Skravletråd

Hvordan er formen deres da? Jeg er litt kvalm, har litt stikking i puppene( ikke ømme) og litt murringer... Føler jeg har så lite symptomer. Men det er jo tidlig da, mulig jeg er litt utålmodig.


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har akkurat samme som deg.. Utålmodig etter symptomer!!


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Småkvalm innimellom har masse murringer og halsbrann. Og fikk brått panikk fordi jeg innså at jeg gruer meg til fødsel. Den forrige var fantastisk men jeg er neppe like heldig to ganger. :/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
God morgen :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
God morgen :)

I dag håper jeg formen holder for jeg har litt på tapeten :)

Kontorarbeid! Før jeg senere skal ut å treffe folk over en kopp kaffe. (jeg tar med egen).

Hva er planene deres i dag da vakre damer? :)
 
Her blir d litt husarbeid og kos m minstejenta som har fri i dag.. Eldste er også hjemme etter han drev m oppkast i går..Verste jeg har i hus..Bare håpe at vi andre slipper unna
 
Igår var jeg en del kvalm, men det kan være fordi jeg var ute å reiste med fly og da pleier jeg bli dårlig. Litt reisefeber kombinert med litt flyskrekk. Men det værste er den følelsen av å være låst fast under take off og landing så jeg vet at jeg ikke kan komme meg på wc om jeg må :p Helt forfedelig.
Men tok med meg en del av disse fra flyet. Kan komme godt med etterhvert
1396418693257.jpg

Idag blir en tøff dag. Begravelse til mormor :( Kjenner kvalmen ligger langt oppi halsen. Gruer meg veldig :(




♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Igår var jeg en del kvalm, men det kan være fordi jeg var ute å reiste med fly og da pleier jeg bli dårlig. Litt reisefeber kombinert med litt flyskrekk. Men det værste er den følelsen av å være låst fast under take off og landing så jeg vet at jeg ikke kan komme meg på wc om jeg må :p Helt forfedelig.
Men tok med meg en del av disse fra flyet. Kan komme godt med etterhvert
Vis vedlegget 55892

Idag blir en tøff dag. Begravelse til mormor :( Kjenner kvalmen ligger langt oppi halsen. Gruer meg veldig :(




♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
Uff..Lykke til i dag:Heartred
 
Her blir d litt husarbeid og kos m minstejenta som har fri i dag.. Eldste er også hjemme etter han drev m oppkast i går..Verste jeg har i hus..Bare håpe at vi andre slipper unna
usj. God bedring til han da :)
 
Igår var jeg en del kvalm, men det kan være fordi jeg var ute å reiste med fly og da pleier jeg bli dårlig. Litt reisefeber kombinert med litt flyskrekk. Men det værste er den følelsen av å være låst fast under take off og landing så jeg vet at jeg ikke kan komme meg på wc om jeg må :p Helt forfedelig.
Men tok med meg en del av disse fra flyet. Kan komme godt med etterhvert
Vis vedlegget 55892

Idag blir en tøff dag. Begravelse til mormor :( Kjenner kvalmen ligger langt oppi halsen. Gruer meg veldig :(




♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Håper det blir en fin og verdig begravelse <3
*klemmer*
 
skrifta på spyposen var genial :D
 
Igår var jeg en del kvalm, men det kan være fordi jeg var ute å reiste med fly og da pleier jeg bli dårlig. Litt reisefeber kombinert med litt flyskrekk. Men det værste er den følelsen av å være låst fast under take off og landing så jeg vet at jeg ikke kan komme meg på wc om jeg må :p Helt forfedelig.
Men tok med meg en del av disse fra flyet. Kan komme godt med etterhvert
Vis vedlegget 55892

Idag blir en tøff dag. Begravelse til mormor :( Kjenner kvalmen ligger langt oppi halsen. Gruer meg veldig :(




♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
Huff, kondolerer! Lykke til i dag.. Vet godt hvordan du har det :(


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Håper dagen i dag blir bedre enn forventet og at det blir en verdig begravelse FruUndercover :) kondolerer så masse, og sender en god klem din vei**

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg har så vondt i magen, det stikker sånn :(


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
I dag drar vi hjem til norge etter en romantisk tur til london, og i morgen er det tilbake til hverdagen:) er ikke klar:p begynner med senvakt og ikke mulighet for å gå på toalett siste 5 timene:S

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Klarte ikke la vær, jeg måtte kjøpe babydrøm bladet i dag :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Da var begravelsen over og joggebuksa er på igjen. Veldig fin begravelse men herlighet så trist. Og sikkert ekstra sterkt med alle hormonene i tillegg.
Men er glad det er over. Jeg var helt sikker på at jeg kom til å kaste opp så hadde mest lyst å sitte bakerst så jeg kunne snike meg ut, men det var ikke aktuelt for familien, måtte sitte fremst, ergo helt umulig å kunne snike seg ut. Da var jeg nær å bare fortelle om tilstanden min for å få forståelse :p Men klarte meg gjennom hele sermonien og når jeg kom ut etterpå i frisk luft gikk det over.





♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Jeg mistet to av mine nærmeste besteforeldre veldig brått for 1 år siden med kort mellomrom og synes begravelsene var virkelig det værste!! Husker jeg var så kvalm. Godt for deg å få det overstått <3


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
s åbra den ble fin!! begravelsen er det aller verste ja, men etterpå er det om om man blir litt letta. :)
 
D romler veldig i magen i dag selv om jeg ikke er sulten;) Merkelige mage..
 
Back
Topp