Skravletråd

Hadde mannen min gått ut vet jeg ikkevom han ble tilgitt!

Venter på lille spire som kan bli en 2014 skatt eller 2015 skatt
Hvorfor ikke.
Hvis han sliter med å sitte der og føler seg dårlig eller frustrert er han faktisk bare i veien og gjør det verre for deg. :)
Jeg tror man må ta det som det kommer og skulle min mann ikke klare å være der så får han lov å gjøre andre ting :)

haha,ja sant! var ikke noe sånt hos meg heller, mer innestengt, og sikkert noe au og ai ai,men null brøl

Jeg merker også at buksene strammer, og synes det er frustrerende at det skjer så tidlig. Av en eller annen grunn føles nesten alle klærna mine ukomfortable ut, sånn bortsett fra pysjbukse og nattskjorte. Jeg har gått gjennom skapet og finner lite som ikke er tettsittende i formen, så jeg tror jeg må ut og handle litt mer løstsittende klær hvis jeg skal klare å ha på meg noe annet enn joggebukse og hettegenser utendørs. :p

Hvorfor ikke.
Hvis han sliter med å sitte der og føler seg dårlig eller frustrert er han faktisk bare i veien og gjør det verre for deg. :)
Jeg tror man må ta det som det kommer og skulle min mann ikke klare å være der så får han lov å gjøre andre ting :)
Mannen min bekymrer seg en del for hvordan han skal håndtere å se meg med store smerter, og jeg tror han er redd han skal føle seg maktesløs. Jeg har aldri gjort dette selv heller før, så det er første gang for oss begge, og om det skulle bli for ille for ham så synes jeg han skal få lov til å ta seg en luftetur, kanskje ringe noen eller springe ei runde rundt sykehuset etc. Det skal jo være en okei opplevelse for oss begge, tenker jeg.

I dag er jeg så sinnsykt trøtt Sitter på jobb og gjester uten stopp. Får gjort så alt for lite

Så langt i dag er jeg i storform :D
Har tom gått meg en liten tur på 2,3KM, "kjeftet" litt på postmannen og ryddet i kontorskuffen min :D

*sener over litt energi til dere*

I dag er jeg så sinnsykt trøtt Sitter på jobb og gjester uten stopp. Får gjort så alt for lite

Samme her.. ikke bare bare å Være lærer å ha 6 timer undervisning når kvalmen kommer sigende.. Må begynne ha nødproviant i sekken tror jeg!!

Samme her.. ikke bare bare å Være lærer å ha 6 timer undervisning når kvalmen kommer sigende.. Må begynne ha nødproviant i sekken tror jeg!!

Det skjønner jeg! Utrolig glad jeg bare har meg selv det går ut over :) Må være tungt å undervise når man er i så begrenset form ...

Mannen min bekymrer seg en del for hvordan han skal håndtere å se meg med store smerter, og jeg tror han er redd han skal føle seg maktesløs. Jeg har aldri gjort dette selv heller før, så det er første gang for oss begge, og om det skulle bli for ille for ham så synes jeg han skal få lov til å ta seg en luftetur, kanskje ringe noen eller springe ei runde rundt sykehuset etc. Det skal jo være en okei opplevelse for oss begge, tenker jeg.
Jeg fødte minstemann alene uten mannen der, dette var hans første og min tredje. Han er dårlig på sykehus generellt, og jeg ønsket ikke å tvinge han til å være der, og dermed at han skulle få en dårlig opplevelse.
Jeg hadde jo født to ganger tidligere, og visste derfor at det ikke spillet noen rolle for meg siden jeg ikke engang ville enset om han var der eller ikke. Jeg går så inn i meg selv under fødsel.
Også skal de sies at mini var ute 20 min etter at jeg kom på sykehuset, jeg har veldig raske og intense fødsler.
Men det er klart, det er jo opp til hver enkelt, hva man ønsker :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ferdig på ul, og det gikk kjempefint :D perfekt størrelse, og hjerte banka så fint :) Skal tilbake om 4 uker, og blir kanskje fulgt relativt tett, da hun fant 3 stoore vanncyster, på ca 15 cm tilsammen på venstre eggstokk, som de er redd skal vokse mer å få eggstokken til og snu seg og evt bli ødelagt.. Så fikk døgn nr dit så jeg må ringe om jeg får smerter. Blir da evt operasjon, men det skulle visst isåfall ikke påvirke svangerskapet, så bekymrer meg egentlig ikke :)
Er bare happy og har kjøpt babysokker og noe småtteri i dag, litt tidlig kanskje men dette skal gå bra <3

