Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå med denne har vi 1926 så ja vi bør jo detOi det klarer vi vel i løpet av dagen??
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen![]()
Er ikke det typisk?Stuptrøtt her og.. Prøvde å ta meg en kvil med frøkna, men ho hadde ingen plana om å sove
babyjente 27 Juli ♡
Har praksis i barnehage, og det er veldig gøy! Barna gir meg mye energi, men jeg kjenner jeg bruker den opp i løpet av dagenJeg og... Sliten av ingenting
Desember 2014
Taster på appen![]()
Hoho. Har masse forslag (noen med dårlig humor)Da får vi stå påMå finne navn og
Desember 2014
Taster på appen![]()
Jeg berget meg med nød og neppe. Det er ganske pinlig å innrømme det.. Følte at jeg mistet alt av folkeskikk bare med å sitte å grine på nesen for å ikke lage verre grimaserHuff, det er bare helt grusomt når det skjer!! Jeg er dårlig på å skjule det, jeg greier ikke la vær å brekke meg..
Desember 2014
Taster på appen![]()
Må være verdens beste arbeidsplass så lenge gruppa og ledelsen fungererHar praksis i barnehage, og det er veldig gøy! Barna gir meg mye energi, men jeg kjenner jeg bruker den opp i løpet av dagen![]()
Absolutt! Gleder meg til jeg skal ut i jobb til høsten!Må være verdens beste arbeidsplass så lenge gruppa og ledelsen fungerer![]()
Er det ikke 3000??Nå med denne har vi 1926 så ja vi bør jo det![]()
Er ikke det typisk?![]()
Hoho. Har masse forslag (noen med dårlig humor)
Desemberbarn, Julegavene, Snøkrystallene, Juleverkstedet,
Jeg tror egentlig ikke jeg har så mange originale forslag![]()
Det er det såklart. Aner ikke hvorfor jeg tenkte på 2000. TakkEr det ikke 3000??
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen![]()
Jeg synes egentlig bare at desember 2014 er mer enn greit nok. Trenger vi noe mer?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app