Skravletråd

Chihaya: Så koselig ❤️

Twinkle: Den er lei... Sånn generelt. Tror ikke jeg hadde likt det. Veldig lite sted?

Hmmmm. Føler puppene mine ikke er så store/ømme i dag. Er det flere som føler det? Blir bekymret med en gang vettu... :/

Sent from my iPhone using BV Forum
Av ogpå her og :)

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Jeg har lyst å bytte lege.. Noen som vet hvor fort det går?

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Fra den første måneden etter. Vær obs på at det kan gå intill 14 dager etter det igjen før legekontoret blir informert.

Fra den første måneden etter. Vær obs på at det kan gå intill 14 dager etter det igjen før legekontoret blir informert.

Da er det lite vits :) Ville jo til legen i morgen :p da tror jeg bare jeg dropper hele legen :)

❤️ Desember 2014 ❤️

;p

Ser den :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har allerede spist 2 måltider allerede og stod opp kl.08!!! Kvalmefølelse idag som blir bedre med mat. Selv om jeg er mett.. Æææ. Andre som har det sånn?

Chihaya: Så koselig ❤️

Twinkle: Den er lei... Sånn generelt. Tror ikke jeg hadde likt det. Veldig lite sted?

Hmmmm. Føler puppene mine ikke er så store/ømme i dag. Er det flere som føler det? Blir bekymret med en gang vettu... :/

Jeg har ømmere pupper på kvelden også er de ganske normale på morgenen :p

Jeg og merker mer på kvelden :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Hvorfor er det sånn igrunnen? :p

Jeg vet ikke! Snakket litt med venninnen min skal ha baby snart og hun sa at hun såvidt merket litt i puppene, ellers kom resten av symptomer i uke 16. Og mamma da at hadde ikke hun fått mage hadde hun aldri trodd hun var gravid Pga symptomene ikke var å finne :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Hmm... Her merker jeg nesten ingenting tidlig på dag, nesten presis kl 20.00 får jeg vondt i magen og blir kjempeoppblåst :p Puppene blir gradvis verre utover dagen :p

Meg og mannen drømte oss bort i går, når han skal i permisjon ville vi reise noen uker til Thailand med lillegull <3

❤️ Desember 2014 ❤️

Meg og mannen drømte oss bort i går, når han skal i permisjon ville vi reise noen uker til Thailand med lillegull <3

❤️ Desember 2014 ❤️

Så utrolig deilig det hørtest ut! :) Sikkert veldig fint å bruke permisjonen til litt reising :)

Nå er vi bare 265 innlegg unna skjult gruppe :D Greier vi det i løpet av dagen? :p

Spent på hvor mange julaften babyer det blir :) Mannen min har bursdag den dagen så jeg vil absolutt ikke få den dagen :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Spent på hvor mange julaften babyer det blir :) Mannen min har bursdag den dagen så jeg vil absolutt ikke få den dagen :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Spørst hvor lenge babyen venter med å komme her :) Har mye heller lyst til å ha babyen i armene mine på julaften enn å ligge på sykehuset med rier :p Men det er ikke noe man kan bestemme og barnet er hjertelig velkommen når det er klart :)

Det å gå på overtid, er det arvelig? Jeg selv er førstefødte og kom 3 uker før tiden :) Er sannsynligheten da større for at jeg og føder før termin enn på overtid?

Det å gå på overtid, er det arvelig? Jeg selv er førstefødte og kom 3 uker før tiden :) Er sannsynligheten da større for at jeg og føder før termin enn på overtid?
Det lurer jeg og på. Er også født 3 uker før :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Back
Topp