Hihi kjapt tenktTok på meg solbrillene og snufsa litt mens jeg sa nei, jeg har mensen
Desember 2014
Taster på appen
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi kjapt tenktTok på meg solbrillene og snufsa litt mens jeg sa nei, jeg har mensen
Desember 2014
Taster på appen
Hehe, jaHihi kjapt tenkt
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen
Du får passe på å slappe ordentlig av når du kommer hjemSitter på flyet på vei hjem merker jeg har overanstrengt kroppen de siste dagene.. strekninger og muriinger til tusen og blir verre med en gang jeg beveger meg:/ i tillegg har jeg masse luft nå.mm jaja får bare holde det inne og håpe vi snart lander
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Skal jobbe i helgen men håper det er rolig på jobb♡Du får passe på å slappe ordentlig av når du kommer hjem
Desember 2014
Taster på appen
Var i byen istad og der kom det en mann med blindehund og jeg kjente tårene strømmet på begynte jo å gråte, haha. Venninna mi bare, kjære vene, er du gravid eller?
Desember 2014
Taster på appen
Åh neiJeg er jobb og sliter med å ikke brekke meg eller kaste opp... Jobber på sykehjem, mange rare lukter
Desember 2014
Taster på appen
Huff, det er bare helt grusomt når det skjer!! Jeg er dårlig på å skjule det, jeg greier ikke la vær å brekke meg..Åh nei
Jeg sleit skikkelig på bussen i går... Kom inn en småbarnsmor og hun luktet så surt Skikkelig gulp og jeg slet med å ikke lage grimaser rett og slett. Hun satte seg ved siden av meg og skulle helt til endestasjonen hun og. Fikk grøssninger nå!
Da får vi stå på Må finne navn ogNå mangler vi bare 169 innlegg før vi kan få skjult gruppe *gledes*
Morro Lykke tilI dag ska eg på åpen helsestasjon og be om råd i forhold til mat og ammeslutt og må jo selvfølgelig få målt og veid ho! Hehe
babyjente 27 Juli ♡
Oi det klarer vi vel i løpet av dagen??Nå mangler vi bare 169 innlegg før vi kan få skjult gruppe *gledes*