Skravletråd

2488 inlegg!

Just sayin' :D

Jippi!!

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Hvordan går det med dere i kveld ? :D

❤️ Desember 2014 ❤️

Hvordan går det med dere i kveld ? :D

❤️ Desember 2014 ❤️

Går veldig bra :D Digg med fri og gleder meg veldig til lørdagssnop ;) Håper bare magen samarbeider :) Der da? :)

Går veldig bra :D Digg med fri og gleder meg veldig til lørdagssnop ;) Håper bare magen samarbeider :) Der da? :)
Så deilig :D Her er det bare 1 time igjen på jobb, ryggen sier godt ifra i kveld og spira lager mageuro men det er bare deilig :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Eg sitter å ammer for å få frøkna i seng.. :P glede meg t å lage noe god mat og glo tv! :p

babyjente 27 Juli ♡

Så deilig :D Her er det bare 1 time igjen på jobb, ryggen sier godt ifra i kveld og spira lager mageuro men det er bare deilig :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Vært mange tunge løft i dag? :/ Her er det magevondt etter nachosen vi spiste til kvelds..

Vært mange tunge løft i dag? :/ Her er det magevondt etter nachosen vi spiste til kvelds..
Ja, det har vært det altså. Vurderte å si det til en istad, men det gjorde jeg forrige gang da jeg mista og plutselig visste alle det og gratulerte meg men da hadde jeg allerede mista, det var tøft så da prøver jeg heller å lure meg til å gå to og to i de tyngste stell :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Ja, det har vært det altså. Vurderte å si det til en istad, men det gjorde jeg forrige gang da jeg mista og plutselig visste alle det og gratulerte meg men da hadde jeg allerede mista, det var tøft så da prøver jeg heller å lure meg til å gå to og to i de tyngste stell :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Dumt at det blir sånn :/ Forstår godt at du ikke vil si det da når det ble sånn sist. Du får prøve å lure deg til det :p Også må du tenke på deg selv og spiren :)

Dumt at det blir sånn :/ Forstår godt at du ikke vil si det da når det ble sånn sist. Du får prøve å lure deg til det :p Også må du tenke på deg selv og spiren :)
Ja jeg gjør det :) så fort vi har vært på ul og sett hjerte så skal jeg snakke med legen og høre hva som lønner seg for meg :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Ja jeg gjør det :) så fort vi har vært på ul og sett hjerte så skal jeg snakke med legen og høre hva som lønner seg for meg :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Lurt :) Tenk, det er ikke lenge til du skal på ul :o Tiden kommer til å gå fort (forhåpentligvis) :)

Lurt :) Tenk, det er ikke lenge til du skal på ul :o Tiden kommer til å gå fort (forhåpentligvis) :)
Nei, det er ikke lenge til!! Til tirsdag er det bare to uker! :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Nei, det er ikke lenge til!! Til tirsdag er det bare to uker! :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Så gøy :) Jeg gleder meg til jeg og skal :) Tror det er betryggende og helt fantastisk å få se et bankende hjerte <3

Her er det pc kveld og jeg vurderer om jeg skal spille litt Final Fantasy. Gubben driver å hinter om at det burde jeg begynne med.

Ellers er formen i dag upåklagelig.
Ingen kvalme, masse energi. litt murringer men ingen som plager meg og apetitten har vært upåklagelig i dag :D

Spist en skive til frokost sammen med juice og vitaminene mine, en sjokolade til mellommåltid, to skiver til lunsj og en salat til middag. :) Når jeg skrev det ned så innser jeg at jeg er skrekkelig småspist :eek: Umulig å forstå at jeg har 5 kg for mye :confused:

oooh i dag var jeg forresten inne i byen å tuslet i butikker. Kjøpte nye gardiner og det ble en tur både på barnas hus for å sniktitte og på HM for å se om mammakolleksjonen var noe. Det var den ikke :p
Heldigvis ser det ikke ut til at jeg trenger det enda :) Må være eneste fordelen med å ha noen kilo ekstra. Litt fra eller til det merkes ikke så er jeg heldig kan jeg skjule det ganske lenge :D

Nå mangler vi 445 innlegg.. Hvorfort skal vi klare det da? :D

Det må vi få til :D

❤️ Desember 2014 ❤️

Back
Topp