Skravletråd

Det er helt krise. Prøver å lage noen vårruller nå, men ender jo bare opp med å brekke meg for alle luktene . Har mest lyst å bare flytte ut i Hagen så jeg slipper å kjenne lukter ! :(

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Helt enig med deg! Her i hus er det mannen som må lage mat nå, jeg har ikke sjangs! Blir kvalm og brekker meg av all lukt :(
Har levd litt på tomatsuppe i det siste. Null lukt hehe :)

Helt enig med deg! Her i hus er det mannen som må lage mat nå, jeg har ikke sjangs! Blir kvalm og brekker meg av all lukt :(
Har levd litt på tomatsuppe i det siste. Null lukt hehe :)
Mannen har måtte trå til han også. Og han får ansvar til å kaste alle rester fra middagene pga det stinker jo så sykt :-P
Men idag jobber han ute på huset, så jeg må ta matlagingen :( glad jeg ikke steker de i olje, da hadde jeg måtte kastet inn håndkle for lenge siden :)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Har 2 fra før :) Ikke bestilt UL fordi jeg nok blir innlagt sykehuset i uke 7.. :( Får trolig UL da :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Innlagt? Kan jeg spørre hvorfor?( ikke mening å bry meg altså, så hvis du ikke vil svare er det selvfølgelig greit :-) )

❤️Venter et nissetroll i slutten av desember ❤️

Innlagt? Kan jeg spørre hvorfor?( ikke mening å bry meg altså, så hvis du ikke vil svare er det selvfølgelig greit :-) )

Helt greitt du spør :) Har en historie på ekstrem svangerskapskvalme. Når det setter i går jeg ned 5 kg første uka, dehydrert og spyr opp alt jeg spiser og drikker. Jevnt og trutt ned 10 kg de første mnd.. Har vært på sykehiset og fått væske intravenøst. Fikk sonde sist, det hjalp mye, spesielt på psyken å ikke være så svak.. Regner med det blir likt nå :) Så får UL for å holde motivasjonen oppe :)

Kjenner forøvrig en mild kvalme siger på. Men hjelper å spise, så da er det null problem :)

Hvordan går det med deg da?

Helt greitt du spør :) Har en historie på ekstrem svangerskapskvalme. Når det setter i går jeg ned 5 kg første uka, dehydrert og spyr opp alt jeg spiser og drikker. Jevnt og trutt ned 10 kg de første mnd.. Har vært på sykehiset og fått væske intravenøst. Fikk sonde sist, det hjalp mye, spesielt på psyken å ikke være så svak.. Regner med det blir likt nå :) Så får UL for å holde motivasjonen oppe :)

Kjenner forøvrig en mild kvalme siger på. Men hjelper å spise, så da er det null problem :)

åh huff, jeg håper du slipper billig unna denne gangen. Men jeg mener en annen her inne sa det er 70% sjanse for å få det igjen :( husj!

JIPPI!!!!
For første dag på lenge, har jeg vært våken fra jeg sto opp :)
Ikke hatt behov for de 2-3 timene i løpet av dagen:smiley-angelic003

åh huff, jeg håper du slipper billig unna denne gangen. Men jeg mener en annen her inne sa det er 70% sjanse for å få det igjen :( husj!

Takk. Ja det er 2. Svangerskap.. nå er jeg på 3. Så sjangsene er ikke bra desverre.. :(

JIPPI!!!!
For første dag på lenge, har jeg vært våken fra jeg sto opp :)
Ikke hatt behov for de 2-3 timene i løpet av dagen:smiley-angelic003

Godt det ikke bare er meg som er trett. Gjesp :) Har to små som krever en våken mamma, så blir tidlige kvelder på meg.. :)

Da har jeg kjøpt meg to gravidbukser:-p nå får jeg rett og slett ikke igjen knappen på de vanlige dongeribuksene mine:-/

Er konstant redd for at det skal gå galt :((((

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Du er ikke alene om det :( Kjenner jeg en liten smerte eller noe, så er jeg redd noe er galt.. Ikke gøy i hele tatt.
Samma her, prøver å ikke tenke så mye men er ikke til å unngå..;(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Off høres helt grusomt ut å være så kvalm, men er bra du er forberedt og får den hjelpen du trenger :-) har ikke hatt noen voldsomme symptomer enda men har de vanlige (ømme bryster, god luktesans, stikkinger i livmoren) merker også at jeg har vært litt mer kvalm på morningen og på natta enn før men det er absolutt levbart :)

Da måtte det skje det som måtte skje, hjemme fra jobb pga oppkast og kvalme, fader altså! :(

Taster på iPhone!

Back
Topp