Skravletråd

Ja, jeg hadde hatt krav på det om jeg hadde vært i full jobb, men jeg var fulltidsstudent i halvannet år frem til jul, så har nok ikke krav på noe desverre :(

27.12.14
02.06.10
Ah det var jeg ikke klar over. :/

Fikk sett spiren min i dag <3 legen var ikke i tvil om at det var et bankende hjerte <3
Hadde trolig mistet en tvilling veldig tidlig..

Fikk litt mer ro i kroppen nå <3

Termin 29 des. <3

Da har jeg vært på andre legekontroll. Fikk utslag på urinveisinfektion, men har ingen symptomer... Merkelig! Skulle levere en urinprøve til i morgen for å dobbelskjekke. Noen som vet hva slags påvirkning det kan ha på spiren om jeg har det?

27.12.14
02.06.10

Da har jeg vært på andre legekontroll. Fikk utslag på urinveisinfektion, men har ingen symptomer... Merkelig! Skulle levere en urinprøve til i morgen for å dobbelskjekke. Noen som vet hva slags påvirkning det kan ha på spiren om jeg har det?

27.12.14
02.06.10
Jeg fikk heller ikke særlige symptomer på uvi når jeg var gravid, enda jeg brukte å merke det godt før, og da fikk jeg kraftig utslag liksom, troor kanskje jeg hadde litt vondt i magen:P Uvi kan i værste fall bidra til spontanabort eller tidlig fødsel, så kan være greit å få det behandlet. Med det sagt, skal du ikke bekymre deg, du følges jo med=) Husk å drikke masse og gjerne sure drikker- tranebærjus f.eks er supert mot uvi=)

Jeg hadde mye rusk i prøvene mine første graviditet- men det var aldri uvi- tror de dyrket alle prøvene....
Neste gang var jeg litt flinkere med å vaske meg, tisse litt først, også ta prøven- da var alle prøvene rene som gull :D

Så det trenger ikke å være noe. Men er det det- så er det bra de finner det ut og at du får behandlet deg.

Jeg begynte å le under UL i dag fordi Lillen sprella så fælt. Gjorde ikke akkurat underverker med filmen vi fikk med oss hjem men hahaha.

Jeg fikk heller ikke særlige symptomer på uvi når jeg var gravid, enda jeg brukte å merke det godt før, og da fikk jeg kraftig utslag liksom, troor kanskje jeg hadde litt vondt i magen:P Uvi kan i værste fall bidra til spontanabort eller tidlig fødsel, så kan være greit å få det behandlet. Med det sagt, skal du ikke bekymre deg, du følges jo med=) Husk å drikke masse og gjerne sure drikker- tranebærjus f.eks er supert mot uvi=)
Takk for svar :) jeg har det ganske ofte, men har ikke hatt det under gravditet før... Får se hva urinprøven sier i morgen :)

27.12.14
02.06.10

Synes det er så rart men hærlig at jeg snart er 9uker, og ikke lenge igjen til 12 uker :D Begynner å gå mer og mer opp for meg nå! Når magen kommer da går det nok helt opp for meg :)
Moren min var innom en tur igår med den søteste sparkebuksen, smelta helt! Og idag fikk jeg melding om at ho har vært å kjøpt seng til den lille i magen, snakk om snill mamma :)

Dere som blir kvalme av å ta tabletter - jeg synes vitaminbjørner helt ok å suge på selv om jeg er kvalm :) Bedre enn ingenting kanskje!

Dere som blir kvalme av å ta tabletter - jeg synes vitaminbjørner helt ok å suge på selv om jeg er kvalm :) Bedre enn ingenting kanskje!
Takk for tips. Jeg mistenker de inneholder Kunstig søtning og da får jeg en skrekkelig bismak. :(

Men jeg er veldig glad for tips :)

Har fått tips om Postafen (reisesyketablett) som skal hjelpe veldig mot kvalmen! Den er anbefalt av www.tryggmammamedisin.no som noe man trygt kan prøve om kvalmen hindrer deg i det daglige.
Jeg har merket at jeg må sove nok jeg ifht kvalmen. Har jeg sovet lite er dagen etter dårlig. Voldsomt søvnbehov og hvilebehov om dagen.

1. Mann skal bli storebror

Back
Topp