Lykke til på jobbintervju! Tvi tviMisunnelig! Her er jeg litt halvdårlig og skal i jobbintervju! Det er jo en perfekt kombinasjon!
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til på jobbintervju! Tvi tviMisunnelig! Her er jeg litt halvdårlig og skal i jobbintervju! Det er jo en perfekt kombinasjon!
Jeg har regnet med det er fy fy ? Nå ble jeg usikker!!Er roastbeef nei-mat???
Kom plutselig på nå at jeg har spist 3 snitter med roastbeef idag
Taster på appen
Jeg syns den er kjempe godKjøpte den istad! Gleder meg til å prøve
Desember 2014
Taster på appen
Hvem smak har du prøvd da?Jeg syns den er kjempe god
Er roastbeef nei-mat???
Kom plutselig på nå at jeg har spist 3 snitter med roastbeef idag
Taster på appen
Den var veldig råSå lenge den e rosa e den fy-fy har eg hørt, men en dag e nok ikkje så farlig?
babyjente 27 Juli ♡
Sånn er jeg og, glemmer når jeg skal spise. Nå er jeg flink da Men husk, du har spist roastbiff en gang og tviler på det har gjort noe som helst, alt med måteDen var veldig rå
Uff ikke bra.. jaja kan ikke gjøre så mye med det nå. Må bare håpe det går bra. Skjønner ikke hvordan det går ann. Graviditeten er jo det som står i hodet mitt hvert eneste minutt, men tydligvis glemt det øyeblikket jeg henta meg og spiste mat. :/
Taster på appen
Begge typeneHvem var d du prøvde nå da? Akkurat i skrivende stund har jeg den med granateple og blåbærHvem smak har du prøvd da?
Desember 2014
Taster på appen
Den var veldig rå
Uff ikke bra.. jaja kan ikke gjøre så mye med det nå. Må bare håpe det går bra. Skjønner ikke hvordan det går ann. Graviditeten er jo det som står i hodet mitt hvert eneste minutt, men tydligvis glemt det øyeblikket jeg henta meg og spiste mat. :/
Taster på appen
Det er den jeg har kjøpt elsker granateple!Begge typeneHvem var d du prøvde nå da? Akkurat i skrivende stund har jeg den med granateple og blåbær
Jeg også er litt sånn... Men denne måtte jeg jeg har aldri likt saft, ikke engang da jeg var liten. men nå fryser jeg helt sykt på saft?? Er det muligJeg er igrunn litt misunnelig for det satses på så mange spennede smaker i bla saft, men alle er med kunstig søtning og det er altså det største fy ordet her i heimen, men jeg har føstehånds erfaring om hvor forferdelig kunstig søtning er for kroppen så det kjøpes ikke inn med mindre vi venter diabetikere på besøk.
Skal man ha saft uten kunstig søtning finnes det to alternativer og et er litt for dårlig.
Det sagt jeg dømmer ingen for å kjøpe det
Takk Gikk ganske bra, håper jegLykke til på jobbintervju! Tvi tvi
Taster på appen
Håper du får denTakk Gikk ganske bra, håper jeg
Håper jeg får en eller annen jobb Vet ikke om det var den jeg hadde mest lyst på, men tar imot alle tilbud med åpne armerHåper du får den
Desember 2014
Taster på appen
Jeg heller liker ikke sånne typer egentlig, men den typen som zeroh! Smaker himmelsk..Pluss at m den så er d bare bitte litt som skal til ellers blir smaken alt for sterkJeg er igrunn litt misunnelig for det satses på så mange spennede smaker i bla saft, men alle er med kunstig søtning og det er altså det største fy ordet her i heimen, men jeg har føstehånds erfaring om hvor forferdelig kunstig søtning er for kroppen så det kjøpes ikke inn med mindre vi venter diabetikere på besøk.
Skal man ha saft uten kunstig søtning finnes det to alternativer og et er litt for dårlig.
Det sagt jeg dømmer ingen for å kjøpe det
Haha hva sa du da??Var i byen istad og der kom det en mann med blindehund og jeg kjente tårene strømmet på begynte jo å gråte, haha. Venninna mi bare, kjære vene, er du gravid eller?
Desember 2014
Taster på appen
Tok på meg solbrillene og snufsa litt mens jeg sa nei, jeg har mensenHaha hva sa du da??
Taster på appen