Åja hehe Da er du flink om du klarer så lenge, jeg eier ikke tålmodighetHehe skal ha 1 desember, fikk 27 juli i fjor og ja eg ska vente så lenge.. Ska til legen i mellomtiden
babyjente 27 Juli ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åja hehe Da er du flink om du klarer så lenge, jeg eier ikke tålmodighetHehe skal ha 1 desember, fikk 27 juli i fjor og ja eg ska vente så lenge.. Ska til legen i mellomtiden
babyjente 27 Juli ♡
Her er standard en legetime i uke 12, ultralyd i uke 17-19, og jordmor fra uke 24.Kan man sjekke hjertelyd hos jordmor?
Når jeg var med legen denne uken, syntes hun det var altfor tidlig å høre hjertelyden, jeg er 7+5 idag. Og ho henviste med ikke til Jordmor før i uke 25 g Var ikke det veeeldig sent? Kan ikke jeg kontakte jordmor selv, og få en time med ho? Og få sjekket hjertelyd med henne istedenfor?
Ja er så forskjellig overalt. Men det høres ut som vi har ca likt da. Jeg skal tilbake 21.Mai å ta blodprøver og litt sånn. Og UL i uke 17.Her er standard en legetime i uke 12, ultralyd i uke 17-19, og jordmor fra uke 24.
Både jordmor og lege kan høre etter hjertelyd. De fleste har doppler, men noen bryker fortsatt metoden. Forrige svangerskap hørte jeg hjertelyden første gang i uke 11. Det at legen ikke sjekket er fordi det ikke er mulig å høre så tidlig i svangerskapet. Kjenner flere som ikke fikk hørt hjertelyd før nærmere uke 16-17.Okei da gjør jeg det i morgen Men kan jeg sjekke hjertelyd der også? Så tidlig liksom, eller må jeg ha en grunn for å få høre dt så tidlig i svangerskapet?
*bruker fortsatt gamle metoden. Hører gjennom en liten tredings de setter på magen...Både jordmor og lege kan høre etter hjertelyd. De fleste har doppler, men noen bryker fortsatt metoden. Forrige svangerskap hørte jeg hjertelyden første gang i uke 11. Det at legen ikke sjekket er fordi det ikke er mulig å høre så tidlig i svangerskapet. Kjenner flere som ikke fikk hørt hjertelyd før nærmere uke 16-17.
27.12.14
02.06.10
Okei. Jeg bare har sett flere her inne som har fått det så tidlig, så vil jeg også.. Men må nok kanskje vente noen uker daBåde jordmor og lege kan høre etter hjertelyd. De fleste har doppler, men noen bryker fortsatt metoden. Forrige svangerskap hørte jeg hjertelyden første gang i uke 11. Det at legen ikke sjekket er fordi det ikke er mulig å høre så tidlig i svangerskapet. Kjenner flere som ikke fikk hørt hjertelyd før nærmere uke 16-17.
27.12.14
02.06.10
Det er ikke vanlig å høre hjertelyd så tidlig så jeg tviler på jordmor vil lytte etter det på mange uker.Okei da gjør jeg det i morgen Men kan jeg sjekke hjertelyd der også? Så tidlig liksom, eller må jeg ha en grunn for å få høre dt så tidlig i svangerskapet?
Det er veldig avhengig av hvordan livmoren er om man kan høre det tidlig og hvor morkaka ligger er også avgjørende. Er man overvektig mener jeg det ofte kan ta enda lenger tid.Okei. Jeg bare har sett flere her inne som har fått det så tidlig, så vil jeg også.. Men må nok kanskje vente noen uker da
Det kan være fordi tarmene ikke ligger der de normalt pleier at du legger mer merke til det nå.Flere enn meg som romler noe sinnsykt i magen?? Enda man har spist. Hvorfor gjør det det?
Åh? Slik er det ikke i Stavanger Jeg fikk jm-time 6.juni, er 15 uker da, men måtte utsette det pga er på ferie. Jeg skal også til legen dagen etter jeg kommer fra ferien så da utsatte jeg det til 11.juli. Så rart at det er så ulikt for ossEg fikk heller ikkje time hos jordmor før i uke 25 Var visst noe nytt de hadde begynt med..
babyjente 27 Juli ♡
Nei jeg har aldri hørt om noen som har fått høre hjertelyden under 10uker på vei. Jeg fikk faktisk høre den 9uker på vei med nr2, men legen trodde jeg var 13/14uker pga livmoren lå så høyt. Men har aldri hørt om leger/jm som prøver å lytte så tidlig altså!!Okei. Jeg bare har sett flere her inne som har fått det så tidlig, så vil jeg også.. Men må nok kanskje vente noen uker da
Åh? Slik er det ikke i Stavanger Jeg fikk jm-time 6.juni, er 15 uker da, men måtte utsette det pga er på ferie. Jeg skal også til legen dagen etter jeg kommer fra ferien så da utsatte jeg det til 11.juli. Så rart at det er så ulikt for oss
To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14
Ja. Jeg må nok bare smøre meg med tålmodighet Tiden går såå sent..Det er veldig avhengig av hvordan livmoren er om man kan høre det tidlig og hvor morkaka ligger er også avgjørende. Er man overvektig mener jeg det ofte kan ta enda lenger tid.
27.12.14
02.06.10
Okei, eg har bare lest at noen har fått høre hjertelyden allerede i uke 7. Men jeg får bare vente, er nok det besteNei jeg har aldri hørt om noen som har fått høre hjertelyden under 10uker på vei. Jeg fikk faktisk høre den 9uker på vei med nr2, men legen trodde jeg var 13/14uker pga livmoren lå så høyt. Men har aldri hørt om leger/jm som prøver å lytte så tidlig altså!!
To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14