Jeg har forresten kun en bukse som passer om dagen utenom joggiser :D var å så på mammabukser på hm i dag, men føler ikke jeg kan kjøpe det enda pga en oppblåst mage :D

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Ferdig på ul, og det gikk kjempefint :D perfekt størrelse, og hjerte banka så fint :) Skal tilbake om 4 uker, og blir kanskje fulgt relativt tett, da hun fant 3 stoore vanncyster, på ca 15 cm tilsammen på venstre eggstokk, som de er redd skal vokse mer å få eggstokken til og snu seg og evt bli ødelagt.. Så fikk døgn nr dit så jeg må ringe om jeg får smerter. Blir da evt operasjon, men det skulle visst isåfall ikke påvirke svangerskapet, så bekymrer meg egentlig ikke :)
Er bare happy og har kjøpt babysokker og noe småtteri i dag, litt tidlig kanskje men dette skal gå bra <3

Jeg har forresten kun en bukse som passer om dagen utenom joggiser :D var å så på mammabukser på hm i dag, men føler ikke jeg kan kjøpe det enda pga en oppblåst mage :D

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)
Så hærlig at alt så bra ut! :D Og babysokker synes jeg man kan unne seg etter å ha sett den lille for første gang <3

Jeg fødte minstemann alene uten mannen der, dette var hans første og min tredje. Han er dårlig på sykehus generellt, og jeg ønsket ikke å tvinge han til å være der, og dermed at han skulle få en dårlig opplevelse.
Jeg hadde jo født to ganger tidligere, og visste derfor at det ikke spillet noen rolle for meg siden jeg ikke engang ville enset om han var der eller ikke. Jeg går så inn i meg selv under fødsel.
Også skal de sies at mini var ute 20 min etter at jeg kom på sykehuset, jeg har veldig raske og intense fødsler.
Men det er klart, det er jo opp til hver enkelt, hva man ønsker :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Sent from my iPhone using BV Forum

I hear you!!! Hilsen en lærer til;)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Hehe, ser for meg at jeg vandrer rundt i nattbukser på jobb! :-D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Heldigvis har jeg uniform i min jobb så har bare gått opp en størrelse i buksene eller finner en med litt slitt strikk oppe. Jobbet innen helse og uniformen føles ut som en pyjamas :) (og i følge enkelte pasienter set ut som det og :p)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Åh, jeg var nettopp på spinning - og det er såå godt nå! :) veldig takknemlig for at formen er god, håper det vedvarer.
Og har masse medfølelse for dere som sliter med kvalme ❤️ Spent på hvordan neste uke blir, har hørt at det er rundt uke 6 kvalmen setter i gang for de fleste?

Heldigvis har jeg uniform i min jobb så har bare gått opp en størrelse i buksene eller finner en med litt slitt strikk oppe. Jobbet innen helse og uniformen føles ut som en pyjamas :) (og i følge enkelte pasienter set ut som det og :p)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Så kjekt, jeg har også uniform på jobben.. Men den er personlig, og kun i min normale str.. Så for å få større bukser så må jeg nok sy de ut.. Eller noe i den duren- men har heldigvis litt igjen å gå på der :-)
Verre er det med de private buksene.. Jeg er oppblåst og har en følelse av å være konstant stinn! Og når det blir trykk på magen, blir jeg så uvel og kvalm!! Flere som blir det?

❤️Venter vår første i desember ❤️

Som student kan jeg gå i akkurat hva jeg vil heldigvis. Og forsåvidt også legge opp dagene som det passer seg, men tror nok det blir litt lite lesing. Har vært hjemme etter påske i 2 dager nå og har lest så mye som 3 sider. Yey

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg må ha nye bukser med det første. Tights og pysj passer ikke i riktig alle anledninger:p
Har store uniformer på jobb heldigvis...

Deilig å ha uniform på jobb. Det er kun få mine bukser passer nå. Synes magen kom veldig tidlig i denne svangerskapet. Det er vanskelig å ikke vanskelig å gjemme magen når det er varm ute. Tror vi må avsløre snart graviditeten før folk begynner å lure...

Back
Topp