Skravletråd

I dag kom kvalmen kasta på meg også.. Klarer ikke lukta av våte ullklær.. Pyton å ta ut av vaskemaskinen. I kveld blir det tv kveld og potetgull. Har også veldig lyst på brus, men har ikke drukket det siden nyttårsaften.. Så skal prøve å fortsette å være like flink ;-)

I dag kom kvalmen kasta på meg også.. Klarer ikke lukta av våte ullklær.. Pyton å ta ut av vaskemaskinen. I kveld blir det tv kveld og potetgull. Har også veldig lyst på brus, men har ikke drukket det siden nyttårsaften.. Så skal prøve å fortsette å være like flink ;-)
Huffda! Hørtes ikke noe godt ut :(

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Lite liv her i kveld :)

Vi begynte å se på en ny serie, american horror story, den ble fort skrudd av gitt :p Noe så skummelt!

❤️ Desember 2014 ❤️

hehe off.. eg e så redd av meg eg så nekter å se noenting som helst sånt noe :P

Her e d tomb raider på skjermen på kanal 5 :p

Jeg er så trøtt. Var en tung seinvakt idag. Venter bare på å få eldste datter i hus så jeg kan legge meg. Tidligvakt i morgen.

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Jeg er så trøtt. Var en tung seinvakt idag. Venter bare på å få eldste datter i hus så jeg kan legge meg. Tidligvakt i morgen.

Huffda, da får du legge deg snart :) Skal ha senvakt i morgen, spent på Hvorsan det går

❤️ Desember 2014 ❤️

Tidlig både lørdag og søndag her. Trur det blir tøffere enn seinvakt. Er mye tyngre fysisk og i tillegg er kvalmen værst tidlig morgen og i 11-12 tiden. Håper jeg klarer holde meg fra og kaste opp. Om jeg gjør det kommer alle til å skjønne det. Fordi jeg har akkurat vært sykemeldt og jeg er slutta å røyke :p

Tidlig både lørdag og søndag her. Trur det blir tøffere enn seinvakt. Er mye tyngre fysisk og i tillegg er kvalmen værst tidlig morgen og i 11-12 tiden. Håper jeg klarer holde meg fra og kaste opp. Om jeg gjør det kommer alle til å skjønne det. Fordi jeg har akkurat vært sykemeldt og jeg er slutta å røyke :p

Tror nok de skjønner det her og, nygift og ikke barn fra før :p Jeg måtte løpe ut av et pasientrom for å ikke kaste opp. Kjenner at jeg ikke orker å ha det sånn på hver tidligvakt.

Jobber du på sykehus/sykehjem?

❤️ Desember 2014 ❤️

Tror nok de skjønner det her og, nygift og ikke barn fra før :p Jeg måtte løpe ut av et pasientrom for å ikke kaste opp. Kjenner at jeg ikke orker å ha det sånn på hver tidligvakt.

Jobber du på sykehus/sykehjem?

❤️ Desember 2014 ❤️

Trur de fleste trur at vi er ferdige men kommer jo spørsmål innimellom om jeg kunne tenkt meg en til. Og da jeg ble sykemeldt var det ett par som spurte om jeg var gravid.

Jobber på sykehjem ja :)

Trur de fleste trur at vi er ferdige men kommer jo spørsmål innimellom om jeg kunne tenkt meg en til. Og da jeg ble sykemeldt var det ett par som spurte om jeg var gravid.

Jobber på sykehjem ja :)

Ja, det er vel det første man tror når damer blir sykemeldte :) På jobben min er de noen skikkelig sladrehanker, så vil holde det skjult så lenge som mulig :)

❤️ Desember 2014 ❤️

God morgen :) i dag var det min tur til å sove leeenge. Mannen min ville stå opp med guttungen. Men her ligger jeg da, lyyys våken helt siden 06.30...

♡ september 2014 ♡

God morgen :) i dag var det min tur til å sove leeenge. Mannen min ville stå opp med guttungen. Men her ligger jeg da, lyyys våken helt siden 06.30...

♡ september 2014 ♡
Jeg også har ligget våken etter dobesøk 05.45:pGa opp m å få sove igjen så sto opp i stedet

Vi våkna nettopp :P frøkna fikk pupp kun halv seks i natt :D

babyjente 27 Juli ♡

Kommer på jobb, såklart er det smitte her og på det rommet må jeg være pluss at jeg fikk utdelt de tyngste pasientene og det var ikke snakk om noe annet. Jeg måtte bare gå på do og gråte, er redd for at alt ikke er som det skal fra før av og når jeg kommer på jobb og blir tatt imot sånn gjør ikke det saken bedre. Kan ikke bare tiden gå fort til 22 april så jeg kan være meg selv igjen og vite at alt er bra.

❤️ Desember 2014 ❤️

Klemme på Twinkle... ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Kommer på jobb, såklart er det smitte her og på det rommet må jeg være pluss at jeg fikk utdelt de tyngste pasientene og det var ikke snakk om noe annet. Jeg måtte bare gå på do og gråte, er redd for at alt ikke er som det skal fra før av og når jeg kommer på jobb og blir tatt imot sånn gjør ikke det saken bedre. Kan ikke bare tiden gå fort til 22 april så jeg kan være meg selv igjen og vite at alt er bra.

❤️ Desember 2014 ❤️

Uff, det er ikke greit å ha det sånn :( Mange klemmer <3 Det går nok bra :)

Kan tenke meg dere er lei av min klaging :p Men ja, sånn er det når man blir så fryktelig bekymra! Skulle det komme noen og motbeviste hele greia

❤️ Desember 2014 ❤️

Æsj! Er på jobb og har matlaging i dag. Sliter med å ikke kaste opp... Tørr ikke spørre om hun jeg jobber med gidder og bytte da jeg allerede har utbrodert at jeg synes det luktet rart her når jeg kom i dag.

Heihei jenter, har ikke vært så aktiv i denne tråden men er med altså ;) Var hos legen idag og tok celleprøve, blæh!! Hater det. Og så er jeg så kvalm i tillegg, ble ikke akkurat bedre... Var bekymret for at han skulle opp og pirke inni der mtp SA, men han forsikret meg om at det var helt trygt. Har ikke blødd noe så det er bra:) Eller er det digg med helg!! Hva skal dere ut på?

Så rart at legen tok celleprøver når du er gravid.
Fastlegen min sier at dette frarådes.

Det hadde noe med økt celledeling å gjøre så det er stor sjanse for at prøven blir feil.
(og det brevet er ikke oe kult å få)
Jeg tar celleprøve årlig og får like hetta hver gang jeg får brev om at ujevn celledeling er funnet. Men jeg har vært heldig og prøvene har alltid vært feil pga dårlig testtaking.

❤️ Desember 2014 ❤️

Da ville jeg heller sagt i fra på jobb slik at de kan tilpasse arbeidet for deg.
Smitte og tunge løft som feks ved morgenstell er ikke akkurat bra for deg.
Men hvis du MÅTTE være der høres det nesten ut som om du ikke er den eneste gravide der og da bør du hvertfall si fra så snart som mulig slik at du ikke blir overkjørt fordi de evt prøver å tilpasse til noen andre.

Back
Topp