å.. rart. greit å ha med da ja.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Kan jo være de har noen steder, men de hadde i hvertfall ikke der jeg varå.. rart. greit å ha med da ja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
å.. rart. greit å ha med da ja.
Kan jo være de har noen steder, men de hadde i hvertfall ikke der jeg varå.. rart. greit å ha med da ja.
kan være at jeg tok det som en selvfølge ogsåKan jo være de har noen steder, men de hadde i hvertfall ikke der jeg var
strekkmerker har jeg fra før så.Noen av dere som har begynt og tenke på strekkmerker og forebygging? jeg mener det som skal komme kommer uansett, men sambo mener bastant at viss vi smører magen minst 1 gang hver dag så slipper man kanskje han kjøpte en sånn bio oil til meg, men den var det en sånn olje i jeg har lest at gravide ikke skal ha, så jeg tør ikke bruke den noen anbefalinger??
Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des
Noen av dere som har begynt og tenke på strekkmerker og forebygging? jeg mener det som skal komme kommer uansett, men sambo mener bastant at viss vi smører magen minst 1 gang hver dag så slipper man kanskje han kjøpte en sånn bio oil til meg, men den var det en sånn olje i jeg har lest at gravide ikke skal ha, så jeg tør ikke bruke den noen anbefalinger??
Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des
bruker også mest bodylotion for det lukter godt og er deiligStrekkmerker oppstår jo i de nedre hudlagene - og oljer og kremer, de når ikke helt ned dit. Så hvis noe i beste fall skal fungere, så tenker jeg at det må komme innenfra - omega 3 kanskje? Men jeg har også kjøpt en deeeeilig fet bodylotion - men mest fordi det er deilig
Heldiggris! Trøtt i rygg, bekken og bein mem enda over 1 time igjen av arbeidsdagen.. gleder meg til å krype under dyna når min tid kommer Sov godtDa tar denne jenta kvelden Ha en god natt alle sammen når den tid kommer
Var godt å krype under dyna ja. Men sola står på soveroms vinduet så er varmt selv om vinduet er oppe.Heldiggris! Trøtt i rygg, bekken og bein mem enda over 1 time igjen av arbeidsdagen.. gleder meg til å krype under dyna når min tid kommer Sov godt
♡ Venter en skatt i Desember 2014 ♡
Taster på appen
sliter med akuratt det samme, dro fram teoriboka igår.Helsikkes billappen! Har kun teori og oppkjøring igjen, men har hatt en laaaang pause, så det er skikkelig tiltak å starte igjen! Har lovd samboeren min at jeg skal ha klart teorien før vi reiser til Hellas 6.august. Og helst skulle jeg ha fått dato for oppkjøring også, men om jeg bare klarer denne teorien først så er jeg egentlig fornøyd. Har prøvd en gang tidligere og hadde 2 feil for mye, så jeg vet at jeg egentlig ikke trenger å lese så mye heller, for jeg kan jo ganske mye
Heia! Jeg rakk akkurat ikke å kjøre opp før førstemann ble født, og sleit hele mammapermen med å forberede meg til ny oppkjøring. Rakk det AKKURAT før det satte igang med ekstrem svangerskapskvalme pga lillesøster. Hadde jeg ikke rukket det da, hadde jeg sikkert ikke hatt den enda... Håper det går bra for dere! Det er noe drit, og ikke minst noe dyrt drit. Men OI så deilig når det er på plassHelsikkes billappen! Har kun teori og oppkjøring igjen, men har hatt en laaaang pause, så det er skikkelig tiltak å starte igjen! Har lovd samboeren min at jeg skal ha klart teorien før vi reiser til Hellas 6.august. Og helst skulle jeg ha fått dato for oppkjøring også, men om jeg bare klarer denne teorien først så er jeg egentlig fornøyd. Har prøvd en gang tidligere og hadde 2 feil for mye, så jeg vet at jeg egentlig ikke trenger å lese så mye heller, for jeg kan jo ganske mye
bare jeg har ikke så god tro på meg selvHelsikkes billappen! Har kun teori og oppkjøring igjen, men har hatt en laaaang pause, så det er skikkelig tiltak å starte igjen! Har lovd samboeren min at jeg skal ha klart teorien før vi reiser til Hellas 6.august. Og helst skulle jeg ha fått dato for oppkjøring også, men om jeg bare klarer denne teorien først så er jeg egentlig fornøyd. Har prøvd en gang tidligere og hadde 2 feil for mye, så jeg vet at jeg egentlig ikke trenger å lese så mye heller, for jeg kan jo ganske mye