Skravletråd

Meen, jeg kan vel bli her likevell?! Liker meg på desember jeg :) jeg fikk ny ul i uke 12 for å sjekke at vekst igjen. Hun ville ikke flytte terminen min enda :)

02.06.10
Nei du kan ikke dra nå! Uansett så kan jo terminen bli flytta flere ganger frem til oul !! Så bli her :D

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Herlig. Hele lunsjen i do... var no lukt på en medarbeider som heg ikke tålte i dag gitt.... jaja :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Er innom og leser litt innimellom men orker ikke delta så mye selv. Jeg har ikke spist på 2 uker, spyr fortsatt flere ganger daglig, men kommer bare syre. Er lei :( Lever på sondemat... Har det ganske tungt om dagen... :(

Er innom og leser litt innimellom men orker ikke delta så mye selv. Jeg har ikke spist på 2 uker, spyr fortsatt flere ganger daglig, men kommer bare syre. Er lei :( Lever på sondemat... Har det ganske tungt om dagen... :(

Huff må være fælt! Hold ut bare, det er SÅ verdt det :)

Det hørtes grusomt ut. Håper det snart snur og at du får noen gode måneder også ♥

Hmmm ja. Arbeidskarer lukter ikke alltid roser.... og nesa er godt utvikla for tiden, dårlig kombo.... ;)

hehe:p syns det er værre med søppelbøtter :o

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

I natt våknet jeg av at guttungen våknet 2.30, fy fader tenkte jeg, hvordan skal dette gå!
Så hørte jeg han sto opp og gikk i døra, shit nå kommer han hit!
Men så hørte jeg han gikk inn en annen dør, og etterhvert at han trakk ned på do, OK nå kommer han!
Så hørte jeg han gikk inn igjen på rommet sitt og la seg, sa natta til noen....?? Og så ble det stille.
Han er bare 3,5 og dette har aldri skjedd før, må tro om han gjorde det litt i søvne...?

I natt våknet jeg av at guttungen våknet 2.30, fy fader tenkte jeg, hvordan skal dette gå!
Så hørte jeg han sto opp og gikk i døra, shit nå kommer han hit!
Men så hørte jeg han gikk inn en annen dør, og etterhvert at han trakk ned på do, OK nå kommer han!
Så hørte jeg han gikk inn igjen på rommet sitt og la seg, sa natta til noen....?? Og så ble det stille.
Han er bare 3,5 og dette har aldri skjedd før, må tro om han gjorde det litt i søvne...?

Det skal du ikke se bort i fra :p

Godt han gikk på do og kom fram og tilbake selv :D

Jammen lenge siden jeg har vært aktiv her, føles det som :P dagene flyr i ett sett, har dere gjort noe koselig idag? :-D Selv har jeg jobbet til 1400 og sett på tog etter det :)

Taster på iPhone!

Det var en hard 17.mai!! Var helt utslitt... Sov fra 20-8!! Helt utrolig hvordan kroppen blir helt utslitt om dagen! Gleder meg til energien kommer tilbake :)

02.06.10

Flere enn meg som har.fått sterke negler? Mine er blitt lange og fine, ser nesten ut som jeg har falske på meg :-) Mine bruker alltid knekke, men nå er dei sterke og holder seg såå fine :-)

Da kan det se ut som om at jeg har hatt min siste arb.helg på veldig lenge.... Rygg og bekkensmertene begynner å bli ille nå.... Spesielt når jeg har seinvakt. Ja ja... Det kan bli lange måneder...:confused:

Flere enn meg som har.fått sterke negler? Mine er blitt lange og fine, ser nesten ut som jeg har falske på meg :-) Mine bruker alltid knekke, men nå er dei sterke og holder seg såå fine :-)
Mine ble sterkere i begynnelsen, men nå er de tilbake til normalen.

Back
Topp