Mannen kaller meg forvirra, hormonell høne for jeg overtenker ALT! Herregud, det står jo gravid og jeg er helt sikkert bare noen dager kortereDu er absolutt gravid ja
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen
Desember 2014
Taster på appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen kaller meg forvirra, hormonell høne for jeg overtenker ALT! Herregud, det står jo gravid og jeg er helt sikkert bare noen dager kortereDu er absolutt gravid ja
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen
Jeg tar de gravid tablettene fra lifeline Det er med omega3 tabletter og og to mineraltabletter, skal visst være alt man trengerBruker dere noe mer enn folat? Jeg bruker bare d, men kom til å tenke på om d er noe mer jeg burde ta? Legen sa at d var folat som var viktigst inntil jeg får vært på tidlig ul å sett hvor langt jeg er først og han får tatt alle blodprøver etter d..
Juhu fineste testen ♡♡Tok denne nå Når jeg så at du Twinkle hadde tatt din greide jeg ikke å holde meg lenger Er 3+6 i dag
Vis vedlegget 56128
Hihi, så deilig å se Jeg ble som sagt mer bekymra av denne i dagTok denne nå Når jeg så at du Twinkle hadde tatt din greide jeg ikke å holde meg lenger Er 3+6 i dag
Vis vedlegget 56128
Det trenger du ikke å bli Vi vet jo veldig godt st vi produserer hcg forskjellig og det er uansett snakk om bare noen dager Du er veldig gravidHihi, så deilig å se Jeg ble som sagt mer bekymra av denne i dag
Desember 2014
Taster på appen
Takk <3 Ja, jeg er gravid, sånn er det bare!Det trenger du ikke å bli Vi vet jo veldig godt st vi produserer hcg forskjellig og det er uansett snakk om bare noen dager Du er veldig gravid
Ja det jobbes godt nede der. Her er det og voldsomt til riving og sliting og stikking innimellom.Dæven som d strakk seg i ene siden i natt..Bråvåknet av d til og meg..Ubehagelig, men tyder jo bare på at ting er i sving
Når skal du da?Da har jeg fått time til tidlig ul! Å, som jeg gleder meg til å se lille!
Jeg også bestilte nå, skal når jeg er 9+3, 28april.. 24 dager til når skal du???Da har jeg fått time til tidlig ul! Å, som jeg gleder meg til å se lille!
Når skal du da?
Desember 2014
Taster på appen
Skal 21. mai Da er jeg 10+4Jeg også bestilte nå, skal når jeg er 9+3, 28april.. 24 dager til når skal du???
Sent from my iPad using BV Forum
Hahaha, uffI natt prøvde vi å skulle slutte med nattamming... D gikk heller dårligt... Komme t å amme te ho e 18!!
babyjente 27 Juli ♡