Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går veldig bra Digg med fri og gleder meg veldig til lørdagssnop Håper bare magen samarbeider Der da?Hvordan går det med dere i kveld ?
Desember 2014
Taster på appen
Så deilig Her er det bare 1 time igjen på jobb, ryggen sier godt ifra i kveld og spira lager mageuro men det er bare deiligGår veldig bra Digg med fri og gleder meg veldig til lørdagssnop Håper bare magen samarbeider Der da?
Vært mange tunge løft i dag? :/ Her er det magevondt etter nachosen vi spiste til kvelds..Så deilig Her er det bare 1 time igjen på jobb, ryggen sier godt ifra i kveld og spira lager mageuro men det er bare deilig
Desember 2014
Taster på appen
Ja, det har vært det altså. Vurderte å si det til en istad, men det gjorde jeg forrige gang da jeg mista og plutselig visste alle det og gratulerte meg men da hadde jeg allerede mista, det var tøft så da prøver jeg heller å lure meg til å gå to og to i de tyngste stellVært mange tunge løft i dag? :/ Her er det magevondt etter nachosen vi spiste til kvelds..
Dumt at det blir sånn :/ Forstår godt at du ikke vil si det da når det ble sånn sist. Du får prøve å lure deg til det Også må du tenke på deg selv og spirenJa, det har vært det altså. Vurderte å si det til en istad, men det gjorde jeg forrige gang da jeg mista og plutselig visste alle det og gratulerte meg men da hadde jeg allerede mista, det var tøft så da prøver jeg heller å lure meg til å gå to og to i de tyngste stell
Desember 2014
Taster på appen
Ja jeg gjør det så fort vi har vært på ul og sett hjerte så skal jeg snakke med legen og høre hva som lønner seg for megDumt at det blir sånn :/ Forstår godt at du ikke vil si det da når det ble sånn sist. Du får prøve å lure deg til det Også må du tenke på deg selv og spiren
Lurt Tenk, det er ikke lenge til du skal på ul Tiden kommer til å gå fort (forhåpentligvis)Ja jeg gjør det så fort vi har vært på ul og sett hjerte så skal jeg snakke med legen og høre hva som lønner seg for meg
Desember 2014
Taster på appen
Nei, det er ikke lenge til!! Til tirsdag er det bare to uker!Lurt Tenk, det er ikke lenge til du skal på ul Tiden kommer til å gå fort (forhåpentligvis)
Så gøy Jeg gleder meg til jeg og skal Tror det er betryggende og helt fantastisk å få se et bankende hjerte <3Nei, det er ikke lenge til!! Til tirsdag er det bare to uker!
Desember 2014
Taster på appen