dette svangerskapet egentlig, men jeg hadde en periode for et par uker siden hvor jeg var så trøtt at jeg KUN ville sove. Hele tiden!! Utrolig slitsomt :p

JA!! Sover plutselig på dagtid igjen. Og går rundt kjempe trøtt!

Desemberspire , termin 17.12.14 etter 6 års prøving!
Synes det var litt tidlig at det skulle komme tilbake igjen jeg da. Synes ikke det er lenge siden trøttheten " slapp taket"
Venta den liksom i siste trimester jeg da. :P Men så kom jeg jo plutselig på at det er jo bare en drøy mnd så er det bare 3 mnd igjen for meg.. Hjelpes så fort tiden går.

Jeg har ikke vært så trøtt i dette svangerskapet egentlig, men jeg hadde en periode for et par uker siden hvor jeg var så trøtt at jeg KUN ville sove. Hele tiden!! Utrolig slitsomt :p
Ja det er veldig slitsomt.

Virker som om trøttheten er kommet tilbake. Flere som opplever det ?

Eg har vært trøtt hele veien, men når du nevne d så e d akkurat som om d e blitt litt værre igjen..

Sent from my iPad using BV Forum

Åhhh... Eg har sååå lyst på en tequila sunrice av alle ting!! :O :P

Sent from my iPad using BV Forum

Var på ny ultralyd idag, og fikk vite at alt er som det skal, frisk og fin. Og veldig aktiv og har det veldig godt i magehuset til mamman sin :-)
Men kjønnet fikk vi ikke vite idag heller :/ Jordmor sa ho trodde det kunne være jente fordi ho såg ikke noe pung eller noe. Men ho var ikke heeelt sikker. Og heldig som vi er ville ho ha oss tilbake for en ekstra og gratis ultralyd i uke 26 :D Ho var like spent som oss, og så at den timen får vi komme sent på dagen så vi er dem siste for dagen, og da blir det mer sånn kose-time der vi prøver å se etter kjønnet og hilse på den lille igjen. Siden alle mål var kjempefine, og alt var som det skulle. FOR ei dame, så snill og hyggelig :-)

Men jeg lurer på, er det mange av dere som har fått vite feil kjønn på OUL ? Og tror dere det vil være lettere å se kjønnet i uke 26?

Var på ny ultralyd idag, og fikk vite at alt er som det skal, frisk og fin. Og veldig aktiv og har det veldig godt i magehuset til mamman sin :)
Men kjønnet fikk vi ikke vite idag heller :/ Jordmor sa ho trodde det kunne være jente fordi ho såg ikke noe pung eller noe. Men ho var ikke heeelt sikker. Og heldig som vi er ville ho ha oss tilbake for en ekstra og gratis ultralyd i uke 26 :D Ho var like spent som oss, og så at den timen får vi komme sent på dagen så vi er dem siste for dagen, og da blir det mer sånn kose-time der vi prøver å se etter kjønnet og hilse på den lille igjen. Siden alle mål var kjempefine, og alt var som det skulle. FOR ei dame, så snill og hyggelig :)

Men jeg lurer på, er det mange av dere som har fått vite feil kjønn på OUL ? Og tror dere det vil være lettere å se kjønnet i uke 26?
Så bra! :D Og så gøy at dere får komme tilbake enda en gang da, høres ut som dere blir tatt godt vare på iallefall. :D Håper lille vil vise seg frem da! ;) Vet ikke om det er lettere å se kjønn i uke 26, men ville kanskje tro det? Alt vokser jo, og blir vel lettere å se. Men det avhenger nok mest av hvordan h*n ligger. :)

Jenta vår i magen er fortsatt like bestemt og nektet selvfølgelig å samarbeide på Organgjrnnomgangen i går! Så nå må vi inn enda en gang for at de skal få sjekket henne skikkelig men alt så bra ut foreløpig

Nyttårsgave i vente

Så bra! :D Og så gøy at dere får komme tilbake enda en gang da, høres ut som dere blir tatt godt vare på iallefall. :D Håper lille vil vise seg frem da! ;) Vet ikke om det er lettere å se kjønn i uke 26, men ville kanskje tro det? Alt vokser jo, og blir vel lettere å se. Men det avhenger nok mest av hvordan h*n ligger. :)

Det samme skjedde for oss i uke 15! Jordmor kunne ikke se det godt nok til at hun ville si at det var rett, så måtte tilbake 2 uker etter. Det var ikke lett da heller men hun fikk et bedre bilde! Hun hadde rett første gangen:)!

Nyttårsgave i vente

Det samme skjedde for oss i uke 15! Jordmor kunne ikke se det godt nok til at hun ville si at det var rett, så måtte tilbake 2 uker etter. Det var ikke lett da heller men hun fikk et bedre bilde! Hun hadde rett første gangen:)!

Nyttårsgave i vente
Skulle vel egentlig være svar til vs93... Ooops ☺️

Nyttårsgave i vente

Jeg har så utrolig lite lyst til å gjøre noe annet enn å ligge på sofaen i dag. Det frister virkelig ikke å gå ut døra og dra på visning i dag. Har null energi.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Ja føler virkelig vi er heldige :D
Ja håper virkelig vi får se kjønnet da, vi er såå utålmodige hehe :-) Hehe ja er det da, den er jo så aktiv at det kan bli spennende å se :p

Hehe ja er ikke alltid like enkelt å se. Men godt dere fikk vite da :-) Vi fikk veldig dårlige bilder, fordi h*n er så aktiv og vil ikke ligge i ro ett sekund. Kunne tenkt meg ett litt bedre bilde, er jo så gøy å ta vare på å se tilbake på. Får nok sikkert bilder i uke 26 også :D

Nyttårsgave i vente

Alene på jobb. Må så på do. Kommer ei kl 13 men da kommer også 2860 turister. Woho :-p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Sitter å ser Beretninger om begynnelser. Veldig tøft å se på.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Endelig har jeg fått både ryddet og vasket boden! Nå er leiligheten snart klar til at huseieren kan ha visninger her i helgen. Føler meg super effektiv :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Sitter å ser Beretninger om begynnelser. Veldig tøft å se på.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Er reprise nå sant?

Så den da den gikk første gang. Utrulig sterk serie. Men også veldig fin :)
Jeg gleder meg til den nye serien som begynner nå i høst. Trur den heter "Ønskebarn"
Om par som etter mange års prøving går veien gjennom adopsjon. Bare sette seg klar med lommetørkler. Tårene triller bare av reklamen. Da han mannen ringer gråtkvalt til kona si og sier "jeg er blitt pappa, og du er blitt mamma" ♡ snufs, rørende

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Back
Topp