Skravletråd

Misunnelig! Her er jeg litt halvdårlig og skal i jobbintervju! Det er jo en perfekt kombinasjon! :(
Lykke til på jobbintervju! Tvi tvi :) :)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Er roastbeef nei-mat???

Kom plutselig på nå at jeg har spist 3 snitter med roastbeef idag :eek::eek::eek:

Jeg har regnet med det er fy fy ? Nå ble jeg usikker!!

❤️ Desember 2014 ❤️

Er roastbeef nei-mat???

Kom plutselig på nå at jeg har spist 3 snitter med roastbeef idag :eek::eek::eek:

Så lenge den e rosa e den fy-fy har eg hørt, men en dag e nok ikkje så farlig? :)

babyjente 27 Juli ♡

Så lenge den e rosa e den fy-fy har eg hørt, men en dag e nok ikkje så farlig? :)

babyjente 27 Juli ♡
Den var veldig rå :eek:
Uff ikke bra.. jaja kan ikke gjøre så mye med det nå. Må bare håpe det går bra. Skjønner ikke hvordan det går ann. Graviditeten er jo det som står i hodet mitt hvert eneste minutt, men tydligvis glemt det øyeblikket jeg henta meg og spiste mat. :/

Uff ikke bra.. jaja kan ikke gjøre så mye med det nå. Må bare håpe det går bra. Skjønner ikke hvordan det går ann. Graviditeten er jo det som står i hodet mitt hvert eneste minutt, men tydligvis glemt det øyeblikket jeg henta meg og spiste mat. :/

Sånn er jeg og, glemmer når jeg skal spise. Nå er jeg flink da :) Men husk, du har spist roastbiff en gang og tviler på det har gjort noe som helst, alt med måte :D

❤️ Desember 2014 ❤️

Da skulle du sett meg i går i selskap. På bordet var snitter med reker, roastbiff, okserull og røkelaks :/
Morfar lurte litt på hvorfor jeg kun forsynte meg av en med reker (under tvil) og en okserull. :p
Ble jo ikke noe bedre av at jeg drakk bare halve koppen kaffe :p

Begge typene:)Hvem var d du prøvde nå da? Akkurat i skrivende stund har jeg den med granateple og blåbær
Det er den jeg har kjøpt :) elsker granateple!

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg er igrunn litt misunnelig for det satses på så mange spennede smaker i bla saft, men alle er med kunstig søtning og det er altså det største fy ordet her i heimen, men jeg har føstehånds erfaring om hvor forferdelig kunstig søtning er for kroppen så det kjøpes ikke inn med mindre vi venter diabetikere på besøk.
Skal man ha saft uten kunstig søtning finnes det to alternativer og et er litt for dårlig.

Det sagt jeg dømmer ingen for å kjøpe det :)

Jeg er igrunn litt misunnelig for det satses på så mange spennede smaker i bla saft, men alle er med kunstig søtning og det er altså det største fy ordet her i heimen, men jeg har føstehånds erfaring om hvor forferdelig kunstig søtning er for kroppen så det kjøpes ikke inn med mindre vi venter diabetikere på besøk.
Skal man ha saft uten kunstig søtning finnes det to alternativer og et er litt for dårlig.

Jeg også er litt sånn... Men denne måtte jeg :) jeg har aldri likt saft, ikke engang da jeg var liten. men nå fryser jeg helt sykt på saft?? Er det mulig

❤️ Desember 2014 ❤️

Håper du får den :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Håper jeg får en eller annen jobb :p Vet ikke om det var den jeg hadde mest lyst på, men tar imot alle tilbud med åpne armer :D

Jeg heller liker ikke sånne typer egentlig, men den typen som zeroh! Smaker himmelsk..Pluss at m den så er d bare bitte litt som skal til ellers blir smaken alt for sterk:)

Jeg måtte sende mannen på Rema etter sylteagurk nå i kveld, jeg som ikke er så glad i det syns det smakte helt fantastisk! Alt man skal få lyst på :p Leverpostei og sylteagurk blir nå mine nye bestevenner. Skal dere se Truls oppdrag hurtigruten i kveld? Gleder meg sånn til den episoden, for jeg syns lofoten og vesterålen er nydelig. Er der på ferie hver sommer :)

Var i byen istad og der kom det en mann med blindehund og jeg kjente tårene strømmet på :p begynte jo å gråte, haha. Venninna mi bare, kjære vene, er du gravid eller?

❤️ Desember 2014 ❤️

Var i byen istad og der kom det en mann med blindehund og jeg kjente tårene strømmet på :p begynte jo å gråte, haha. Venninna mi bare, kjære vene, er du gravid eller?

❤️ Desember 2014 ❤️

Haha hva sa du da??

Haha hva sa du da??

Tok på meg solbrillene og snufsa litt mens jeg sa nei, jeg har mensen :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Back