Mannen kaller meg forvirra, hormonell høne for jeg overtenker ALT! Herregud, det står jo gravid og jeg er helt sikkert bare noen dager kortereDu er absolutt gravid ja![]()
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen![]()
Taster på appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen kaller meg forvirra, hormonell høne for jeg overtenker ALT! Herregud, det står jo gravid og jeg er helt sikkert bare noen dager kortereDu er absolutt gravid ja![]()
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen![]()
Jeg tar de gravid tablettene fra lifelineBruker dere noe mer enn folat? Jeg bruker bare d, men kom til å tenke på om d er noe mer jeg burde ta? Legen sa at d var folat som var viktigst inntil jeg får vært på tidlig ul å sett hvor langt jeg er først og han får tatt alle blodprøver etter d..
Juhu fineste testen ♡♡Tok denne nåNår jeg så at du Twinkle hadde tatt din greide jeg ikke å holde meg lenger
Er 3+6 i dag
Vis vedlegget 56128
Hihi, så deilig å seTok denne nåNår jeg så at du Twinkle hadde tatt din greide jeg ikke å holde meg lenger
Er 3+6 i dag
Vis vedlegget 56128
Det trenger du ikke å bliHihi, så deilig å seJeg ble som sagt mer bekymra av denne i dag
Desember 2014
Taster på appen![]()
Takk <3 Ja, jeg er gravid, sånn er det bare!Det trenger du ikke å bliVi vet jo veldig godt st vi produserer hcg forskjellig og det er uansett snakk om bare noen dager
Du er veldig gravid
![]()
Ja det jobbes godt nede der. Her er det og voldsomt til riving og sliting og stikking innimellom.Dæven som d strakk seg i ene siden i natt..Bråvåknet av d til og meg..Ubehagelig, men tyder jo bare på at ting er i sving![]()
Når skal du da?Da har jeg fått time til tidlig ul!Å, som jeg gleder meg til å se lille!
![]()
Jeg også bestilte nå, skal når jeg er 9+3, 28april.. 24 dager tilDa har jeg fått time til tidlig ul!Å, som jeg gleder meg til å se lille!
![]()
Når skal du da?
Desember 2014
Taster på appen![]()
Skal 21. maiJeg også bestilte nå, skal når jeg er 9+3, 28april.. 24 dager tilnår skal du???
Sent from my iPad using BV Forum
Hahaha, uffI natt prøvde vi å skulle slutte med nattamming... D gikk heller dårligt... Komme t å amme te ho e 18!!
babyjente 27 Juli ♡