Skravletråd

Sitter på flyet på vei hjem merker jeg har overanstrengt kroppen de siste dagene.. strekninger og muriinger til tusen og blir verre med en gang jeg beveger meg:/ i tillegg har jeg masse luft nå.mm jaja får bare holde det inne og håpe vi snart lander:P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sitter på flyet på vei hjem merker jeg har overanstrengt kroppen de siste dagene.. strekninger og muriinger til tusen og blir verre med en gang jeg beveger meg:/ i tillegg har jeg masse luft nå.mm jaja får bare holde det inne og håpe vi snart lander:P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Du får passe på å slappe ordentlig av når du kommer hjem :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Torsdag, snart helg og snart ny uke :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Var i byen istad og der kom det en mann med blindehund og jeg kjente tårene strømmet på :p begynte jo å gråte, haha. Venninna mi bare, kjære vene, er du gravid eller?

❤️ Desember 2014 ❤️

hehehe.

5 uker i dag etter EL wohooo :D
I går hadde jeg en på veldig mange måter skikkelig bra dag. Traff hyggelige folk, fikk jo litt trim med all den snømåkingen selv om jeg ble beymra over murringene etterpå. Men alt ser så langt vel ut :)

Tok et nytt magebilde i dag siden jeg har ukebyttedag og gikk på¨vekta for jeg skal heller veie meg på ukebyttedagen enn på mandager som normalt. Jeg har jammen gått ned litt noe som slett ikke er rart siden jeg ikke har lyst på noe mat :/

Jeg er jobb og sliter med å ikke brekke meg eller kaste opp... Jobber på sykehjem, mange rare lukter

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg er jobb og sliter med å ikke brekke meg eller kaste opp... Jobber på sykehjem, mange rare lukter

❤️ Desember 2014 ❤️

Åh nei :(

Jeg sleit skikkelig på bussen i går... Kom inn en småbarnsmor og hun luktet så surt :( Skikkelig gulp og jeg slet med å ikke lage grimaser rett og slett. Hun satte seg ved siden av meg og skulle helt til endestasjonen hun og. Fikk grøssninger nå!

I dag ska eg på åpen helsestasjon og be om råd i forhold til mat og ammeslutt og må jo selvfølgelig få målt og veid ho! Hehe :)

babyjente 27 Juli ♡

Åh nei :(

Jeg sleit skikkelig på bussen i går... Kom inn en småbarnsmor og hun luktet så surt :( Skikkelig gulp og jeg slet med å ikke lage grimaser rett og slett. Hun satte seg ved siden av meg og skulle helt til endestasjonen hun og. Fikk grøssninger nå!
Huff, det er bare helt grusomt når det skjer!! Jeg er dårlig på å skjule det, jeg greier ikke la vær å brekke meg..

❤️ Desember 2014 ❤️

I dag ska eg på åpen helsestasjon og be om råd i forhold til mat og ammeslutt og må jo selvfølgelig få målt og veid ho! Hehe :)

babyjente 27 Juli ♡
Morro :D Lykke til :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Ligger enda i senga jeg. Kjenner at jeg er så kvalm at om jeg reiser meg er det stor sannsynlighet for at jeg kaster opp :oops:

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

No har eg nettopp komt tilbake fra nav der eg sku søke om å overta far sin del av permisjonen, men eg hadde visst ikkje god nok legeærklering fra mannen sin lege.. argh... dette nav greiene e nåkke styr! :P

Her er det begravelse neste!

❤️ Desember 2014 ❤️

Back
Topp