Skravletråd

Hurra! Bankende hjerte funnet :) helt utrolig etter så store blødninger... Skal på ny ul om en uke for å se at det fortsatt er som det skal :)

27.12.14
02.06.10
Så fantastisk!!! Nok et bevis på at blødning i svangerskapet ikke nødvendigvis trenger være farlig :)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Okei :) Og tablettene funker godt eller? Jeg er desperat nå. Har ringt legen, men fastlwgen var ikke der, så dem skulle få en turnuslege til å ringe meg opp igjen. Bør jeg si at jeg vil inn på sykehuset for å få hjelp der? Eller skal jeg bare si at jeg har kastet opp og får såvidt i meg mat?

Fortell hvordan du har det. Jeg kom fort inn pga min sykehistorie. Du må nok prøve kvalmestillende først..
Hjelper for noen, andre ikke..

Lykke til. Føler med deg :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Så fantastisk!!! Nok et bevis på at blødning i svangerskapet ikke nødvendigvis trenger være farlig :)

Hurra!!! Så kjekt!! :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Flere som føler seg støl i nedre del av magen? :-) har ikke trent...

Så flott at alt var bra Tinkerbell :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hurra! Bankende hjerte funnet :) helt utrolig etter så store blødninger... Skal på ny ul om en uke for å se at det fortsatt er som det skal :)

27.12.14
02.06.10
Så utrolig godt å høre. :-D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Haha. Skulle liksom gjøre litt i huset i dag siden jeg hadde fri. Jaddaa. Endte opp med å sove fra 1 og til nå. :O ungene skal jo hentes i barnehagen snart. Var utrolig godt med søvn, men huset er en katastrofe akkurat nå :-(

Det var bra :) Hadde de noen forklaring?
Hun kunne ikke si sikkert hva det kom av. Det kunne være at det er mye arrvev der nede siden jeg hadde ks sist og at det førte til en blødning da embryo trang inn i livmora. Eller at det traff en blodåre på vei inn.

Men hun vil jo ha meg inn igjen om en uke og mest sansynlig oftere enn normalt for å følge med på utviklingen :)

27.12.14
02.06.10

Haha. Skulle liksom gjøre litt i huset i dag siden jeg hadde fri. Jaddaa. Endte opp med å sove fra 1 og til nå. :O ungene skal jo hentes i barnehagen snart. Var utrolig godt med søvn, men huset er en katastrofe akkurat nå :-(

Jeg sov halve dagen og huset her ser og bombet ut. Null energi i dag.

Å fy fader.. akkurat nå liker jeg ikke mannen særlig mye. Han vil ha uer til middag og jeg brekker meg av lukten. :/ Men snill som han er tar han fisken med til huseieren og lager mat der. :) men blæææh! Lukter helt for jævlig

Idag har jeg og ligget på sofaen hele dagen. Satt på en maskin klær i formiddag men det er eneste husarbeid jeg har gjort. Hadde planer om så mye mer, men castle på viaplay frista mer idag :p

Jeg har faktisk levd litt idag :)
Har gått tur med en venninne og babyen hennes. Har satt på både klær og oppvaskemaskin . Og laget middag som tok ca 3 timer ;) så nå er jeg kvalm og dø :P

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Har vært på jobb etter det ble det en lang dupp gitt :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

I dag har eg vært på første svangerskapskontroll, skjedde ikkje så mye spennende der gitt :P og så var eg på Nav og leverte sjukemelding og så var eg på jobben og leverte sjukemelding der og :) så litt handling og ellers vært heime med frøkna mi og laget middag :)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp