Skravletråd

Klarte ikke la vær, jeg måtte kjøpe babydrøm bladet i dag :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Det har jeg og :p Syns de bladene er så fiine så har gledet meg til å kunne kjøpe det :D

Det har jeg og :p Syns de bladene er så fiine så har gledet meg til å kunne kjøpe det :D
For vi er jo gravide og per dags dato skal vi ha baby, så hvorfor ikke :P

For vi er jo gravide og per dags dato skal vi ha baby, så hvorfor ikke :p
Vi er jo det! :D Jeg bestilte time med jordmor i dag siden jeg likevell var på tråden :p Er så spemnnende og håper at tiden går fort fremover! :D

Vi er jo det! :D Jeg bestilte time med jordmor i dag siden jeg likevell var på tråden :p Er så spemnnende og håper at tiden går fort fremover! :D
Så spennende :D Jeg bestilte time til tidlig ul hos for 2 dager siden :P

Så spennende :D Jeg bestilte time til tidlig ul hos for 2 dager siden :p
Jeg og vil ha tidlig ul, men vet ikke hvem jeg skal ta kontakt med :( Bor på et lite sted så må sikkert reise et stykke, men det er verdt det! :)

Buksa og bh av :p rett ut i senga! Jeg er så trøtt, hele dagen..

❤️ Desember 2014 ❤️

En time til så er d av m både bukse og bh..Da er d boms ned i joggeboksa og sofaen:p
Hehe, beste tiden av dagen det ;)

❤️ Desember 2014 ❤️

Buksa og bh av :p rett ut i senga! Jeg er så trøtt, hele dagen..

❤️ Desember 2014 ❤️

Misunnelig! Her er jeg litt halvdårlig og skal i jobbintervju! Det er jo en perfekt kombinasjon! :(

Noen flere som liker den zeroh! man blander i vann?? Har blitt avhengig av å ha d ved siden av meg hele tiden..Sinnsykt godt m begge smakene..Har oppi bare bittelitt..Mindre enn om man blader ett saftglass..Drikker i vertfall 5 flasker vann pr dag

Da var begravelsen over og joggebuksa er på igjen. Veldig fin begravelse men herlighet så trist. Og sikkert ekstra sterkt med alle hormonene i tillegg.
Men er glad det er over. Jeg var helt sikker på at jeg kom til å kaste opp så hadde mest lyst å sitte bakerst så jeg kunne snike meg ut, men det var ikke aktuelt for familien, måtte sitte fremst, ergo helt umulig å kunne snike seg ut. Da var jeg nær å bare fortelle om tilstanden min for å få forståelse :p Men klarte meg gjennom hele sermonien og når jeg kom ut etterpå i frisk luft gikk det over.

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Godt å høre at det var en fin begravelse. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg er en idiot! Det snør så innmari så jeg skulle være snill med mannen å måke parkeringsplassen. 30 cm kram snø og 40 kvm. Dårlig idé for nå murrer det stygt i underlivet. Og jeg var nøye med å ikke ta i. Blir ikke mer snømåking på meg tror jeg

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gjeeesp! :P Tiden går så sakte så sakte! :P

babyjente 27 Juli ♡

Noen flere som liker den zeroh! man blander i vann?? Har blitt avhengig av å ha d ved siden av meg hele tiden..Sinnsykt godt m begge smakene..Har oppi bare bittelitt..Mindre enn om man blader ett saftglass..Drikker i vertfall 5 flasker vann pr dag
Kjøpte den istad! Gleder meg til å prøve :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Er roastbeef nei-mat???

Kom plutselig på nå at jeg har spist 3 snitter med roastbeef idag :eek::eek::eek:

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Back
Topp