Skravletråd

Har hørt litt forskjellig.. Noen sier at både svangerskap og fødsel kan gå i arv, men så er det andre som sier at det bare er tilfeldigheter :) Det sies vel også at rundt 60%-70% av førstegangsfødende føder på overtid :)

Mamma fikk meg på termin, eg gikk ei uke øve termin :)

babyjente 27 Juli ♡

Har dere noen planer idag da jenter? Jeg klarer ikke å ikke tenke på spira, og får besøk av mamma senere. Så er redd jeg ikke klarer å holde meg! Hehe.. har dere fortalt det til noen?

♡ desember 2014 ♡

Har dere noen planer idag da jenter? Jeg klarer ikke å ikke tenke på spira, og får besøk av mamma senere. Så er redd jeg ikke klarer å holde meg! Hehe.. har dere fortalt det til noen?

♡ desember 2014 ♡
I kveld skal jeg besøke ei venninne som nettopp har flytta inn i enebolig :) Har ikke fortalt det til noen enda, men vet ikke hvor lenge jeg greier å holde meg :p

Så koselig å ut å lufte seg litt da:) nei det er vanskelig å holde hemmelig, det er jo så stort!! :)

♡ desember 2014 ♡

Sagt det til de fleste eg :P hehe

babyjente 27 Juli ♡

Men jeg syns det er så vanskelig å vite hvordan man skal si det også :p Syns sånt ofte blir litt kleint :p

Til dere som venter nr 2, skal dere ha søskenvogn? Her blir det 2 år mellom barna, men usikker på behovet for søskenvogn. Det holder kansje med ståbrett, men ser at det kan bli ganske utfordrende:)

Men jeg syns det er så vanskelig å vite hvordan man skal si det også :p Syns sånt ofte blir litt kleint :p
Synes jeg og :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Blir sikkert lettere etterhvert som man blir vant med det selv :)
Ja, det tror jeg. Når vi vet at det er liv der :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Hvorfor er det sånn igrunnen? :p
Kroppen jobber vel hardere når vi slapper av. Altså energien må fordeles og hormonene gjør sitt :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hjelpes.. Trøtten tok meg så mannen tok med Lille ut for å leke.
Hva tror dere skjer når jeg legger meg nedpå..

Ikke snakk om at jeg får sove. men sååå trøtt.

Så typisk! Snill mann du har som gir deg muligheten til å slappe av hvertfall :) Hjelper ofte det og :)

Jeg hadde sovna tvert :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Back
Topp