Lurepus
Gift med forumet
VIP
Himmelbarn
Desemberskattene 2014
Desemberskatter 2016
Januar 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Det har jeg ogKlarte ikke la vær, jeg måtte kjøpe babydrøm bladet i dag
Desember 2014
Taster på appen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg ogKlarte ikke la vær, jeg måtte kjøpe babydrøm bladet i dag
Desember 2014
Taster på appen![]()
For vi er jo gravide og per dags dato skal vi ha baby, så hvorfor ikkeDet har jeg ogSyns de bladene er så fiine så har gledet meg til å kunne kjøpe det
![]()
Vi er jo det!For vi er jo gravide og per dags dato skal vi ha baby, så hvorfor ikke![]()
Så spennendeVi er jo det!Jeg bestilte time med jordmor i dag siden jeg likevell var på tråden
Er så spemnnende og håper at tiden går fort fremover!
![]()
Jeg og vil ha tidlig ul, men vet ikke hvem jeg skal ta kontakt medSå spennendeJeg bestilte time til tidlig ul hos for 2 dager siden
![]()
En time til så er d av m både bukse og bh..Da er d boms ned i joggeboksa og sofaenBuksa og bh avrett ut i senga! Jeg er så trøtt, hele dagen..
Desember 2014
Taster på appen![]()
Hehe, beste tiden av dagen detEn time til så er d av m både bukse og bh..Da er d boms ned i joggeboksa og sofaen![]()
Ja d er dHehe, beste tiden av dagen det
Desember 2014
Taster på appen![]()
Misunnelig! Her er jeg litt halvdårlig og skal i jobbintervju! Det er jo en perfekt kombinasjon!Buksa og bh avrett ut i senga! Jeg er så trøtt, hele dagen..
Desember 2014
Taster på appen![]()
Hørtes ikke ut som en bra kombinasjon..Lykke til uansettMisunnelig! Her er jeg litt halvdårlig og skal i jobbintervju! Det er jo en perfekt kombinasjon!![]()
Godt å høre at det var en fin begravelse.Da var begravelsen over og joggebuksa er på igjen. Veldig fin begravelse men herlighet så trist. Og sikkert ekstra sterkt med alle hormonene i tillegg.
Men er glad det er over. Jeg var helt sikker på at jeg kom til å kaste opp så hadde mest lyst å sitte bakerst så jeg kunne snike meg ut, men det var ikke aktuelt for familien, måtte sitte fremst, ergo helt umulig å kunne snike seg ut. Da var jeg nær å bare fortelle om tilstanden min for å få forståelseMen klarte meg gjennom hele sermonien og når jeg kom ut etterpå i frisk luft gikk det over.
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen![]()
Lykke tilMisunnelig! Her er jeg litt halvdårlig og skal i jobbintervju! Det er jo en perfekt kombinasjon!![]()
Takk for detHørtes ikke ut som en bra kombinasjon..Lykke til uansett![]()
TakkLykke til
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Kjøpte den istad! Gleder meg til å prøveNoen flere som liker den zeroh! man blander i vann?? Har blitt avhengig av å ha d ved siden av meg hele tiden..Sinnsykt godt m begge smakene..Har oppi bare bittelitt..Mindre enn om man blader ett saftglass..Drikker i vertfall 5 flasker vann pr dag