Skravletråd

Eller kanskje ikke Lillypie trenger det.. Min og din har begge 214 dager igjen. hmm

Er det slik at graviditetstesten vil slutte å bli positiv i løpet av svangerskapet?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hva bør man spise i løpet av en dag? Jeg får i meg 3-4 måltid om dagen, men hver gang jeg har spist føler jeg magen er tom med en gang :(
Føler jeg småspill hele tiden, ikke bra i hele tatt! Redd jeg kommer til å gå opp masse i vekt sånn som det er nå :(

Er det slik at graviditetstesten vil slutte å bli positiv i løpet av svangerskapet?

Hvorfor tenker du på det? Tester man sent i sv.skapet?

1. Mann skal bli storebror

Den vil nok ikke slutte bli positiv men hcg har en enorm stigning fra uke 4 til uke 12 ca for så å synke igjen. Men den synker ikke helt ned til 0. Men omtrent 20-100 kanskje. Samme nivå som man har rundt uke 4.

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Hva bør man spise i løpet av en dag? Jeg får i meg 3-4 måltid om dagen, men hver gang jeg har spist føler jeg magen er tom med en gang :(
Føler jeg småspill hele tiden, ikke bra i hele tatt! Redd jeg kommer til å gå opp masse i vekt sånn som det er nå :(
Du bør ligge på over 1500 kalorier hvertfall og kanskje så mye som 2500 om du har høy forbrenning
En normalvektig mann bør spise 2000 kalorier om dagen fordelt på minst 4 måltider.

Så om du spiser normale porsjoner 3-4 ganger høres det helt perfekt ut :)
Drikk vann ETTER at du har spist om sultfølelsen kommer :)

Motsatt problem her. Ikke lyst på mat i d hele tatt. Første møte med doskåla i dag og blir veldig dårlig av å bevege meg. Kom tidlig denne gangen :(

Vær glad du får i deg mat :) Men selvsagt ikke lurt å spise hele tiden. Klarer du spise sunne ting som mellommåltider?

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Du bør ligge på over 1500 kalorier hvertfall og kanskje så mye som 2500 om du har høy forbrenning
En normalvektig mann bør spise 2000 kalorier om dagen fordelt på minst 4 måltider.

Så om du spiser normale porsjoner 3-4 ganger høres det helt perfekt ut :)
Drikk vann ETTER at du har spist om sultfølelsen kommer :)
Tusen takk for svar :-)
Jeg har ikke høy forbrenning. Ja idag har det KUNN gått i brødskive, 2 stk ved hvert måltid. Det var tips fra svigermor, og dette har hjulpet meg MASSE! Nå er jeg masse bedre :D

Men vil ikke spise brødskive hele tiden, og middag orker jeg ikke lage, da blir jeg kvalm. Så lurer på om noen har noen tips til små ting å putte i seg, som er utrolig lett å hive i seg. :)

Motsatt problem her. Ikke lyst på mat i d hele tatt. Første møte med doskåla i dag og blir veldig dårlig av å bevege meg. Kom tidlig denne gangen :(

Vær glad du får i deg mat :) Men selvsagt ikke lurt å spise hele tiden. Klarer du spise sunne ting som mellommåltider?

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Da tror jeg du har missforstått meg, for matlysten er på null her også!! Jeg blir også dårlig av å bevege meg. Men synes bare den følelsen når du har klart å kjørt i deg mat, så føler du at magen er tom og ikke har spist på dagesvis... Nå tvinger jeg i meg brødskiver hver 2,5 time, og det hjalp VELDIG! Er ikke kvalm nå lengre :D Prøv det t selv om du ikke vil ha, jeg heller ville ikke ha, men som det hjalp meg :-)

Ja bruker å kutte opp appelsin, kiwi og eple som mellommåltider , og det har også gått fint :-)

Tusen takk for svar :-)
Jeg har ikke høy forbrenning. Ja idag har det KUNN gått i brødskive, 2 stk ved hvert måltid. Det var tips fra svigermor, og dette har hjulpet meg MASSE! Nå er jeg masse bedre :D

Men vil ikke spise brødskive hele tiden, og middag orker jeg ikke lage, da blir jeg kvalm. Så lurer på om noen har noen tips til små ting å putte i seg, som er utrolig lett å hive i seg. :)
Du får kjøpt shakes på apoteket med høyt kaloriinnhold. Disse bruker jeg som mellommåltid når jeg har problemer med å få i meg nok... Greie å hive i seg på morran for å slippe kvalmen :)

27.12.14
02.06.10

Tusen takk for svar :)

Byggrynslunsj kan være fint å ha i kjøleskapet. Den metter godt.
Eller focaccia med oliven havsalt og tomat? Kjekt å ha liggende på kjøkkenet så man kan bryte seg en bit.
Oppkuttede gulrøtter (sett de i et glass med litt vann så de holder seg friske)
Selleri med oljedressing du kan dyppe i? Evt hvitløksdressing om du liker det.
Pannekakerøre på flaske, krever dog steking :/

uhm.. smoothie! Det er godt :)

Byggrynslunsj kan være fint å ha i kjøleskapet. Den metter godt.
Eller focaccia med oliven havsalt og tomat? Kjekt å ha liggende på kjøkkenet så man kan bryte seg en bit.
Oppkuttede gulrøtter (sett de i et glass med litt vann så de holder seg friske)
Selleri med oljedressing du kan dyppe i? Evt hvitløksdressing om du liker det.
Pannekakerøre på flaske, krever dog steking :/

uhm.. smoothie! Det er godt :)
Oppkuttede grønnsaker var ikke en dårlig idè :-) Det andre du nevnte er jeg ikke noe glad i. Så ser ut som jeg får skrelle noen gulrøtter :D
Pannekakerøre er også greit, så lenge mannen steker, for det har jeg ikke sjangs til :p Men pannekaker er vell veldig usunt? :/

Oppkuttede grønnsaker var ikke en dårlig idè :) Det andre du nevnte er jeg ikke noe glad i. Så ser ut som jeg får skrelle noen gulrøtter :D
Pannekakerøre er også greit, så lenge mannen steker, for det har jeg ikke sjangs til :p Men pannekaker er vell veldig usunt? :/

Pannekaker trenger ikke være usunt :)
Bruk grovmel, eller halvparten havregryn isteden for mel :)

Back
Topp