Ah det var jeg ikke klar over. :/Ja, jeg hadde hatt krav på det om jeg hadde vært i full jobb, men jeg var fulltidsstudent i halvannet år frem til jul, så har nok ikke krav på noe desverre
27.12.14
02.06.10
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah det var jeg ikke klar over. :/Ja, jeg hadde hatt krav på det om jeg hadde vært i full jobb, men jeg var fulltidsstudent i halvannet år frem til jul, så har nok ikke krav på noe desverre
27.12.14
02.06.10
Men for min del er det helt greit, vil jobbe mest mulig i 2. Trimester når formen er fin og jeg kan detAh det var jeg ikke klar over. :/
Ja absolutt! Da går tiden mye raskere!!Greit å ha litt å henge fingrene i så lenge formen er bra ja
Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Så herlig med et bankende hjerte ♡Fikk sett spiren min i dag <3 legen var ikke i tvil om at det var et bankende hjerte <3
Hadde trolig mistet en tvilling veldig tidlig..
Fikk litt mer ro i kroppen nå <3
Termin 29 des. <3
Jeg fikk heller ikke særlige symptomer på uvi når jeg var gravid, enda jeg brukte å merke det godt før, og da fikk jeg kraftig utslag liksom, troor kanskje jeg hadde litt vondt i magen Uvi kan i værste fall bidra til spontanabort eller tidlig fødsel, så kan være greit å få det behandlet. Med det sagt, skal du ikke bekymre deg, du følges jo med=) Husk å drikke masse og gjerne sure drikker- tranebærjus f.eks er supert mot uvi=)Da har jeg vært på andre legekontroll. Fikk utslag på urinveisinfektion, men har ingen symptomer... Merkelig! Skulle levere en urinprøve til i morgen for å dobbelskjekke. Noen som vet hva slags påvirkning det kan ha på spiren om jeg har det?
27.12.14
02.06.10
Så herlig med et bankende hjerte ♡
Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Takk for svar jeg har det ganske ofte, men har ikke hatt det under gravditet før... Får se hva urinprøven sier i morgenJeg fikk heller ikke særlige symptomer på uvi når jeg var gravid, enda jeg brukte å merke det godt før, og da fikk jeg kraftig utslag liksom, troor kanskje jeg hadde litt vondt i magen Uvi kan i værste fall bidra til spontanabort eller tidlig fødsel, så kan være greit å få det behandlet. Med det sagt, skal du ikke bekymre deg, du følges jo med=) Husk å drikke masse og gjerne sure drikker- tranebærjus f.eks er supert mot uvi=)
Takk for tips. Jeg mistenker de inneholder Kunstig søtning og da får jeg en skrekkelig bismak.Dere som blir kvalme av å ta tabletter - jeg synes vitaminbjørner helt ok å suge på selv om jeg er kvalm Bedre enn ingenting kanskje!
Hjelp, er så sulten, men har ikke lyst på noe som helst..
Masse lykke til!Ul om to timer... Er så spent på om blødningene har hatt noen betydning og om alt er bra med lille spire
27.12.14
02.06.10