Skravletråd

Har ikke kjent bevegelse enda, håper det blir ganske snart:))

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så typisk.. før samboeren min dro på jobb i dag gav han meg penger og sa at jeg skulle gå å kjøpe noe fint til meg selv. Jeg kommer hjem med klær til babyen og samboeren. Ingenting til meg selv :p

28.12.14 <3
Kjenner meg igjen der ja! Har ikke kjøpt noe annet enn ting til bebis siden jeg ble gravid tror jeg. :P Eller jo, måtte ha meg et par mammabukser. :P

Så typisk.. før samboeren min dro på jobb i dag gav han meg penger og sa at jeg skulle gå å kjøpe noe fint til meg selv. Jeg kommer hjem med klær til babyen og samboeren. Ingenting til meg selv :p

28.12.14 <3
Kjenner meg igjen der ja :p Kjøper kunn ting til babyen og ingenting til meg selv lengre :p

så ikke det første gangen det gikk. var to episoder nå. veldig fin og trist samtidig. skal også se ønskebarn når det starter:)

Går den nå? Hvilke dager og hvilken kanal?

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Sykt at jeg er halvveis i svangerskapet i dag. Tiden har gått så fort! Samtidig som det føles som en evighet siden jeg satt der med en positiv graviditetstest i hånda og ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Jeg gleder meg sånn til å møte den lille jenta mi og få henne i armene mine. Håper resten av svangerskapet går like fort som det har gjort til nå :)

28.12.14 <3

Sier det samme helt rart å være halvveis i svangerskapet :)

Helt rart at er allerede halvveis i svangerskapet :)

Sykt at jeg er halvveis i svangerskapet i dag. Tiden har gått så fort! Samtidig som det føles som en evighet siden jeg satt der med en positiv graviditetstest i hånda og ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Jeg gleder meg sånn til å møte den lille jenta mi og få henne i armene mine. Håper resten av svangerskapet går like fort som det har gjort til nå :)

28.12.14 <3
Det går vanvittig fort. Har ferie nå. 2,5 uke igjen. Da jeg starter på jobb er det 4 mnd til termin og ca 3 til permisjonstart. Og 3 mnd.. der er jo like fort som hvor fort denne sommeren har fløyet forbi. Helt sykt. Synes til ule 12 at alt gikk såååå sakte. Etter det har det bare vært bånn gass.

Å på di siste 3 mnd skal jeg ha ryddet i skuffer og skap. Og i midten (oktober) får bort til å bygge nytt bad. Total renoveres.

Så tiden går fort

Venter på årets Julegave<3

28.12.14 <3
Jeg har kun handlet mamma klær til meg. Å det er minimalt. Ellers går det i mann, baby og hund. Føler absolutt ikke før å handle til meg.

Bruker pengene heller på variertw og spennende ting jeg kan ha i kjøleskapet på jobb.

Jeg har kun handlet mamma klær til meg. Å det er minimalt. Ellers går det i mann, baby og hund. Føler absolutt ikke før å handle til meg.

Bruker pengene heller på variertw og spennende ting jeg kan ha i kjøleskapet på jobb.

Samme her, er liksom ikke noe jeg har lyst på til meg selv :p Men jeg må vel snart handle litt mammaklær. Jeg passer nesten ingen av klærne mine lenger :)

28.12.14 <3

Samme her, er liksom ikke noe jeg har lyst på til meg selv :p Men jeg må vel snart handle litt mammaklær. Jeg passer nesten ingen av klærne mine lenger :)

28.12.14 <3
Tenker også jeg kansje trenger mamma klær, men så tenker jeg at det blir jo stadig mindre og mindre tid å bruke de på så får se. Noen bukser i litt større str passer enda, og tenker kjoler passer jo lengre...

Sent from my iPhone using BV Forum

Tenker også jeg kansje trenger mamma klær, men så tenker jeg at det blir jo stadig mindre og mindre tid å bruke de på så får se. Noen bukser i litt større str passer enda, og tenker kjoler passer jo lengre...

Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har kjøpt noen vanlige bukser på cubus som funker fint. Slaskebulser på en måte. Men fine. Går for det meste i kjoler nå mens der er varmt. Og har to mamma bukser å veksle med til jobb. Orker ikke bruke for mye penger

Jeg synes det er så rart at folk synes gravide er så "spennende".

Forrige gang var det mange gamle venner jeg ikke hadde hatt kontakt på år og dag, som tok kontakt. Folk jeg ikke kjente som la meg til på Facebook. Spurte jeg om jeg visste hvem de var, o.l. Fikk jeg kanskje til svar at ja, h*n passet meg når jeg var baby eller at h*n kjente familien min. Haha. Alle gamle venna som tok kontakt, kuttet selvfølge kontakten etter babyen ble født ;) (Og nei jeg godtok ikke folk jeg ikke kjente på Facebook)

Vi gjorde det litt offisielt (eller mormoren da) på Facebook for 2 dager siden og allerede nå, så driver folk å sender meldinger som om de har snakket med meg hver dag.. Hehe..

Koselig da, men skjønner ikke heeelt greia ;)

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆

Jeg synes det er så rart at folk synes gravide er så "spennende".

Forrige gang var det mange gamle venner jeg ikke hadde hatt kontakt på år og dag, som tok kontakt. Folk jeg ikke kjente som la meg til på Facebook. Spurte jeg om jeg visste hvem de var, o.l. Fikk jeg kanskje til svar at ja, h*n passet meg når jeg var baby eller at h*n kjente familien min. Haha. Alle gamle venna som tok kontakt, kuttet selvfølge kontakten etter babyen ble født ;) (Og nei jeg godtok ikke folk jeg ikke kjente på Facebook)

Vi gjorde det litt offisielt (eller mormoren da) på Facebook for 2 dager siden og allerede nå, så driver folk å sender meldinger som om de har snakket med meg hver dag.. Hehe..

Koselig da, men skjønner ikke heeelt greia ;)

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆
Hehe, jeg må kanskje innrømme at jeg har gjort litt slik selv. Har gratulert gamle venner/bekjente med graviditeten over en melding på facebook og sånn. Men gjør det samme når folk som gifter seg f.eks. Ellers har jeg ikke kontakt med dem til vanlig. Håper ikke folk bare synes det er teit da. :P Prøver bare å vise at jeg synes det er hyggelig for dem. :)

Ellers så ønsker jeg nesten selv at noen flere skulle sagt noe om magen min. :O Vet ikke om folk trur jeg bare har spist godt i sommer, eller hva det er. :P Ser liksom blikkene, men akuratt som de ikke våger å spørre meg rett ut. :P

Back
Topp