Skravletråd

Me to.... men det blir sofaen! Kan ta igjen litt huslige sysler til helgen;)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Ja, men jeg skal bort i helgen - skal ha jentehekg med venninnene mine :D kjæresten skal være hjemme, og har litt sånn angst for å overlate han i huset når det ser sånn ut. Vil gjerne forlate huset i orden, så kan jeg heller sutre over at han ikke har holdt det fint mens jeg var borte:b

Åh.. Gleder meg sånn til mammaen min komme i morgen :D

julibaby2013 & desemberbaby2014 ♡

Teit spørsmål; hvordan kjennes kynnere ut og hvorfor kommer de? Når pleier de å komme?

Sent from my iPhone using BV Forum

Fikk jobben idag :D Kjempestas!
Gratulerer!! :D:D Er jo en deilig følelse og vite at man kan nyte gravuditet og permisjon uten å måtte være bekymret for det økonomiske.

♡ Termin 4 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Teit spørsmål; hvordan kjennes kynnere ut og hvorfor kommer de? Når pleier de å komme?

Det strammer i hele magen/livmora. Det blir en hard kul og de kan være smertefulle for noen.
De kommer gjerne ved orgasme, eller helt tilfeldig. Jeg får mer kynnere når jeg beveger meg mye. Går tur etc :)

Gratulerer!! :D:D Er jo en deilig følelse og vite at man kan nyte gravuditet og permisjon uten å måtte være bekymret for det økonomiske.

♡ Termin 4 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
Åh ja gjett om! :D Veldig stas! Nå gleder jeg meg til å bare få skrevet under på kontrakten og si jeg er gravid :-) Så jeg får sagt det siden magen er begynt å vokse litt.

Kan man bade ute i sjø og ferskvann når man er gravid? Leser så mye forskjellig rundt omkring, så jeg blir litt usikker .

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Vi har plutselig fått muligheten til å kjøpe huset til et familiemedlem av min mann. I suuuupert barnevennlig område, med kort og trygg vei til barnehage, skole, og ikke minst kommende besteforeldre!! Vi er veldig gira❤️ Også rekker vi å komme i orden til lillegull kommer ❤️

Vi har plutselig fått muligheten til å kjøpe huset til et familiemedlem av min mann. I suuuupert barnevennlig område, med kort og trygg vei til barnehage, skole, og ikke minst kommende besteforeldre!! Vi er veldig gira❤️ Også rekker vi å komme i orden til lillegull kommer ❤️

Så bra da, og til en pris dere syns er greit også?

Så bra da, og til en pris dere syns er greit også?

Ja ;) vi må opp litt, men området er veldig populært så husene koster endel da :/ men for oss er området viktig !

Back
Topp