Skravletråd

Ja dere fåt skravle i vei!! :) jeg for min del går å legger meg nå. Sovnet på sofaen og mannen va meg legge meg i senga. Han er redd for ryggen min. :)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Ja dere fåt skravle i vei!! :) jeg for min del går å legger meg nå. Sovnet på sofaen og mannen va meg legge meg i senga. Han er redd for ryggen min. :)

Legg deg og slapp av du :) jeg kom nettopp hjem fra jobb så er det ikke kvelden helt enda :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Legg deg og slapp av du :) jeg kom nettopp hjem fra jobb så er det ikke kvelden helt enda :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Hadde tidligvakt idag og dro rett i bursdag etterpå. Kom hjem i 7 tiden. Dvs 12 timer på farta. Tidligvakt i morgen og. Mandag er det fri og eneste jeg skal gjøre da er å ringe og bestille legetime :)

Hadde tidligvakt idag og dro rett i bursdag etterpå. Kom hjem i 7 tiden. Dvs 12 timer på farta. Tidligvakt i morgen og. Mandag er det fri og eneste jeg skal gjøre da er å ringe og bestille legetime :)

Nå må du ikke slite deg helt ut! Pass på deg selv og spira :) Vet selv hvor sliten kan være etter tidligvakt :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Så rart at legen tok celleprøver når du er gravid.
Fastlegen min sier at dette frarådes.

Det hadde noe med økt celledeling å gjøre så det er stor sjanse for at prøven blir feil.
(og det brevet er ikke oe kult å få)
Jeg tar celleprøve årlig og får like hetta hver gang jeg får brev om at ujevn celledeling er funnet. Men jeg har vært heldig og prøvene har alltid vært feil pga dårlig testtaking.

Ja jeg er så redd jeg får falsk positiv nå!!:( Fikk ingen blødning etterpå så det er jo iallefall bra! Har tatt 1 gang i året i 4 år, fikk 2 med unormal celledeling og så en ok. Bodde et par år i utlandet så gjorde det der og det ble ikke registrert i norge så gjett om jeg fikk 200 i puls når et brev fra kreftregisteret kom om at jeg hadde økt fare for livmorhalskreft!! Men det var bare standard brev hvis du er med i screening vistnok- puuh!

Håååper håper denne er negativ for det er så ubehagelig å ta den testen!! Legen sa det var stor uenighet blant om dette men at han anbefalte test..

Sent from my iPhone using BV Forum

Graviditetshormoner e ikkje alltid greit.. Såg på en mann fire koner på tlc i kveld, d var så trist at eg bare gråt og gråt.. Hehe... Godt mannen e på pcrommet! :P

babyjente 27 Juli ♡

Da drar jeg på jobb og slik ser dagens matpakke ut
1396760099508.jpg

Sånn blir det når man er nygravid, litt småkvalm om morgenen og har ingen peiling på hva man har lyst på kl11 eller hvor sulten man er da :p

Ha en fin dag jenter :)

Da drar jeg avgårde på jobb :) verker så i det ene øret og småtett i nesa.. Kan ikke huske sist jeg hadde øreverk

❤️ Desember 2014 ❤️

Og hver morgen er jeg lys våken 7 og klar for å starte dagen, men i dag, når jeg begynner 8 greier jeg jo omtrent ikke å komme meg opp :p tror jeg var for langt inni drømmeland

❤️ Desember 2014 ❤️

Da drar jeg på jobb og slik ser dagens matpakke ut
Vis vedlegget 56314

Sånn blir det når man er nygravid, litt småkvalm om morgenen og har ingen peiling på hva man har lyst på kl11 eller hvor sulten man er da :p

Ha en fin dag jenter :)

:D Ha en fin vakt.

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Og hver morgen er jeg lys våken 7 og klar for å starte dagen, men i dag, når jeg begynner 8 greier jeg jo omtrent ikke å komme meg opp :p tror jeg var for langt inni drømmeland

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg er på samme stadium. :p

Tror jeg må fortelle om spira til mamma etterpå, jeg har veldig lyst å ta HCG prøve, og mamma er såklart legesekretær på legekontoret mitt :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Åååh... her hadde jeg nettopp en åpenbaring. Jeg har ikke lenger guttefølelse og har vel ikke hatt det på en uke. Og dersom det er jente har vi funnet navnet hennes. ♡♡♡ Det bare sa klikk! :)

Jeg som skulle se an personen først. :p

Åååh... her hadde jeg nettopp en åpenbaring. Jeg har ikke lenger guttefølelse og har vel ikke hatt det på en uke. Og dersom det er jente har vi funnet navnet hennes. ♡♡♡ Det bare sa klikk! :)

Åååå så koselig <3

❤️ Desember 2014 ❤️

Chihaya: Så koselig ❤️

Twinkle: Den er lei... Sånn generelt. Tror ikke jeg hadde likt det. Veldig lite sted?

Hmmmm. Føler puppene mine ikke er så store/ømme i dag. Er det flere som føler det? Blir bekymret med en gang vettu... :/

Jeg har lyst å bytte lege.. Noen som vet hvor fort det går?

❤️ Desember 2014 ❤️

Chihaya: Så koselig ❤️

Twinkle: Den er lei... Sånn generelt. Tror ikke jeg hadde likt det. Veldig lite sted?

Hmmmm. Føler puppene mine ikke er så store/ømme i dag. Er det flere som føler det? Blir bekymret med en gang vettu... :/

Hei. Har vært beskymret i flere dager pga det jeg og. Men de går litt opp og ned i ømhet her så tror det er helt normalt;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hvis du bytte lege no, kan du gå til den nye legen i mai :)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp