Skravletråd

Er reprise nå sant?

Så den da den gikk første gang. Utrulig sterk serie. Men også veldig fin :)
Jeg gleder meg til den nye serien som begynner nå i høst. Trur den heter "Ønskebarn"
Om par som etter mange års prøving går veien gjennom adopsjon. Bare sette seg klar med lommetørkler. Tårene triller bare av reklamen. Da han mannen ringer gråtkvalt til kona si og sier "jeg er blitt pappa, og du er blitt mamma" ♡ snufs, rørende

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)
så ikke det første gangen det gikk. var to episoder nå. veldig fin og trist samtidig. skal også se ønskebarn når det starter:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det er så koselig å ligge å kjenne at lille sparker og beveger på seg <3 værtfall siden hun var så rolig i hele går.

Var vist på topp 100 Juni :p litt gøy viste ikke det selv en gang..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lurer på om denne kommoden er grei å ha som stellekommode? Er den brei nok ??
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10242635/
Viss ikke, har dere noen tips til andre til rimelig pris isåfall ? :)
Stellekommoden min er 80x50 ca, og det samme er stellemattenen jeg har kjøpt. Så skulle jo gå fint med denne da. Hvis du ser på mål på stellematter så er de fleste ikke bredere enn 50cm. Lengder varierer fra 60-80 på de jeg har sett på. :)

Stellekommoden min er 80x50 ca, og det samme er stellemattenen jeg har kjøpt. Så skulle jo gå fint med denne da. Hvis du ser på mål på stellematter så er de fleste ikke bredere enn 50cm. Lengder varierer fra 60-80 på de jeg har sett på. :)
Okei godt å høre :-)
Men hvor høy burde den være? Jeg er jo 1.68 høy, og vil jo ikke måtte bøye meg å fælt at ryggen blir ødelagt til slutt :p

Jeg er så sjuk etter å handle inn å virkelig begynne å forberede meg på å ha baby i hus.. Skulle helst hatt alt i dag :P har lyst å stelle til barnerom, men babyen sover jo med oss i begynnelsen. Så vet ikke hvor mye vits det er. Vi vet ikke om vi skal bo her heller mer enn år, halvanne fra nå.

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Jeg er så sjuk etter å handle inn å virkelig begynne å forberede meg på å ha baby i hus.. Skulle helst hatt alt i dag :p har lyst å stelle til barnerom, men babyen sover jo med oss i begynnelsen. Så vet ikke hvor mye vits det er. Vi vet ikke om vi skal bo her heller mer enn år, halvanne fra nå.

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App
Der er vi to :p Vil helst handle alt nå! Og vi heller blir ikke boende her vi bor nå mer enn kanskje 1 år. Så vi skal bare ha babyen på vårt soverom til da. Vi har bare ett soverom også så.

Okei godt å høre :)
Men hvor høy burde den være? Jeg er jo 1.68 høy, og vil jo ikke måtte bøye meg å fælt at ryggen blir ødelagt til slutt :p
Min er ca 90, så blir litt mer med puten. Det virker som en grei høyde for meg på ca 170cm. :) Det er jo det samme som de fleste kjøkkenbenker, så det skal vel være god arbeidshøyde. :)

Jeg er så sjuk etter å handle inn å virkelig begynne å forberede meg på å ha baby i hus.. Skulle helst hatt alt i dag :P har lyst å stelle til barnerom, men babyen sover jo med oss i begynnelsen. Så vet ikke hvor mye vits det er. Vi vet ikke om vi skal bo her heller mer enn år, halvanne fra nå.

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Du er ikke den eneste :p

28.12.14 <3

Der er vi to :p Vil helst handle alt nå! Og vi heller blir ikke boende her vi bor nå mer enn kanskje 1 år. Så vi skal bare ha babyen på vårt soverom til da. Vi har bare ett soverom også så.
Hehe, ikke vel.. Det er jo typisk. Når man har lyst å fikse å dulle så får man ikke gjort så mye med det :P å når man evt har flytt inn i nytt hus så er det sikkert ikke like høyt på lista lenger :) Hihi.. Surfer på nettet og finner så mye jeg har lyst på. Burde helst ha vunne i Lotto før jeg ble gravid :P

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Lille har vært så rolig de 2 siste dagene, har bare kjent noen små spark av og til. Savner å kjenne masse bevegelse :p

28.12.14 <3

Kjennes ut som om mini vil ut nede ved symfen. :-p romsterer noe voldsomt der nå. :-p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hehe, ikke vel.. Det er jo typisk. Når man har lyst å fikse å dulle så får man ikke gjort så mye med det :p å når man evt har flytt inn i nytt hus så er det sikkert ikke like høyt på lista lenger :) Hihi.. Surfer på nettet og finner så mye jeg har lyst på. Burde helst ha vunne i Lotto før jeg ble gravid :p

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App
Ja å vunnet i lotto hadde virkelig gjort seg nå ja :p

Så typisk.. før samboeren min dro på jobb i dag gav han meg penger og sa at jeg skulle gå å kjøpe noe fint til meg selv. Jeg kommer hjem med klær til babyen og samboeren. Ingenting til meg selv :p

28.12.14 <3

Back
Topp