Skravletråd

Gleder meg virkelig til mamma og pappa kommer på besøk på fredag. De har vært i tr.heim på besøk hos min søster i snart 14 dager. De har vært innom IKEA å handlet seng til lillebror. Håper virkelig de får plass til den senga i bilen når de kjører oppover i morgen. Storesøster har begynt å hjelpe lillebroren sin ut av sprinkelsenga nå ( de deler rom )
så føler det er tryggere å bare begynne med lavere seng nå før det går riktig galt.

Herregud for et matvrak jeg er. Lagde meg fish and chips til middag i 3 tiden. Klokka 6 var jeg sulten igjen, så da ble det flintstek og potetsalat. Og nå sitter jeg å små spiser kjeks. Jaja, er man gravid så er man gravid :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
fish and chips er jo knall godt :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er en veldig musikkelsker, finner alltid trøst og glede i musikk og tekster. Alltid vært en stor del av meg og livet mitt :) Kan sitte på YouTube i flere timer!

Så dere elg sin versjon av hjernen er alene på hver gang vi møtes? Så sårt og så ekte! Alle som har hatt sine ensomme stunder eller triste kjenner seg nok veldig igjen. Blir like rørt hver gang :)

http://www.tv2.no/play/underholdnin...er/elg-hjernen-er-alene-806194.html?wf=latest

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Ja, det er en helt sinnsykt rå versjon Elg kommer med <3 Kan høre og se på den flere ganger om dagen :) Den, og Sia - Chandelier - https://www.youtube.com/watch?v=2vjPBrBU-TM
Kjenner meg så mye igjen i den musikkvideoen :p jeg er høyt og lavt og full av merkelige sprell og innfall, og dersom jeg tillot kroppen min å uttrykke det den ville, så hadde jeg sprettet rundt som i denne videoen :D

Herregud for et matvrak jeg er. Lagde meg fish and chips til middag i 3 tiden. Klokka 6 var jeg sulten igjen, så da ble det flintstek og potetsalat. Og nå sitter jeg å små spiser kjeks. Jaja, er man gravid så er man gravid :p

Kjenner til den, kan ikke få nok mat på morran siden jeg. Er sulten hele tiden. Masse drikke og masse mat. Å helst det som er godt!

Desember 2014

Bruker App

Hei. Jeg er ny i dette forumet og håper det er greit at jeg henger meg på her. Jeg venter mitt første barn i desember og lurer på om det er noen andre her inne som er fra rogaland som vil snakke/bli kjent? Da jeg ikke har noen veninner eller noe som er gravide samtidig så meg, hadde det vært koselig. Er 20 år blir 21 i år. :-)

Hei. Jeg er ny i dette forumet og håper det er greit at jeg henger meg på her. Jeg venter mitt første barn i desember og lurer på om det er noen andre her inne som er fra rogaland som vil snakke/bli kjent? Da jeg ikke har noen veninner eller noe som er gravide samtidig så meg, hadde det vært koselig. Er 20 år blir 21 i år. :-)
Gratulerer så masse, og velkommen skal du være:)

Nå har jeg vært røykfri i 94 dager. Sluttet på dagen da jeg fant ut at jeg er gravid. Må bare si meg veldig stolt som greide å slutte på dagen etter å ha røyket i 10 år :) Lurer på hva jeg skal belønne meg selv med når jeg har vært røykfri i 100 dager :p

Nå har jeg vært røykfri i 94 dager. Sluttet på dagen da jeg fant ut at jeg er gravid. Må bare si meg veldig stolt som greide å slutte på dagen etter å ha røyket i 10 år :) Lurer på hva jeg skal belønne meg selv med når jeg har vært røykfri i 100 dager :p

Så flink du er! :) Jeg hadde tatt meg en shoppingdag for de pengene du har spart! :D

Jeg syns du fortjener noe du virkelig ønsker deg for å ha vært så flink!
Hva med spa, fotpleie, kanskje ugreit og kjøpe seg noen flotte klær nå:)
Kjempe flink har du vært!!

Gratulerer :) vi e en del som bor i rogaland faktisk :) er egen tråd om det ;) eg bor i Sandnes og e 26 år :)

Sent from my iPad using BV Forum

Skulle la mannen få kjenne spark utvendig igår kveld, siden han var vekkreist når jeg kjente det første gangen i helga. Og kjenner det kunn på kvelden/natta. Men da han skulle kjenne så er det null og niks bevegelse. Og så fort han var sovnet, kjente jeg det igjen. Typisk :p

Skulle la mannen få kjenne spark utvendig igår kveld, siden han var vekkreist når jeg kjente det første gangen i helga. Og kjenner det kunn på kvelden/natta. Men da han skulle kjenne så er det null og niks bevegelse. Og så fort han var sovnet, kjente jeg det igjen. Typisk :p

Helt normalt :P d e akkurat som ungen merker at du ska vise den frem så blir d stille :P

Sent from my iPad using BV Forum

Det der er bare typisk! Skjer liksom hver gang han skal kjenne, bortsett fra for noen dager siden. Da fikk han se og kjenne masse. :D Håper det skjer hos dere også! :D

Tror lille jenta mi hadde fest inne i magen da jeg var i byen å kjøpte en mcflurry. Hun ble helt vill, haha :D Det er så morsomt å kjenne at hun beveger seg mer for hver dag som går, og at de blir sterkere for hver dag :)

Virker som om trøttheten er kommet tilbake. Flere som opplever det ?

Back
Topp