Skravletråd

Du er absolutt gravid ja :) :)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
Mannen kaller meg forvirra, hormonell høne for jeg overtenker ALT! Herregud, det står jo gravid og jeg er helt sikkert bare noen dager kortere :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Man begynner jo å tenke med en gang.
Da jeg tok min i natt kom gravid opp ganske fort men den brukte evigheter på å bestemme ukene. Jeg tenker at jeg kanskje bikker mellom alle 3 mulige resultat og derfor den brukte så lang tid. Og mens jeg venta tenkte jeg at dersom 1-2 kommet drar jeg rett til legen i morgen tidlig og får målt hcg, og kommer 3+ er det sikkert tvillinger :p
Vi damer overtenker og analyserer det meste.

Bruker dere noe mer enn folat? Jeg bruker bare d, men kom til å tenke på om d er noe mer jeg burde ta? Legen sa at d var folat som var viktigst inntil jeg får vært på tidlig ul å sett hvor langt jeg er først og han får tatt alle blodprøver etter d..

Tok denne nå :p Når jeg så at du Twinkle hadde tatt din greide jeg ikke å holde meg lenger:p Er 3+6 i dag :)

IMAG1081_1.jpg

Bruker dere noe mer enn folat? Jeg bruker bare d, men kom til å tenke på om d er noe mer jeg burde ta? Legen sa at d var folat som var viktigst inntil jeg får vært på tidlig ul å sett hvor langt jeg er først og han får tatt alle blodprøver etter d..
Jeg tar de gravid tablettene fra lifeline :) Det er med omega3 tabletter og og to mineraltabletter, skal visst være alt man trenger :)

Hihi, så deilig å se :D Jeg ble som sagt mer bekymra av denne i dag :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Det trenger du ikke å bli :) Vi vet jo veldig godt st vi produserer hcg forskjellig og det er uansett snakk om bare noen dager :) Du er veldig gravid :D

Det trenger du ikke å bli :) Vi vet jo veldig godt st vi produserer hcg forskjellig og det er uansett snakk om bare noen dager :) Du er veldig gravid :D
Takk <3 Ja, jeg er gravid, sånn er det bare!

❤️ Desember 2014 ❤️

Dæven som d strakk seg i ene siden i natt..Bråvåknet av d til og meg..Ubehagelig, men tyder jo bare på at ting er i sving;)

Dæven som d strakk seg i ene siden i natt..Bråvåknet av d til og meg..Ubehagelig, men tyder jo bare på at ting er i sving;)
Ja det jobbes godt nede der. Her er det og voldsomt til riving og sliting og stikking innimellom.

Da har jeg fått time til tidlig ul! :D Å, som jeg gleder meg til å se lille! :D

Og så krysser jeg fingrene for at alt er bra <3

Da har jeg fått time til tidlig ul! :D Å, som jeg gleder meg til å se lille! :D
Jeg også bestilte nå, skal når jeg er 9+3, 28april.. 24 dager til ;) når skal du???

Sent from my iPad using BV Forum

I natt prøvde vi å skulle slutte med nattamming... D gikk heller dårligt... Komme t å amme te ho e 18!!

babyjente 27 Juli ♡

Hahah, det håper jeg ikke :D

❤️ Desember 2014 ❤️

Back
Topp