Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå med denne har vi 1926 så ja vi bør jo detOi det klarer vi vel i løpet av dagen??
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen
Er ikke det typisk?Stuptrøtt her og.. Prøvde å ta meg en kvil med frøkna, men ho hadde ingen plana om å sove
babyjente 27 Juli ♡
Har praksis i barnehage, og det er veldig gøy! Barna gir meg mye energi, men jeg kjenner jeg bruker den opp i løpet av dagenJeg og... Sliten av ingenting
Desember 2014
Taster på appen
Hoho. Har masse forslag (noen med dårlig humor)Da får vi stå på Må finne navn og
Desember 2014
Taster på appen
Jeg berget meg med nød og neppe. Det er ganske pinlig å innrømme det.. Følte at jeg mistet alt av folkeskikk bare med å sitte å grine på nesen for å ikke lage verre grimaserHuff, det er bare helt grusomt når det skjer!! Jeg er dårlig på å skjule det, jeg greier ikke la vær å brekke meg..
Desember 2014
Taster på appen
Må være verdens beste arbeidsplass så lenge gruppa og ledelsen fungererHar praksis i barnehage, og det er veldig gøy! Barna gir meg mye energi, men jeg kjenner jeg bruker den opp i løpet av dagen
Absolutt! Gleder meg til jeg skal ut i jobb til høsten! Det er en stor lykke å få jobbe med barnMå være verdens beste arbeidsplass så lenge gruppa og ledelsen fungerer
Er det ikke 3000??Nå med denne har vi 1926 så ja vi bør jo det
Er ikke det typisk?
Hoho. Har masse forslag (noen med dårlig humor)
Desemberbarn, Julegavene, Snøkrystallene, Juleverkstedet,
Jeg tror egentlig ikke jeg har så mange originale forslag
Det er det såklart. Aner ikke hvorfor jeg tenkte på 2000. TakkEr det ikke 3000??
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen
Jeg synes egentlig bare at desember 2014 er mer enn greit nok. Trenger vi noe mer?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app