Skravletråd

200 innlegg i skravletråden wohooo

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

202 :P hehe neida.. Ka teller vi ned til egentlig? :P

babyjente 27 Juli ♡

Nå fikk jeg programmet for utdrikkningslaget, fy søren jeg kommer til så slite.. Vi skal gå 3 km og danse en dans på et studio og har drinksmaking osv :(

Du kan ikkje snakke med ei av de som arrangerer å ordne sånn at du må kjøre f.eks? :) når eg va på utdrikningslag med drinksmaking var det alkoholfrie og :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har ikke bil, den må mannen ha. Men det ordner seg nok, de er sikkert så fulle når det er drinker at de ikke merker noe

Jeg skal i to utdrikningslag nå fremover, datoene er fortsatt ikke satt så håper jeg er over 12 uker på vei, visst ikke kommer jeg til å slite med å holde det skjult :p

Nå fikk jeg programmet for utdrikkningslaget, fy søren jeg kommer til så slite.. Vi skal gå 3 km og danse en dans på et studio og har drinksmaking osv :(
Oi, hehe, når er dette?

Jeg skal i to utdrikningslag nå fremover, datoene er fortsatt ikke satt så håper jeg er over 12 uker på vei, visst ikke kommer jeg til å slite med å holde det skjult :p
Ja, jeg gruer meg skikkelig, desverre...

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Sitter på Gardemoen og skal hjem. Men flyet sim skulle gå kl22 har foreløbig ny tid 23.40..
Jeg er superkvalm og dødstrøtt allerede. Kommer til å bli ei hard arbeidshelg :/

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Er det mulig... Huff!! Tenk på deg selv du..

❤️ Desember 2014 ❤️

Ja, jeg gruer meg skikkelig, desverre...

❤️ Desember 2014 ❤️

Det skal virkelig ikke være enkelt.. sist ble jeg avslørt på jentetur, 10 av mine gode venninner og noen ikke så gode fikk da vite det.. Det var ikke akkurat veldig gøy da jeg mistet bare noen dager etterpå.. :( Noen hadde allerede rukket å sagt det videre til folk jeg kjente enda dårligere også.. Det gjorde situasjonen veldig mye vanskeligere..

Det skal virkelig ikke være enkelt.. sist ble jeg avslørt på jentetur, 10 av mine gode venninner og noen ikke så gode fikk da vite det.. Det var ikke akkurat veldig gøy da jeg mistet bare noen dager etterpå.. :( Noen hadde allerede rukket å sagt det videre til folk jeg kjente enda dårligere også.. Det gjorde situasjonen veldig mye vanskeligere..
Huff, det er ikke noe ålreit altså :(

❤️ Desember 2014 ❤️

Huff, det er ikke noe ålreit altså :(

❤️ Desember 2014 ❤️

Hele situasjonen ble bare veldig dum... Men vet hvertfall hvem jeg kan stole på denne gangen og hvem som ikke kommer til å få vite noe før det er absolutt nødvendig :p

Eg har lyst på ny mobiltelefon.. Syns samsung galaxy note 3 i rosa såg fin ut, noen som har testa den ut? :)

4+4 (eller 4+5 siden klokka er over 24) og jeg er helt i rute til der jeg skal være :)
1396570715773.jpg

ImageUploadedByBV Forum1396587664.466918.jpgskulle kanskje ventet med denne :) Jeg er egentlig 4+6 siden, men bare 2 dager over når jeg hadde eggløsning for uker siden så kan være egget festet seg to dager senere og :) Jeg er hvertfall Gravid :D Ville dere tatt en til til uka?

❤️ Desember 2014 ❤️

Og jeg husker veldig godt jeg hadde festesmerter, noe jeg nesten trodde var el, bare et par dager etter jeg hadde kartlagt el 18 mars. Jeg tror den stemmer og skal kose meg med at jeg er gravid!

I føge slike hcg tabeller kan jo variasjonen på hcg være enorm fra dame til dame så disse testene er jo bare "brukbar" om man følger gjennomsnittet.
Ta en ny om 3-4 dager kanskje.

Jeg tok mine 10dpo (3+3) og natt til 19dpo (4+5). Har en igjen som jeg tenker ta torsdag 25dpo (5+4) :)

Og jeg husker veldig godt jeg hadde festesmerter, noe jeg nesten trodde var el, bare et par dager etter jeg hadde kartlagt el 18 mars. Jeg tror den stemmer og skal kose meg med at jeg er gravid!
Du er absolutt gravid ja :) :)

Back
Topp