Okei, dette er jo helt nytt for meg så har ikke så mye peilingDet er fordi livmora trekker seg seg sammen under orgasme. Hvis du legger deg ned å slapper av forsvinner det
Da skal jeg gjøre det neste gang!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei, dette er jo helt nytt for meg så har ikke så mye peilingDet er fordi livmora trekker seg seg sammen under orgasme. Hvis du legger deg ned å slapper av forsvinner det
Det er helt krise. Prøver å lage noen vårruller nå, men ender jo bare opp med å brekke meg for alle luktene . Har mest lyst å bare flytte ut i Hagen så jeg slipper å kjenne lukter !Jupp
Helt enig med deg! Her i hus er det mannen som må lage mat nå, jeg har ikke sjangs! Blir kvalm og brekker meg av all luktDet er helt krise. Prøver å lage noen vårruller nå, men ender jo bare opp med å brekke meg for alle luktene . Har mest lyst å bare flytte ut i Hagen så jeg slipper å kjenne lukter !
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Mannen har måtte trå til han også. Og han får ansvar til å kaste alle rester fra middagene pga det stinker jo så syktHelt enig med deg! Her i hus er det mannen som må lage mat nå, jeg har ikke sjangs! Blir kvalm og brekker meg av all lukt
Har levd litt på tomatsuppe i det siste. Null lukt hehe
Innlagt? Kan jeg spørre hvorfor?( ikke mening å bry meg altså, så hvis du ikke vil svare er det selvfølgelig greit )Har 2 fra før Ikke bestilt UL fordi jeg nok blir innlagt sykehuset i uke 7.. Får trolig UL da
Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Innlagt? Kan jeg spørre hvorfor?( ikke mening å bry meg altså, så hvis du ikke vil svare er det selvfølgelig greit )
Venter et nissetroll i slutten av desember
åh huff, jeg håper du slipper billig unna denne gangen. Men jeg mener en annen her inne sa det er 70% sjanse for å få det igjen husj!Helt greitt du spør Har en historie på ekstrem svangerskapskvalme. Når det setter i går jeg ned 5 kg første uka, dehydrert og spyr opp alt jeg spiser og drikker. Jevnt og trutt ned 10 kg de første mnd.. Har vært på sykehiset og fått væske intravenøst. Fikk sonde sist, det hjalp mye, spesielt på psyken å ikke være så svak.. Regner med det blir likt nå Så får UL for å holde motivasjonen oppe
Kjenner forøvrig en mild kvalme siger på. Men hjelper å spise, så da er det null problem
Hvordan går det med deg da?
åh huff, jeg håper du slipper billig unna denne gangen. Men jeg mener en annen her inne sa det er 70% sjanse for å få det igjen husj!
JIPPI!!!!
For første dag på lenge, har jeg vært våken fra jeg sto opp
Ikke hatt behov for de 2-3 timene i løpet av dagen
Du er ikke alene om det Kjenner jeg en liten smerte eller noe, så er jeg redd noe er galt.. Ikke gøy i hele tatt.Er konstant redd for at det skal gå galt (((
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Samma her, prøver å ikke tenke så mye men er ikke til å unngå..;(Du er ikke alene om det Kjenner jeg en liten smerte eller noe, så er jeg redd noe er galt.. Ikke gøy i hele tatt.
Nei ligger alltid i tankene :/ Men har klart å senket de tankene LITT og veldig glad for det. Blir slitsomt i lengden :/Samma her, prøver å ikke tenke så mye men er ikke til å unngå..;(
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Off høres helt grusomt ut å være så kvalm, men er bra du er forberedt og får den hjelpen du trenger har ikke hatt noen voldsomme symptomer enda men har de vanlige (ømme bryster, god luktesans, stikkinger i livmoren) merker også at jeg har vært litt mer kvalm på morningen og på natta enn før men det er absolutt levbartHelt greitt du spør Har en historie på ekstrem svangerskapskvalme. Når det setter i går jeg ned 5 kg første uka, dehydrert og spyr opp alt jeg spiser og drikker. Jevnt og trutt ned 10 kg de første mnd.. Har vært på sykehiset og fått væske intravenøst. Fikk sonde sist, det hjalp mye, spesielt på psyken å ikke være så svak.. Regner med det blir likt nå Så får UL for å holde motivasjonen oppe
Kjenner forøvrig en mild kvalme siger på. Men hjelper å spise, så da er det null problem
Hvordan går det med deg da?
Da måtte det skje det som måtte skje, hjemme fra jobb pga oppkast og kvalme, fader altså!
Taster på iPhone!