Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, hehe, når er dette?Nå fikk jeg programmet for utdrikkningslaget, fy søren jeg kommer til så slite.. Vi skal gå 3 km og danse en dans på et studio og har drinksmaking osv
Ja, jeg gruer meg skikkelig, desverre...Jeg skal i to utdrikningslag nå fremover, datoene er fortsatt ikke satt så håper jeg er over 12 uker på vei, visst ikke kommer jeg til å slite med å holde det skjult
Det skal virkelig ikke være enkelt.. sist ble jeg avslørt på jentetur, 10 av mine gode venninner og noen ikke så gode fikk da vite det.. Det var ikke akkurat veldig gøy da jeg mistet bare noen dager etterpå.. Noen hadde allerede rukket å sagt det videre til folk jeg kjente enda dårligere også.. Det gjorde situasjonen veldig mye vanskeligere..Ja, jeg gruer meg skikkelig, desverre...
Desember 2014
Taster på appen
Huff, det er ikke noe ålreit altsåDet skal virkelig ikke være enkelt.. sist ble jeg avslørt på jentetur, 10 av mine gode venninner og noen ikke så gode fikk da vite det.. Det var ikke akkurat veldig gøy da jeg mistet bare noen dager etterpå.. Noen hadde allerede rukket å sagt det videre til folk jeg kjente enda dårligere også.. Det gjorde situasjonen veldig mye vanskeligere..
Hele situasjonen ble bare veldig dum... Men vet hvertfall hvem jeg kan stole på denne gangen og hvem som ikke kommer til å få vite noe før det er absolutt nødvendigHuff, det er ikke noe ålreit altså
Desember 2014
Taster på appen
For en fin test4+4 (eller 4+5 siden klokka er over 24) og jeg er helt i rute til der jeg skal være
Vis vedlegget 56110
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen
Du er absolutt gravid jaOg jeg husker veldig godt jeg hadde festesmerter, noe jeg nesten trodde var el, bare et par dager etter jeg hadde kartlagt el 18 mars. Jeg tror den stemmer og skal kose meg med at jeg er gravid!